تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 591060

بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آفلاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳

بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آفلاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳

این روزها بسیاری از مخاطبان بازی های دیجیتال ، برای حفظ آرامش و به عنوان یک مسکن اعصاب و آرام بخش روح و روانشان به سمت این بازی ها ، جذب شده اند و اوقات فراغت خود را در این فضا می گذرانند . در این مقاله قصد داریم تا شما را با تعدادی از

این روزها بسیاری از مخاطبان بازی های دیجیتال ، برای حفظ آرامش و به عنوان یک مسکن اعصاب و آرام بخش روح و روانشان به سمت این بازی ها ، جذب شده اند و اوقات فراغت خود را در این فضا می گذرانند .

در این مقاله قصد داریم تا شما را با تعدادی از این بازی ها که به صورت آفلاین و همچنین آنلاین دو نفره یا چند نفره قابل اجرا هستند، آشنا کنیم. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت گیمینگ و در سال های اخیر ، بازی های بسیاری ساخته شده اند که به صورت چند نفره انجام می گیرند و برای انجام برخی از آنها نیاز به وجود اینترنت نیست. تنها کافیست در گوشی موبایل خود بلوتوث یا هات اسپات را فعال کنید.

بازی Doodle Army 2: Mini Militia

یک بازی ساده ی تیراندازی بسیار محبوب بین کاربران اندروید است . در بیشترین حالت دوازده بازیکن با اتصال هات اسپات می توانند در بازی شرکت کنند . گرافیک بازی ساده و در عین حال بسیار سرگرم کننده است. بازی دو حالت Co-Op و Survival  دارد و حالت Survival  آن برای بازی های چند نفره ایده آل تر است. شما با دوستانتان بازی را آغاز می کنید و کسی که در پایان راند بازی ، امتیاز بیشتری را کسب کرده باشد ، پیروز مسابقه است. در حالت Co-Op شما و دوستانتان تلاش می کنید تا با بازیکنان COM مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید . سلاح های بسیاری در این بازی وجود دارد. شما حتی این امکان را دارید تا اسلحه بردارید و به دوست خود در تیم مقابل شلیک کنید .

پیشنهاد ما به کسانی که دنبال بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آف لاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳ هستند ، انجام بازی Doodle Army 2: Mini Militia است.

بازی Dual دوئل

در این بازی که بین دو نفر برگزار می شود ، برای انجام این بازی دو دستگاه را نزدیک هم قرار دهید تا در بازی تأخیر و وقفه ایجاد نشود . یک نفر شبکه را می سازد و نفر دیگر به بازی ملحق می شود. بازی در صفحه ی نمایش هر دو دستگاه پخش می‌شود. هر بازیکن ، کارکتر شبیه سازی مربوط به خود را در دستگاه میبیند . بازیکنان به شکل دوئل به طرف یکدیگر نشانه می روند . تصاویر به دستگاههای بازیکنان انتقال می یابد. فردی که در اثر شلیک کشته شود بازنده ی بازی است.

اگر به دنبال بهترین سایت بازی های دو نفره یا چند نفره ی آف لاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳ هستید ، این بازی را به شما توصیه می‌کنیم .

بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آفلاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳

بازی Among Us

این یک بازی چند نفره ی بسیار ساده اما در عین حال هوشمندانه است که قابلیت اجرایی شدن آفلاین و آنلاین را دارد . بازی برای گیمرها اعتیادآور است. بین ۴ تا ۱۰ نفر به طور همزمان در یک شبکه ی محلی وای فای امکان انجام این بازی را دارند. فضای بازی مافیایی و در اتمسفر ی با هدف یافتن شیاد بین بازیکنان برگزار می شود. اغلب بازیکنان در نقش Crewmates و درصد کمی شیاد بازی یا همان Impostors هستند . هدف Impostors در بازی کشتن تمامی خدمه بدون شناخته شدن است و هدف Crewmates شناسایی خدمه ها و حذف آن ها از بازی ، در طول روند بازی است .

بی شک یکی بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آف لاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳ ، بازی Among Us  است.

