تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 62364

بهترین خودروهای دنده اتومات بازار در محدوده قیمت ۴۰۰ میلیون تومان

بهترین خودروهای دنده اتومات بازار در محدوده قیمت ۴۰۰ میلیون تومان

بهترین خودروهای دنده اتومات بازار در محدوده قیمت ۴۰۰ میلیون توماناگر به دنبال خرید یک خودرو اتوماتیک هستید،‌ در این مطلب با بهترین خودروهای دنده اتومات ۴۰۰ میلیونی بازار کشور آشنا می‌شوید.
بازار خودرو..

بهترین خودروهای دنده اتومات بازار در محدوده قیمت ۴۰۰ میلیون تومان

اگر به دنبال خرید یک خودرو اتوماتیک هستید،‌ در این مطلب با بهترین خودروهای دنده اتومات ۴۰۰ میلیونی بازار کشور آشنا می‌شوید.

بازار خودرو کشور در حال حاضر پذیرای خودروهای اتوماتیک اقتصادی زیادی است و بازار خرید و فروش فروش نمونه‌های صفر کیلومتر و کارکرده این خودروها بسیار داغ است. ما در ادامه این مطلب برخی از خودروهای دنده اتومات که در بازار کشور با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند را به شما معرفی خواهیم کرد.

خودروهای دنده اتومات ۴۰۰ میلیون تومانی

۱. برلیانس H330 اتوماتیک با موتور ۱.۶۵ لیتری

خودروهای دنده اتومات

برلیانس h330 با موتور ۱.۶۵ لیتری، نمونه‌ای از خودروهای دنده اتوماتی است که می‌توانید با پرداخت مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان به سراغ خرید آن بروید. این اتومبیل که توسط پارس خودرو به بازار کشور عرضه شده است کابین نسبتا بزرگی دارد و از نظر فنی نیز عملکرد قابل قبولی دارد.

پیشرانه این خودرو توانی برابر با ۱۱۴ اسب بخار را به تولید می‌رساند. وظیفه انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده ۴ سرعته اتومات گذاشته شده است. این سدان چینی به ازای هر صد کیلومتر ۶.۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند که با توجه به این موضوع مشخص می‌شود با خودرو اقتصادی مواجه هستیم.

این سدان چینی به امکانات نسبتا زیادی مجهز شده است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به سانروف، استارت دکمه‌ای،‌ نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک و ورود بدون کلید اشاره کرد.

۲. بسترن B30 مدل ۹۷

خودروهای دنده اتومات

بسترن B30 با قیمت نسبتا پایینی به بازار کشور عرضه شد و پس از ورود موفق شد تا سهم عمده‌ای از بازار کشور را به خود اختصاص دهد که دلیل اصلی این موضوع کیفیت سواری مناسب، امکانات متنوع،‌ ظاهر زیبا در مقایسه با رقبای داخلی و استهلاک نه چندان بالا این خودرو بود. اما به دنبال اعمال تحریم‌ها تولید این خودرو متوقف شد و ظاهرا بهمن موتور به تازگی این خودرو را مجددا به خط تولید خود بازگردانده است.

بسترن B30 به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر مجهز شده است که می‌تواند قدرت ۱۰۷ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۵۵ نیوتن متری به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده ۶ سرعته اتومات گذاشته شده است. این خودرو به ازای هر صد کیلومتر ۶.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند.

برای نمونه از امکانات این سدان چینی می‌توان به سانروف، کروز کنترل، آینه‌های جانبی برقی با گرم‌کن، دوربین عقب، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری و همچنین اتولایت اشاره کرد. لازم به ذکر است که مدل‌های ۹۷ این خودرو در حال حاضر با قیمتی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شوند.

۳. پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۹۸

خودروهای دنده اتومات

پژو ۲۰۷ اتوماتیک یک هاچ بک فرانسوی جذاب و جوان پسند است که در بازار کشور طرفداران زیادی دارد. این اتومبیل به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ TU5 مجهز شده است که می‌تواند قدرت ۱۰۵ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر به تولید برساند. این هاچ بک ایران خودرو به ازای هر صد کیلومتر ۶.۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند و در عرض ۱۱.۶ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک به امکانات زیادی مجهز شده است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به دکمه‌های کنترل روی فرمان، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور عقب، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر و تهویه اتوماتیک اشاره کرد. هم‌اکنون مدل ۹۸ این خودرو در بازار کشور با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

۴. دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل ۹۹

خودروهای دنده اتومات

نمونه دیگری از بهترین خودروهای دنده اتومات ۴۰۰ میلیون تومانی بازار کشور، دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل ۹۹ است. این اتومبیل از نظر ظاهری بسیار زیبا طراحی شده و از امکانات مناسبی نیز برخوردار است.

شرکت ایران خودرو برای این نسخه از دنا یک پیشرانه ۱.۷ لیتری توربوشارژ در نظر گرفته است که می‌تواند قدرت ۱۵۵ اسب بخار را به تولید برساند. وظیفه انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده ۶ سرعته اتومات گذاشته شده است. دنا پلاس توربو اتوماتیک در عرض ۱۰.۵ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

برای نمونه‌ای از امکانات در نظر گرفته شده برای این خودرو می‌توان به صندلی‌های جلو با تنظیم برقی، سانروف، سنسور عقب، دوربین عقب، تهویه اتومات،‌ سیستم مالتی مدیا،‌ فرمان برقی و کروز کنترل اشاره کرد.

۵. ام وی ام X22 اسپرت اکسلنت

خودروهای دنده اتومات

اگر با بودجه‌ای در حدود ۴۰۰ میلیون تومان به دنبال خرید یک کراس اوور زیبا و جذاب هستید،‌ ام وی ام اسپرت اکسلنت مدل ۹۸ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری به ازای هر صد کیلومتر ۶.۱ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

برای نمونه‌ای از امکانات این کراس اوور چینی می‌توان به سانروف، سنسور عقب، کروز کنترل،‌ نمایشگر لمسی و سیستم کنترل کشش و پایداری اشاره کرد. لازم به ذکر است که لوازم یدکی این خودرو در بازار به وفور پیدا می‌شود و خریدار از لحاظ تهیه لوازم خودرو به مشکلی برنخواهد خورد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.