تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 19707

بهترین بازی های کارتی آنلاین که باید تجربه کنید

بهترین بازی های کارتی آنلاین که باید تجربه کنید

بهترین بازی های کارتی آنلاین که باید تجربه کنید بازی های کارتی (Card games) از دوران گذشته محبوب بوده‌اند و حالا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر است. در ادامه با بهترین بازی های کارتی آنلاین آشنا شوید.
در ادامه می‌توانید با بهترین بازی های کارتی آنلاین آشنا شوید، آثاری که برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارند، بسیار پیچیده و هیجان انگیز هستند.
بهترین بازی های کارتی آنلاین بازی های کارتی در واقع قدمتی هم‌اندازه با بشریت دارند و عده زیادی بر این باورند که این نوع بازی از قرن نهم در کشور چین آغاز شده و در نهایت به غرب رسیده است. در سال‌های اخیر، بازی های کارتی تنوع بیشتری پیدا کرده‌اند و در سبک‌ها و همراه با قوانین مختلف عرضه می‌شوند. در ادامه به ۱۰ مورد از بهترین بازی های کارتی آنلاین خواهیم پرداخت که آثار جالب توجهی هستند و می‌توانند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کنند.
– بازی Hex: Shards Of Fate بازی هکس شباهت زیادی به بازی کارتی مجیک (Magic) دارد اما تغییراتی هم در آن لحاظ شده تا بتواند به هویت مستقلی برسد. بازی، تمرکز ویژه‌ای بر روی آنلاین بودن دارد اما اگر علاقه‌ای به تجربه حالت PvP بازی ند..

بهترین بازی های کارتی آنلاین که باید تجربه کنید

بازی های کارتی (Card games) از دوران گذشته محبوب بوده‌اند و حالا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر است. در ادامه با بهترین بازی های کارتی آنلاین آشنا شوید.

در ادامه می‌توانید با بهترین بازی های کارتی آنلاین آشنا شوید، آثاری که برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارند، بسیار پیچیده و هیجان انگیز هستند.

بهترین بازی های کارتی آنلاین

بازی های کارتی در واقع قدمتی هم‌اندازه با بشریت دارند و عده زیادی بر این باورند که این نوع بازی از قرن نهم در کشور چین آغاز شده و در نهایت به غرب رسیده است. در سال‌های اخیر، بازی های کارتی تنوع بیشتری پیدا کرده‌اند و در سبک‌ها و همراه با قوانین مختلف عرضه می‌شوند. در ادامه به ۱۰ مورد از بهترین بازی های کارتی آنلاین خواهیم پرداخت که آثار جالب توجهی هستند و می‌توانند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کنند.

– بازی Hex: Shards Of Fate

بهترین بازی های کارتی آنلاین

بازی هکس شباهت زیادی به بازی کارتی مجیک (Magic) دارد اما تغییراتی هم در آن لحاظ شده تا بتواند به هویت مستقلی برسد. بازی، تمرکز ویژه‌ای بر روی آنلاین بودن دارد اما اگر علاقه‌ای به تجربه حالت PvP بازی ندارید، یک بخش تک نفره آفلاین نیز در آن قرار گرفته که می‌تواند تجربه خوبی باشد.

متاسفانه بازی Hex: Shards Of Fate در سال‌های پایانی عمرش قرار دارد و از سال گذشته، هیچ گونه آپدیتی برای آن منتشر نشده و بسیاری از بازیکنان ثابت آن، به عناوین دیگر کوچ کرده‌اند، با این حال، اثر جذابی است و می‌تواند شما را راضی کند.

– بازی Pokémon TCG Online

بهترین بازی های کارتی آنلاین

با اینکه بازی کارتی پوکمون هرگز به محبوبیت مشابه نسخه‌های نقش آفرینی اصلی دست پیدا نکرد اما طرفداران پروپاقرص زیادی دارد که هر روز به تجربه آن می‌پردازند. برای این بازی، مسابقات اختصاصی هم برگزار می‌شود و توانسته فراتر از انتظارات شرکت سازنده ظاهر شود.

این بازی در سایت رسمی پوکمون در دسترس قرار دارد و حتی یک گزینه مبادله (Trade) نیز پیش روی شما قرار می‌دهد که نمونه آن را کمتر در بازی‌های کارتی مشابه دیده‌ایم.

