تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۰
کد خبر : 51755

بهترین دوره حضوری بورس در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

بهترین دوره حضوری بورس در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

فهرست۱ اهمیت شرکت در دوره حضوری بورس در مشهد۲ نکات مهم قبل از انتخاب دوره حضوری بورس در مشهد۳ دانشی که برای حضور در بازار بورس مورد نیاز است شامل چه مواردی می شود؟۴ سرفصل های کلاس حضوری آموزش بورس۵ آشنایی با تحلیل بنیادی کلاس بورس و سرفصل های آن۶ آشنایی با تحلیل تکنیکال و …

آموزش بورس و سرمایه گذاری در بورس شاید دغدغه خیلی از افراد باشد. بسیاری از افراد دوست دارند تا با فعالیت در بازارهای مالی سودهایی را کسب کنند. اما خوب است بدانید برای این کار لازم است تا دانشی داشته باشید که بتوانید به کمک آن معامله گری کنید. اگر در مشهد هستید دوره حضوری بورس در مشهد یا در تهران یا اصفهان یا … هستید این دانش را می توانید به کمک شرکت در کلاس حضوری یا آنلاین بورس در شهر محل سکونت خود به دست آورید.

تنها کافیست به دنبال آموزشگاه های آموزش بورس در شهر خود باشید. یکی از بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه هایی که دوره حضوری و غیر حضوری بورس در مشهد را برگزار میکند آکادمی پارسیان بورس مشهد است. این آکادمی با ارائه ی کلاس بورس در مشهد از صفر تا صد همراه با پشتیبانی ویژه توانسته است بیش از هزار بورس جو را تربیت کرده و آنها را برای ورود به بازارهای مالی از بورس ایران گرفته تا فارکس و … آماده سازد. در این مطلب قصد داریم تا به ویژگی های کلاس حضوری بورس در مشهد پرداخته و در مورد موارد آموزشی که در این دوره ارائه می شود مفصلا به صحبت بپردازیم. با ما تا انتها همراه باشید.

 

اهمیت شرکت در دوره حضوری بورس در مشهد

بازارهای مالی همیشه جذابیت های خود را داشته اند. این که شما بتوانید به کمک پولی که دارید و بدون انجام هیچ کاری پول به دست آورید و سرمایه تان را افزایش داده چندین و چند برابر کنید چشم انداز فوق العاده ای به نظر می رسد. اما اشتباه نکنید! جریان به همین سادگی ها هم نیست. اینطور نیست که شما یک سهم یا یک جفت ارز را همینطوری و بدون در نظر گرفتن هیچ معیار خاصی خریداری کنید و سپس نظاره گر بیشتر شدن سرمایه ی خود باشید.

دوره 2

البته گاها ممکن است فردی خوش شانس باشد و چنینی اتفاقی برای او رخ دهد اما بدانید که این امر یک استثنا است. لازمه ی فعالیت در بازارهای مالی و بقا در آنها آموزش دیدن و تمرین و ممارست است. شخصی که بازار را به درستی می شناسد و از تغییرات آن مطلع است می تواند در هر دوره ای بهترین تصمیم را گرفته و در گام اول نسبت به حفظ سرمایه ی خود اقدام کرده و سپس هم سودهایی را نصیب خود کند یا از بروز ضررهای کلان پیشگیری کند. چرا که حضور در بازار بورس همواره کسب سود نیست بلکه گاها همین ضرر نکردن یا کمتر ضرر کردن در مقایسه با سایرین خود به نوعی سود محسوب می شود.

این امر یعنی آموزش می تواند به راحتی به کمک حضور پیدا کردن در دوره حضوری بورس در مشهد به دست آید. البته دوره های آنلاین هم نقاط قوت خود را دارند اما بهرحال هیچ چیزی نمی تواند جایگزین حضور فیزیکی در کلاس و دریافت آموزش ها شود. اگر به دنبال یک موسسه ی برگزار کننده ی کلاس آموزش حضوری بورس در مشهد هستید پیشنهاد ما آکادمی پارسیان بورس با تجربه ی بالا و اساتید حرفه ای برای آموزش بورس در مشهد است.

نکات مهم قبل از انتخاب دوره حضوری بورس در مشهد

برای این که بتوانید به خوبی رمز و راز و ریزه کاری های بورس را بیاموزید و از آنها برای کسب سود استفاده کنید در گام نخست لازم است تا یک دوره ی خوب و مناسب را برای آموزش انتخاب کنید. این دوره در صورتی که حضوری باشد می تواند کمک شایانی به شما کرده و از شما یک تحلیلگر و تریدر موفق بسازد. برای دوره بورس در مشهد می توان مشخصه هایی را ذکر کرد که به شرح زیر هستند:

  • بهره گیری از اساتید مجرب، حرفه ای و خوش بیان که توانایی انتقال مفاهیم را به صورتی ساده و قابل فهم داشته باشند
  • برگزاری کلاس های منظم، بدون هیچ گونه تاخیر و حرکت رو به جلوی کلاس بر اساس تقویم آموزشی ارائه شده در ابتدای دوره
  • داشتن پشتیبانی حرفه ای و پاسخگو و در اختیار داشتن کلاس های حل تمرین برای رفع اشکال و یا تمرین انچه که در کلاس ها بیان شده است
  • به روز بودن آموزش ها و استفاده از متدهای جدید در آموزش به عوض استفاده از یکسری آموزش قدیمی و پوسیده که دیگر منسوخ شده و قابل استفاده نیستند
  • استفاده از مثال های عینی و زنده و نیز گاها انجام لایو ترید در حین کلاس برای فهم بهتر بورس جوها
  • دادن مدرک در پایان دوره به دانشجوها

دوره3

اگر شما هم به دنبال یک چنین موسسه هایی هستید که اقدام به برگزاری دوره حضوری بورس در مشهد با چنین مشخصه هایی می کند قطعا در انتها به آکادمی پارسیان بورس می رسید. این موسسه ی ارائه دهنده ی آموزش بورس در مشهد یکی از بهترین هاست که شما می توانید صفر تا صد آموزش های بورس را دریافت نموده و راه را برای موفقیت خود هموار کنید.

دانشی که برای حضور در بازار بورس مورد نیاز است شامل چه مواردی می شود؟

برای این که بتوانید در بازارهای مالی خصوصا بازار بورس موفق شوید لازم است تا بر ۴ اصل اساسی مسلط باشید که این ۴ اصل و یا دانش به شرح زیر هستند:

  1. مورد نخست و بسیار مهم داشتن استراتژی مدیریت سرمایه، مدیریت سود و زیان و یا در یک کلام توانایی مدیریت ریسک در پوزیشن های معاملاتی است
  2. آموزش روش های تحلیل گری و ترید کردن که عموما آن را تحت عنوان کلاس حضوری بورس در مشهد یا دوره های آنلاین، پکیج ها و … می شناسیم
  3. مسلط بودن بر بازار و آشنایی کامل با روانشناسی آن
  4. مهمترین اصل و دانشی که برای معامله گری و حضور در بازارهای مالی به آن نیاز داریم خودشناسی و بهره متد بودن از دانش روانشناسی خود است

معمولا هنگامی که صحبت از آموزش می شود همه در مورد تحلیل تکنیکال یا تحلیل فاندامنتال یا تابلوخوان و بازارشناسی صحبت می کنند و کمتر کسی است که متوجه اهمیت مدیریت سرمایه یا آشنایی با روانشناسی بازار و روانشناسی خود باشد. البته که همواره نخستین گام برای این مسیر پر پیچ و خم آموزش همین موارد است. اما یک تریدر و یا معامله گر موفق کسی است که همه ی این ۴ موضوع را در کنار یکدیگر داشته باشد و بتواند آنها را به کار ببندد.

البته این امر به یکباره محقق نمی شود و زمان نیاز است تا فردی به این سطح از دانش و آگاهی برسد. بخشی از این موارد ناشی از تجربه و حضور در بازارهای مالی هستند اما قسمت دیگر آن شامل آموزش دیدن و مطالعه کردن می شود. پس اگر می خواهید یک معامله گر موفق باشید هیچ وقت از آموزش و مطالعه دست نکشید و خود را به روز نگه دارید.

سرفصل های کلاس حضوری آموزش بورس

پیش از این که بخواهید در هر دوره ای حال می خواهد دوره حضوری آموزش بورس باشد یا دوره های آنلاین و وبیناری می بایست در مورد سرفصل های ارائه شده اطلاعاتی به دست آورید. در صورتی که بخواهید در دوره های جامع آموزش بورس  شرکت کنید هر دوره دارای چهار آموزش اصلی می شود که خود این آموزش ها باز سرفصل های مختلف و گسترده ای را در بر می گیرند. این چهار دوره و ماده ی آموزشی اصلی به شرح زیر هستند:

  1. تحلیل بنیادی یا فاندامنتال
  2. تحلیل تکنیکال
  3. تابلوخوانی و فیلتر نویسی و بازارخوانی
  4. مدیریت سرمایه و ریسک و سود و زیان

هر ک از این چهار ماده ی آموزشی خود در بر دارنده  سرفصل های مهمی هستند که در ادامه سعی می کنیم به صورت مختصر آنها را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با تحلیل بنیادی کلاس بورس و سرفصل های آن

یکی از مهمترین و بهترین روش های تحلیل کردن سهام و خریداری آن استفاده از تحلیل فاندامنتال و یا بنیادی است. این دید از سرمایه گذاری عموما به صورت بلند مدتی بوده و با این اصل که قیمت همیشه به سمت ارزش واقعی در حال حرکت است انجام می شود. از منظر فاندامنتال سهم ها همواره با توجه به ارزش واقعی که دارند معامله نخواهند شد بلکه می تاونند بالاتر و یا پایین تر از ارزش ذاتی خود ارائه شوند.

نکته ی مهم در تحلیل بنیادی شناسایی ارزش واقعی یک سهم بر مبنای پارامترهای مختلف و سپس خرید و فروش آن در زیر و یا بالای ارزش ذاتی آن سهم است. در دوره حضوری بورس در مشهد که با تکیه بر تحلیل بنیادی برگزار می شود موارد مختلفی نظیر اصول سرمایه گذاری، انواع افزایش سرمایه ها و کاربرد آنها، آشنایی با صورت های مالی و ترازنامه ها و …، شناخت بنیاد یک سهم، تشخیص سودآوری سهام و نحوه ی حساب کردن ای پی اس، دی پی اس، ای پی ای فوروارد و …، نحوه ی ارزش گذاری سهام مختلف و سایر مواردی از این دست مطرح شده و آموزش داده می شوند.

در یک کلام به کمک تحلیل بنیادی شما می توانید سهام را در بهترین قیمت آنها خریداری کرده و دیگر سهام گران و بالاتر از ارزش ذاتی نمیخرید.

آشنایی با تحلیل تکنیکال و سرفصل های آن

یکی دیگر از روش های تحلیل و معامله گری در بورس آموزش تحلیل تکنیکال است. به کمک این نوع تحلیل شما بر اساس برخی پارامترها نقطه ی مناسب برای ورود به یک سهم، حد سود و د ضرر آن و یا نقطه ی مناسب برای خروج از یک سهم را به دست می آورید و به این وسیله می توانید سود کسب کنید. عموما بزرگان بازار بورس تاکید می کنند هنگام خرید سهام از تحلیل فاندامنتال و تکنیکال با هم استفاده کنید تا ضریب خطا و ضرر شما پایینتر بیاید. دوره حضوری بورس در مشهد که برای آموزش تحلیل تکنیکال است موارد آموزشی زیر را در بر می گیرد:

  • تحلیل تکنیکال کلاسیک
  • آشنایی با ابزارهای تحلیل تکنیکال یعنی اندیکاتورها و اسیلاتورها
  • آشنایی با نمودارها و الگوهای مختلف یعنی ادامه دهنده و یا بازگشتی
  • آشنایی با ابزار فیبوناچی، ناحیه ی PRZ، انواع واگرایی های مشاهده شده در چارت ها
  • ارائه ی استراتژی های خرید و نوسانگیری مانند خرید در کف قیمتی و فروش در سقف آن
  • آموزش مبانی ایچیموکو، چنگال اندروز، الیوت و گام شماری و …

به کمک حضور در کلاس آموزش بورس در مشهد و آموزش تحلیل تکنیکال شما می توانید نقطه ی مناسب برای ورود به سهام را پیدا کرده و سپس با تعیین حد سود و حد ضرر یا سود ویا ضرر اندک از پوزیشن مورد نظر خارج شوید.

آشنایی با تابلوخوانی و فیلتر نویسی و شناخت رفتار بازار

تابلوخوانی را می توان روانشناسی بازار سرمایه به شمار آورد. تنها در بورس ایران است که ما تابلوی معاملاتی سهم ها را در اختیار داریم و می توانیم به عنوان یک ابزار مهم از آن بهره ببریم. بسیاری از قدیمی های بازار بورس تنها به کمک همین تابلو معامله می کنند و بسیار هم موفق هستند.

چرا که تابلوخوانی یعنی شناخت بازار و معامله گرهایش. در دوره های تابلوخوانی و بازارشناسی در مورد سایت tsetmc که در بردارنده ی اطلاعات تابلو برای نمادهاست صحبت شده و در مورد مواردی همچون الگوی تیک، الگوی ساعت، انواع مختلف کد به کد، شناوری سهام، بازیگرهای هر سهم و رفتار آنها، رد پول هوشمند، پرایس اکشن و یا رفتارشناسی بازار و نیز فیلتر نویسی برای پیدا کردن سهام مورد نظر به صحبت پرداخته می شود.

آشنایی با مدیریت سرمایه در مشهد

یکی دیگر از سرفصل های دوره حضوری بورس در مشهد را می توان آموزش مدیریت سرمایه به شمار آورد. همانطور که از نام این دوره هم مشخص است به کمک آن میتوانید سرمایه ی خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنید و قادر باشید تا در زمان مناسب سودهای خوبی کسب کرده و در زمان مناسب از وقوع ضرر یا بیشتر شدن ان جلوگیری کنید. موارد مطرح شده در این دوره شامل معین کردن حد سود و حد ضرر برای یک پوزیشن معاملاتی، ریسک به ریوارد یا RR به همراه حجم معاملاتی و نیز نحوه ی طراحی استراتژی معاملاتی و بک تست گرفتن از آن است.

جمع بندی

در دوره حضوری بورس در مشهد به چهار اصل اساسی در بازارهای مالی پرداخته می شوند که عبارتند از: تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، تابلوخوانی و رفتارشناسی یا پرایس اکشن و آموزش های مدیریت سرمایه. در صورتی که به دنبال یک کلاس بورس در مشهد با چنین آموزش هایی هستید پیشنهاد ما به شما آکادمی پارسیان بورس است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.