تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 63372

بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ سال ۱۴۰۰

بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ سال ۱۴۰۰

فهرست۱ بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ ۲۰۲۱۱.۱ تلویزیون ال‌جی ۵۵NANO80۱.۲ تلویزیون ال‌جی ۵۵C1۱.۳ تلویزیون سامسونگ ۵۵AU7000۱.۴ تلویزیون سامسونگ ۵۵Q80A۱.۵ تلویزیون سونی ۵۵X85J۱.۶ تلویزیون سونی ۵۵A80J بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ ۲۰۲۱ خرید یک تلویزیون مناسب با وجود تنوع بالایی که در مدل‌های موجود در بازار به چشم می‌خورد یک تصمیم‌ گیری دشوار برای بسیاری از خریداران است. …

بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ ۲۰۲۱

خرید یک تلویزیون مناسب با وجود تنوع بالایی که در مدل‌های موجود در بازار به چشم می‌خورد یک تصمیم‌ گیری دشوار برای بسیاری از خریداران است. برندهای سازنده مختلف، هر مدل از تلویزیون‌های خود را در سایزهای متنوع تولید می‌کنند تا قدرت انتخاب بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند. در این میان تلویزیون‌هایی با سایز ۵۵ اینچ بیشترین طرفدار را در میان مردم دارند. این سایز از تلویزیون برای قرارگیری در محیط‌هایی با متراژ متوسط مناسب بوده و به همین دلیل بیشترین تقاضا را در میان سایر اندازه‌های تلویزیون دارد. ما در این مطلب لیستی از بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ سال ۱۴۰۰ را در اختیارتان قرار می‌دهیم که شامل مدل‌های محبوب از برندهای خوشنام ال‌جی، سونی و سامسونگ هستند؛ پس اگر قصد خرید یک تلویزیون مناسب ۵۵ اینچ را دارید با ما همراه باشید.

تلویزیون ال‌جی ۵۵NANO80

وضوح تصویر : ۴K

نوع نمایشگر : Edge LED

میزان صدا : ۲۰ وات

سیستم عامل : WebOS

یکی از بهترین تلویزیون‌هایی که ال‌جی در سال ۱۴۰۰  از آن رونمایی کرد، تلویزیون ۵۵NANO80 است که جزو بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ ۲۰۲۱ می‌باشد. این تلویزیون از لحاظ نامگذاری دقیقاً شبیه به مدل پیشین خود بوده و برخی از خریداران آن را با مدل NANO80 سال ۲۰۲۰ اشتباه می‌گیرند. در حالی که این تلویزیون دارای برخی تغییرات در بخش طراحی و امکانات است و یک مدل پیشرفته‌تر و جدیدتر از مدل قبلی خود محسوب می‌شود. NANO80 2021 طراحی فوق العاده شیکی دارد و ضخامت بدنه‌ی آن بسیار کاهش یافته است. این تلویزیون تصاویر را با وضوح ۴K به بهترین نحو به نمایش می‌گذارد.

در بخش تصویر شاهد پشتیبانی از برترین ویژگی‌های تصویر برای ارتقاء و نمایش بهینه‌ی تصاویر روی نمایشگر تلویزیون ۵۵NANO80 هستیم. برخورداری از فناوری نانوسل باعث شده این تلویزیون یک رده بالاتر از مدل‌های ۴K معمولی قرار گیرد و تصاویر را با وضوح بهتری به نمایش بگذارد. بخش صوتی تلویزیون متشکل از ۲ عدد بلندگو است که توانایی پخش صدایی معادل ۲۰ وات را دارند. امکانات هوشمند تلویزیون به لطف نسخه‌ی ۲۰۲۱ سیستم عامل WebOS تکمیل شده و شما می‌توانید از برترین ویژگی‌های هوشمند ال‌جی در این تلویزیون بهره‌مند شوید.

تلویزیون ال‌جی ۵۵C1

وضوح تصویر : ۴K

نوع نمایشگر : OLED

میزان صدا : ۴۰ وات

سیستم عامل : WebOS

ال‌جی در سال ۲۰۲۱ از جدیدترین تلویزیون‌های OLED خود نیز رونمایی کرد. تلویزیون C1 یکی از برترین تولیدات ال‌جی تا به امروز است که در لیست بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ سال ۱۴۰۰ جایگاهی ویژه را به خود کسب کرده است. این تلویزیون با نمایشگر OLED و کیفیت تصویر ۴K می‌تواند تصاویر را در وضوحی فراتر از انتظار به نمایش بگذارد. کیفیت تصویر تلویزیون کاملاً بی‌نقص بوده و بهترین تجربه را از دیدن فیلم برایتان به ارمغان می‌آورد. تلویزیون‌های OLED در حال حاضر برترین مدل‌های موجود در بازار هستند و به دلیل کیفیت تصویر فوق العاده‌ای که دارند قیمتشان از مدل‌های معمولی کمی بالاتر خواهد بود.