بازی Asphalt 8: Airborne

یک بازی محبوب و پر آوازه مسابقه ای ماشین و قابل اجرا در دستگاههای اندروید و آی ٱ اس است . ویژگی های گسترده ی بازی ، مسیرهای مختلف و دیدنی بازی ، جلوه های نمایشی بسیار با کیفیت ، جلوه های صوتی با کیفیت و واقع گرایانه ، انواع ماشین های مسابقه ای در مدل های مختلف و با قابلیت های متنوع که بیشتر از ۲۰۰ مدل هستند و همچنین صد رویدادی که برای بازی طراحی شده است ، Asphalt 8 : Airborne را برای بازیکنان یکی از ایده آل ترین و سرگرم کننده ترین بازی های چند نفره کرده است. در این بازی ماکزیمم هشت نفر می توانند به یک شبکه ی وای فای مشترک متصل شوند و مسابقه را آغاز کنند. بازیکنان اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشند ، با اتصال به یک هاست (ارائه دهنده ی هات اسپات) ، می توانند رقابت را آغاز کنند و بازی را پیش ببرند .

اگر به دنبال بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آف لاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳ هستید ، این بازی را از دست ندهید.

بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آفلاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳

بازی Sea Battle 2-Multiplayer

این بازی از بازی های قدیمی و چند نفره ی آفلاین است . این بازی شبیه بازی Battleship  است که اغلب گیمر های پر سابقه ، در دوران کودکی خود انجام داده اند و با آن آشنایی کامل دارند . محتوای بازی درون یک ناو جنگی پیش می رود. گیمر ها تلاش می کنند بمب ها را تا جایی روی کشتی های دشمنان بی اندازند که کشتی ها غرق شوند . به غیر از کشتی یا همان ناو امکان استفاده از زیر دریایی و هواپیما هم به بازیکنان داده شده است.

بازی Special Forces Group2

ژانر بازی اکشن و مهیج است. فضای بازی یک تیراندازی سه بعدی را به تصویر می کشد. از جلوه های بازی می توان به صداگذاری با کیفیت ، اکشن واقع گرایانه ، سلاح های بسیار برای انتخاب ، مواد منفجره و قابل تنظیم اشاره کرد. فرم آنلاین و آفلاین بازی را می توان به صورت اتصال به وای فای و هات اسپات انجام داد. پنج حالت کلاسیک ، پرچم ، زامبی ، بازی انفجار و رستاخیز برای این بازی جذاب و سرگرم‌کننده تعریف شده است.

باز هم به عنوان معرفی بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آف لاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳ این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم.

بازی Badminton League

این بازی به عاشقان بازی بدمینتون توصیه می شود. میتوانید بازی را در حالت چند نفره با اتصال به هات اسپات به صورت دو نفره با دوست خود انجام دهید. با طراحی الگوهای کنترلی مناسب برای بازی ، بازی پیچیدگی خاصی ندارد و ساده پیش می رود .

بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آفلاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳

بازی Mini Motor Racing

در این بازی اتومبیل های طراحی شده متنوع و به نسبت کوچک هستند. حداکثر چهار بازیکن می توانند برای رسیدن به خط پایان مسابقه و کسب مقام اول و از طریق اتصال به یک شبکه ی وای فای با یکدیگر رقابت کنند.

بازی Mini Motor Racing را باید از جمله بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آف لاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳ دانست.

بازی Badland

بازی گرافیک خیره کننده ای دارد . فضای بازی در یک جنگل با جوی مملو از درختان و گل ها و گیاهان متنوع پیش می رود. بازی می تواند چند نفره انجام شود و بازیکنان تلاش می کنند تا موجود کوچکی به نام کلون را تحت کنترل خود داشته باشند.

بازی The Escapists2: Pocket Breakout

این بازی با استراتژی پیش می رود و هدف نهایی آن فرار از زندان است. بازیکنان با ساختن آدمک ، بیل ، تیزر و … تلاش می کنند تا نگهبانان بازی را گیج کنند . اگر کاراکتر اصلی بازی توسط نگهبانان دستگیر شود ، همه ی تلاش ها ناکام می ماند و او به سلول انفرادی منتقل می شود. حداکثر سه نفر می توانند این بازی را همزمان انجام دهند و برای فرار از زندان نقشه ی خود را در قالب استراتژی عملیاتی کنند.

بی تردید بازی The Escapists2: Pocket Breakout از بهترین بازی های دو نفره یا چند نفره ی آف لاین و آنلاین در سال ۲۰۲۳ می باشد.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.