– بازی Yu-Gi-Oh: Duel Links

بهترین بازی های کارتی آنلاین

بازی کارتی یو گی اوه، یکی از آن آثاری است که مخاطبانش به دو قطب موافق و مخالف تقسیم می‌شوند و خط وسط ندارد. بسیاری از طرفداران قدیمی این بازی آن را کنار گذاشته‌اند و دلیل اصلی‌اش، آپدیت‌های متوالی شرکت کونامی است که هر بار، مکانیک‌های جدیدی به اثر اضافه می‌کند. ظاهرا وقتی به عناوین کارتی می‌رسیم، بازیکنان دوست ندارند تغییری در ساختار اثر محبوبشان ایجاد شود.

در هر صورت، بازی رایگان Yu-Gi-Oh: Duel Links تا اینجا توانسته محبوب ظاهر شود و اگر از کسانی هستید که هیچ علاقه‌ای به خرج کردن پول واقعی برای عناوین کارتی ندارند، این اثر توصیه می‌شود. بازی دوئل لینکس حالا مسابقات اختصاصی خودش را نیز دارد.

– بازی Magic: The Gathering Arena

بهترین بازی های کارتی آنلاین

بازی مجیک با اینکه رقبای سرسختی در طول این سال‌ها داشته اما توانسته جایگاهش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های کارتی آنلاین حفظ کند. مجموعه Magic تاکنون نسخه‌های دیجیتالی زیادی داشته است اما از میان آن‌ها، The Gathering Arena همیشه توانسته یکی از بهترین‌ها لقب بگیرد.

این بازی البته مشکلات کوچک خودش را دارد. برای مثال می‌توان به سیستم چرخش آن اشاره داشت، یعنی زمانی که یک دسته کارت جدید وارد بازی می‌شود، دسته کارت‌های قدیمی‌تر غیرقابل استفاده می‌شوند. بازی آرنا آزادی نسبتا خوبی هم به مخاطب می‌دهد اما دسته کارتهای «تاریخی» آن نمی‌توانند به پیشرفت شما در بازی کمک کنند و این هم یک نکته منفی است.

– بازی Hearthstone

بهترین بازی های کارتی آنلاین

یکی از بزرگان این سبک و بدون شک یکی از بهترین بازی های کارتی آنلاین تاریخ. هارت استون با اینکه تحت تاثیر مجیک ساخته شده اما آن قدر عناصر نوآورانه به آن اضافه شده که بتواند مستقل از منبع الهامش، به عنوان یک اثر برجسته شناخته شود.

خود بازی Hearthstone حالا یک منبع الهام برای دیگر عناوین کارتی به حساب می‌آید. آثار زیادی به تقلید از آن پرداخته‌اند و اگر بازی‌های کارتی دیگر را تجربه کرده باشید، احتمالا با مکانیک‌های هارت استون آشنا شده‌اید، آن هم بدون اینکه آن را بازی کنید! این بازی یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای تجربه آثار کارتی آنلاین است.

– بازی Gwent: The Witcher Card Game

بهترین بازی های کارتی آنلاین

نسخه فرعی یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی تاریخ که حالا در اوج محبوبیت قرار گرفته و نه تنها طرفداران مجموعه ویچر بلکه طرفداران بازی‌های کارتی نیز جذب آن شده‌اند. این بازی محبوب دارای یک بخش داستانی مستقل به نام Thronebreaker: The Witcher Tales هم هست که آن هم جذابیت‌های خودش را دارد و توصیه می‌کنیم به سراغ آن هم بروید.

اگر بازی ویچر ۳ را انجام داده‌اید، احتمالا با مینی گیم Gwent آشنا هستید. این نسخه مستقل، کمی مکانیک‌های آن اثر را تغییر داده اما گیم پلی تقریبا مشابهی دارد. اگر احیانا از جذابیت‌های آن مینی گیم غافل گیر شدید، می‌توانید ساعت‌ها برای نسخه مستقل آن وقت صرف کنید.

– بازی Shadowverse

بهترین بازی های کارتی آنلاین

بازی شادو ورس هم تحت تاثیر بازی مجیک بوده و فرمول‌های آن را به کار می‌گیرد اما نوآوری‌هایی که به خرج می‌دهد باعث شده تا به یک تجربه تک نفره و چند نفره درخشان تبدیل شود. هر دسته کارت در این اثر، دارای سبک بازی اختصاصی خودش است و این باعث می‌شود تا تازه واردها مدت زمانی زیادی را صرف آزمودن کارت‌های مختلف کرده و به شکل‌های مختلف سرگرم شوند.

همان طور که از تصویر بالا پیداست، این بازی با الهام از آثار انیمه‌ای ساخته شده است و از نظر گرافیکی و جلوه‌های بصری، یکی از بهترین بازی های کارتی آنلاین به حساب می‌آید. با اینکه بازی‌های کارتی معمولا به شکلی طراحی می‌شوند که بتوانند برای سازندگان درآمدزا باشند اما بازی Shadowverse به گونه‌ای عرضه شده که اگر مایل باشید، می‌توانید بخش پولی را به طور کلی کنار بگذارید و تنها به سیستم جوایز گیم پلی بازی تکیه کنید. این گونه دیگر لازم نیست که برای بازی پول واقعی خرج نمایید و می‌توانید از انجام رایگان آن لذت ببرید.

– بازی The Elder Scrolls: Legends

بهترین بازی های کارتی آنلاین

شرکت بتسدا (Bethesda) روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. نگاه‌ها به سوی آن به شدت منفی شده و حتی بسیاری از طرفداران به تحریم آن پرداخته‌اند. اما در این میان باید اعتراف کرد که بازی کارتی الدر اسکورولز یکی از آثار موفق آن‌ها در سال‌های اخیر بوده است.

مشابه بسیاری از آثار این لیست، بازی The Elder Scrolls: Legends هم از مجیک و هارت استون، الهام گرفته و حتی بعضی از مکانیک‌های آن، دقیقا مشابه عناوین مذکور است اما ویژگی‌های دیگری دارد که باعث شده از عناوین شناخته شده این ژانر فاصله بگیرد و هویت خودش را داشته باشد. با اینکه نسخه کنسولی این بازی لغو شده است اما نسخه رایانه‌های شخصی آن هم‌اکنون فعال است و اگر از طرفداران دنیای الدر اسکورولز هستید، این بازی شما را راضی خواهد کرد.

– بازی Faeria

بهترین بازی های کارتی آنلاین

بازی فریا اثر خاصی اصلا زیرا نه تنها در بخش گیم پلی، مکانیک‌های جواب پس داده و خوب عناوین دیگر این لیست را به کار می‌گیرد، بلکه مکانیک‌های بازی‌های تخته‌ای را هم استفاده می‌کند. به همین دلیل بازی دارای پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به آثار معمول کارتی است و بازیکنان وادار می‌شوند تا استراتژی‌های تازه‌ای را برای پیروزی به کار بگیرند.

اخیرا نسخه نینتندو سوییچ بازی Faeria نیز تایید شده اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. این بازی به دلیل سبک و سیاق خاصی که دارد، می‌تواند به موفقیت بالایی در این کنسول شرکت نینتندو دست پیدا کند.

– بازی Eternal

بهترین بازی های کارتی آنلاین

بازی اترنال از نظر گیم پلی، شباهت زیادی به هارت استون، شادو ورس و مجیک دارد اما از یک بخش داستانی بزرگ‌تر بهره می‌برد که می‌تواند کنجکاوی هر نوع مخاطبی را برانگیزد.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین بازی‌ های رایگان استیم را بشناسید

گیم پلی بازی برای کارت بازهای حرفه‌ای آشنا است اما تنوع و تازگی خوبی در آن پیدا می‌شود و حس نمی‌کنید با یک اثر تکراری یا یک کلون از هارت استون رو به رو هستید. این بازی همانند شادو ورس، صداپیشه دارد که جذابیت آن را دو چندان کرده است. علاوه بر این‌ها، قابلیت‌های شخصی سازی زیادی در بازی وجود دارد که مشابه آن را معمولا در آثار کارتی آنلاین نمی‌بینیم.

کدام یک از آثار فهرست بهترین بازی های کارتی آنلاین را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.