تلویزیون ۵۵C1 همچنین از برترین تکنولوژی‌های تصویر برخوردار شده تا تصاویری که از وضوح پایینی برخوردار هستند را نیز با کیفیتی بالاتر به نمایش بگذارد. بخش صوتی تلویزیون نیز توسط بلندگو و ووفرهایی قدرتمند توانایی پخش صدای ۴۰ وات را در محیط اطراف تلویزیون دارد. این مدل زیبا همچون سایر تلویزیون‌های ۲۰۲۱ ال‌جی از بالاترین نسخه‌ی سیستم عامل WebOS بهره‌مند شده تا ویژگی‌های هوشمند گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ سال 1400

تلویزیون سامسونگ ۵۵AU7000

وضوح تصویر : ۴K

نوع نمایشگر : LED

میزان صدا : ۲۰ وات

سیستم عامل : تایزن

تلویزیون ۵۵AU7000 یکی از مدل‌های ۲۰۲۱ سامسونگ است که به دلیل قیمت مناسبی که دارد در مدت زمان کوتاهی به محبوبیتی بی‌نظیر دست یافته و در لیست بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ ۲۰۲۱ جای گرفته است. این تلویزیون پایین‌ترین مدل از سری AU سامسونگ است اما درکل کیفیت تصویر مناسبی داشته و امکانات گسترده‌ای را برای کاربران دارد. وضوح تصویر ۴K در این تلویزیون با امکانات ارتقاء دهنده وضوح تصاویر همراه شده تا کیفیت تصویر مناسبی را برای نمایش محتوا داشته باشد. سامسونگ از امکانات تصویر گسترده در این تلویزیون استفاده کرده که کیفیت تصویری فراتر از مدل‌های هم‌رده را برای آن فراهم کرده است.

۲ بلندگو باکیفیت وظیفه‌ی پخش صدایی معادل ۲۰ وات را بر عهده دارند تا صدایی رسا و باکیفیت را در محیط اطراف تلویزیون پخش کنند. تلویزیون سامسونگ ۵۵AU7000 از نسخه‌ی ۲۰۲۱ سیستم عامل تایزن برخوردار شده که شامل دسترسی آسان و سریع به امکانات تلویزیون می‌باشد. در واقع این سیستم عامل هوشمند بسیاری از قابلیت‌های هوشمند را دارا بوده و تلویزیون AU7000 را به یک مدل هوشمند و کاربردی تبدیل کرده است.

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ سال 1400

تلویزیون سامسونگ ۵۵Q80A

وضوح تصویر : ۴K

نوع نمایشگر : LED

میزان صدا : ۶۰ وات

سیستم عامل : تایزن

تلویزیون ۵۵Q80A جزو برترین تولیدات سامسونگ می‌باشد که جانشین مدل پرفروش Q80T شده است. این تلویزیون با برخورداری از امکاناتی عالی محبوبیت زیادی را کسب کرده که منجر به قرارگیری آن در لیست بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ ۲۰۲۱ می‌شود. این تلویزیون از سری محصولات QLED است که پس از مدل‌های Neo QLED برترین تلویزیون‌های سامسونگ هستند. به دلیل استفاده از فناوری نقاط کوانتومی و کیفیت تصویر ۴K می‌توانید تصاویر را در وضوحی بی‌نظیر روی نمایشگر تلویزیون ببینید. در واقع سامسونگ به این موارد بسنده نکرده و این تلویزیون را به برترین قابلیت‌های ارتقاء دهنده کیفیت تصویر مجهز کرده تا یکی از باکیفیت‌ترین تلویزیون‌هایش را به دست مشتریان خود برساند.

یکی از برترین ویژگی‌هایی که باعث قرارگیری تلویزیون ۵۵Q80A در لیست بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ سال ۱۴۰۰ شده برخورداری از سیستم صوتی بسیار قدرتمند است که شما را از خرید هر گونه سیستم صوتی برای تلویزیون بی‌نیاز می‌سازد. توان سیستم صوتی تلویزیون ۶۰ وات بوده که صدایی بلند و رسا در محیط اطراف پخش می‌کند. سیستم عامل Q80A همانند سایر تلویزیون‌های سامسونگ، تایزن بوده و امکانات هوشمند بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به دلیل کیفیت تصویر بی‌نظیر و امکانات پیشرفته قیمت این تلویزیون QLED کمی بالاتر از مدل‌های ۴K دیگر است اما بی‌شک کیفیت و امکانات بهتری را برایتان خواهد داشت.

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ سال 1400

تلویزیون سونی ۵۵X85J

وضوح تصویر : ۴K

نوع نمایشگر : Direct LED

میزان صدا : ۲۰ وات

سیستم عامل : Google TV

سونی در سال ۲۰۲۱ از تلویزیون‌هایی باکیفیت بهتر از همیشه رونمایی کرد. تلویزیون ۵۵X85J با وجود امکانات گسترده و کیفیت بی‌نظیری که دارد جزو بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ سال ۱۴۰۰ موجود در بازار است. سونی همچون همیشه از برترین قابلیت‌های تصویر در تلویزیون‌های خود استفاده کرده تا وضوح تصویری فراتر از انتظار را با X85J تجربه کنید. این تلویزیون سونی دارای برخی ویژگی‌ها در بخش تصویر است که به نمایش تصاویر در وضوح بهتر و طیف رنگی گسترده‌تر کمک می‌کند.

در بخش صوتی شاهد استفاده از ۲ بلندگو باکیفیت هستیم که به پخش صدای ۲۰ وات به طور فراگیر در محیط اطراف تلویزیون کمک می‌کنند. در سال ۲۰۲۱ سونی سیستم عامل اندروید تی‌وی خود را به Google TV ارتقاء داد. این سیستم عامل که در تلویزیون ۵۵X85J نیز به کار رفته امکانات بسیار گسترده و هوشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا دسترسی‌های متنوعی به قابلیت‌های برتر و تکنولوژی روز دنیا داشته باشید.بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ سال 1400

تلویزیون سونی ۵۵A80J

وضوح تصویر : ۴K

نوع نمایشگر : OLED

میزان صدا : ۳۰ وات

سیستم عامل : Google TV

آخرین مدل از سری بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ سال ۱۴۰۰ تلویزیون سونی ۵۵A80J است. قبل از معرفی این مدل باید این موضوع را متذکر شویم که ترتیب قرارگیری تلویزیون‌ها در این لیست هیچ ارتباطی با رتبه بندی آن‌ها نداشته و این ترتیب معرفی بیانگر برتری مدل‌ها بر یکدیگر نیست. تلویزیون A80J مدل اولد سونی ۲۰۲۱ است و در لیست برترین تلویزیون‌های موجود در بازار جایگاهی ویژه دارد. این تلویزیون اولد با کیفیت تصویر فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند تجربه‌ای بی‌نقص از نمایش تصاویر روی نمایشگر را برای بیننده به ارمغان آورد. در واقع سونی از هیچ قابلیت تصویری برای افزایش کیفیت در این تلویزیون دریغ نکرده و یکی از بهترین محصولات خود را روانه بازار کرده است.

در بخش صوتی تلویزیون سونی ۵۵A80J توان صوتی ۳۰ وات وجود دارد که صدایی بلند و رسا با کیفیتی بی‌نظیر را در محیط پخش می‌کند. البته این سیستم صوتی در اینچ‌های بالاتر با افزایش توان صوتی همراه خواهد بود تا وضوح بهتری را هنگام قرارگیری در محیط‌های بزرگ‌تر داشته باشد. سیستم عامل فوق پیشرفته Google TV می‌تواند شما را از برترین و جدیدترین امکانات هوشمند بهره‌مند سازد و دنیایی از دسترسی‌های کاربردی را در اختیارتان قرار دهد.

همچون سایر تلویزیون‌های OLED قیمت این مدل نیز بالا بوده ولی در عوض امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که در کمتر تلویزیونی می‌توانید نظیر آن را پیدا کنید. به همین دلیل برای کسانی که بودجه‌ی بالایی را برای برخورداری از کیفیت تصویر عالی و امکانات گسترده در نظر گرفته‌اند، بهترین گزینه در خرید تلویزیون خواهد بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.