تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 65406

بهترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۲۱ که شما را شگفت‌زده می‌کنند!

بهترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۲۱ که شما را شگفت‌زده می‌کنند!

بهترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۲۱ که شما را شگفت‌زده می‌کنند! در این ویدیو نگاهی به بهترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۲۱ انداخته‌ایم؛ اتومبیل‌هایی جذاب و پیشرو که می‌توانند آینده‌ی صعنت خودروسازی ..

بهترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۲۱ که شما را شگفت‌زده می‌کنند!

در این ویدیو نگاهی به بهترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۲۱ انداخته‌ایم؛ اتومبیل‌هایی جذاب و پیشرو که می‌توانند آینده‌ی صعنت خودروسازی را رقم بزنند.

طی دهه‌های اخیر صنعت خودروسازی به لطف طرح‌های بی‌پروا و آینده‌نگرانه‌ی به کار رفته در خودروهای مفهومی دست‌خوش تغییرات و بهبودهای بسیار زیادی شده است. خودروی مفهومی یا خودروی کانسپت، به اتومبیلی گفته می‌شود که هدف خودروساز از ساخت آن نشان دادن توانمندی‌های خود در تولید یک اتومبیل با طراحی مدرن و استفاده از قابلیت‌های فنی فوق‌العاده حرفه‌ای و تکنولوژی‌های جدید است. هرچند تمام این خودروها به صورت گسترده تولید و به بازار عرضه نمی‌شوند، اما چشم‌اندازی از آینده را به ما نشان خواهند داد.

همچنین مطالعه کنید:

کادیلاک اینراسپیس ، فضاپیمایی که آینده صنعت خودرو را به تصویر می‌کشد

در ویدیو پایین به معرفی و بررسی بهترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۲۱ پرداخته شده است.

هر خودروساز دید متفاوتی نسبت به معرفی اتومبیل مفهومی خود دارد. برخی از کمپانی‌ها علاوه‌بر قدرت‌نمایی برای فهمیدن نظر مردم، منتقدان این حوزه و مهندسان دنیای خودرو نسبت به یک مدل یا حتی نسبت به یک نوع از سبک طراحی جدید دست به ساخت چنین خودروهایی می‌زنند تا در نهایت اتومبیل‌شان را با انجام اصلاحات و از بین بردن نواقص و عیوب راهی بازار کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.