تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۱۵

بهترین خودرو زنانه سال ۲۰۲۲ یکی از این ۶ مورد خواهد بودلیست فینالیست‌های بهترین خودرو زنانه سال ۲۰۲۲ منتشر شد. برنده نهایی این رقابت در تاریخ ۸ مارس مصادف با روز جهانی زن معرفی خواهد شد.
رقابت بهترین..

بهترین خودرو زنانه سال ۲۰۲۲ یکی از این ۶ مورد خواهد بود

لیست فینالیست‌های بهترین خودرو زنانه سال ۲۰۲۲ منتشر شد. برنده نهایی این رقابت در تاریخ ۸ مارس مصادف با روز جهانی زن معرفی خواهد شد.

رقابت بهترین خودرو زنانه سال همانند سایر رقابت‌های خودرویی به صورت سالانه در ۶ دسته‌بندی مختلف برگزار می‌شود. در همین راستا به تازگی داوران این دوره از مسابقات لیست فینالیست‌های بهترین خودرو زنانه سال ۲۰۲۲ را منتشر کردند. ۶ فینالیست این دوره از میان ۹۵ خودرو شرکت کننده توانستند در بخش‌هایی چون قیمت، تاثیر روی محیط زیست، پرفورمنس، طراحی، تکنولوژی، راحتی، رانندگی و ایمنی بالاترین امتیاز را دریافت کرده و خود را به لیست فینالیست‌ها برسانند.

داوران این دوره را ۶۵ روزنامه‌نگار زن در حوزه خودرو از ۴۰ کشور مختلف تشکیل می‌دهند و قرار است پس از ارزیابی فینالیست‌ها، برنده عنوان خودرو زنانه سال ۲۰۲۲ را در تاریخ ۸ مارس مصادف با روز جهانی زن اعلام کنند. با توجه به جهانی بودن این رقابت، خودروسازان بزرگی از کشورهای فرانسه، آلمان، کره جنوبی و آمریکا نیز در این رقابت شرکت کردند. گفتنی است تمام خودروهای حاضر در این رقابت در بازه ۱ ژانویه تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شده بودند.

فینالیست‌های بهترین خودرو زنانه سال ۲۰۲۲

داوران پژو ۳۰۸ (در بخش مدل شهری)، کیا اسپورتیج (در بخش شاسی بلند خانوادگی)، فورد موستانگ مک‌ایی (در بخش خودروی سایز بزرگ)، بی ام و آی ایکس (در بخش شاسی بلند بزرگ)، آئودی ای ترون جی تی (در بخش خودرو پرفورمنس) و جیپ رانگر ۴xe (در بخش پیکاپ و آفرود) به عنوان فینالیست‌های این دوره انتخاب کردند.

منبعmotor1منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل