تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
کد خبر : 33968

بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم که باید تجربه کنید

بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم که باید تجربه کنید

بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم که باید تجربه کنید اگر به عناوین اوپن ورلد – Open-World علاقه‌مند هستید، در ادامه می‌توانید با بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم آشنایی پیدا کنید.
در این مطلب به معرفی بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم پرداخته‌ایم، آثار بزرگی که شما را وارد ماجراجویی‌های طولانی و هیجان انگیزی می‌کنند.
هیچ چیز به اندازه یک اثر جهان باز جذاب نیست؛ یک ماجراجویی واقعی که شما را به مناطق شگفت انگیز می‌برد و لحظات خاطره انگیزی را رقم می‌زند. این بازی‌ها بعضی وقت‌ها دارای یک داستان جذاب هستند که شما را تا انتها می‌کشاند و گاهی یک گیم پلی اعتیادآور دارند که خسته کننده نمی‌شود.
بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم بازی های اوپن ورلد در ژانرهای مختلف ساخته می‌شوند اما همه آن‌ها یک نقطه اشتراک دارند: آزادی عمل بالا. این ژانر در این سال‌ها با تشکر از عناوینی همچون جی تی ای به اوج محبوبیت رسیده و از معدود سبک‌هایی است که در بخش تک نفره هنوز هم پرمخاطب است. ناگفته نماند که این فهرست بر اساس نمره منتقدان و میانگین امتیاز آثار در سایت متاکریتیک تنظیم شده است.
– بازی Death ..

بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم که باید تجربه کنید

اگر به عناوین اوپن ورلد – Open-World علاقه‌مند هستید، در ادامه می‌توانید با بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم آشنایی پیدا کنید.

در این مطلب به معرفی بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم پرداخته‌ایم، آثار بزرگی که شما را وارد ماجراجویی‌های طولانی و هیجان انگیزی می‌کنند.

هیچ چیز به اندازه یک اثر جهان باز جذاب نیست؛ یک ماجراجویی واقعی که شما را به مناطق شگفت انگیز می‌برد و لحظات خاطره انگیزی را رقم می‌زند. این بازی‌ها بعضی وقت‌ها دارای یک داستان جذاب هستند که شما را تا انتها می‌کشاند و گاهی یک گیم پلی اعتیادآور دارند که خسته کننده نمی‌شود.

بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم

بازی های اوپن ورلد در ژانرهای مختلف ساخته می‌شوند اما همه آن‌ها یک نقطه اشتراک دارند: آزادی عمل بالا. این ژانر در این سال‌ها با تشکر از عناوینی همچون جی تی ای به اوج محبوبیت رسیده و از معدود سبک‌هایی است که در بخش تک نفره هنوز هم پرمخاطب است. ناگفته نماند که این فهرست بر اساس نمره منتقدان و میانگین امتیاز آثار در سایت متاکریتیک تنظیم شده است.

– بازی Death Stranding

بهترین بازی های جهان باز

بازی دث استرندینگ یک اثر اکشن سوم شخص است که توسط بازی‌ساز مشهور، هیدئو کوجیما ساخته شده و اواخر سال گذشته به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ عرضه شد (و در ادامه به رایانه‌های شخصی نیز آمد). داستان بازی در یک دوران آخرالزمانی رخ می‌دهد، جایی که موجوداتی کشنده در جهان پرسه می‌زنند و ارتباط بین شهرهای مختلف آمریکا قطع شده است. شما در نقش سم پورتر، باید ارتباط میان این شهرها را برقرار کنید. در این بازی، بازیگران مشهوری همچون نورمن ریدس، مدس میکلسن، لئا سیدو و امیلی اوبرایان نیز حضور دارند.

طرفداران پرشمار مجموعه متال گیر از این بازی انتظارات دیگری داشتند و هنوز هم بسیاری از طرفداران کوجیما از آن به عنوان اثری ناامید کننده یاد می‌کنند. با این حال، بازی Death Stranding اثر متفاوتی است که تجربه خاصی ارائه می‌دهد. این بازی را باید حداقل یک بار امتحان کنید، شاید عاشق آن شوید و یا شاید متنفر اما در هر صورت، یک اثر منحصربه‌فرد است.

– بازی Ghost Of Tsushima

بهترین بازی های جهان باز

این بازی توانست در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ جوایز مهمی را به خانه ببرد و اخیرا یک بخش آنلاین چند نفره نیز به آن اضافه شده که شامل ماموریت‌های دو نفره و غیره می‌شود. بازی Ghost Of Tsushima در سال ۱۲۷۴ و در دوران حمله مغول‌ها به ژاپن جریان دارد و شما در نقش یک سامورایی به بازی می‌پردازید.

طرفداران بدون شک منتظر یک بازی جهان باز پیرامون سامورایی‌ها بودند و خوشبختانه، شبح سوشیما شما را ناامید نمی‌کند. دنیای بازی بسیار گسترده طراحی شده و در آن می‌توانید به فعالیت‌های مختلفی بپردازید (که اگر می‌خواهید بازی را ۱۰۰ درصد کنید، باید همه آن‌ها را انجام دهید). در این بازی می‌توانید به یک سامورایی شرافتمند تبدیل شوید یا یک قاتل بی‌رحم. بازی Ghost Of Tsushima در انحصاری پلی استیشن قرار دارد و میانگین امتیاز ۸۳ را در سایت متاکریتیک دریافت کرده که قابل توجه است. این بازی به زودی برای پلی استیشن ۵ هم منتشر خواهد شد.

– بازی Subnautica

بهترین بازی های جهان باز

بعضی از بازی‌ها با این هدف ساخته می‌شوند که به عمق بیشتری بروند و به مسائلی بپردازند که تاکنون چندان به آن‌ها توجه نشده است. ساب‌ناتیکا دقیقا چنین کاری را انجام می‌دهد. بازی‌های زیادی وجود دارند که شما را به بخش‌های مختلف جهان، دنیاهای تخیلی و حتی فضا می‌برند اما کمتر اثری وجود داشته که تمرکز اصلی‌اش بر روی عمق اقیانوس باشد.

اگر به جمع آوری منابع، ساخت پایگاه و مبارزه با موجودات مختلف علاقه‌مند هستید، از این بازی به شدت لذت خواهید برد. افراد زیادی وجود دارند که از وسعت دریا می‌ترسند و بازی Subnautica این ترس را به مخاطب یادآوری می‌کند. این بازی شاید در ظاهر چندان متفاوت به نظر نرسد اما کافی است آن را برای دقایقی تجربه کنید تا متوجه شوید چرا در این فهرست قرار گرفته.

– بازی Marvel’s Spider-Man

بهترین بازی های جهان باز

یک بازگشت شکوهمند برای مرد عنکبوتی. پس از موفقیت‌های مجموعه بتمن آرکهام، به نظر می‌رسید که هیچ اثری ابرقهرمانی دیگری نتواند در حد و اندازه آن ظاهر شود اما بازی اسپایدرمن مخاطبان را غافل گیر کرد، خصوصا برای کسانی که یک اثر مشابه بتمن می‌خواستند اما ترجیح می‌دادند که دارای فضای جدی و تاریکی نباشد.

بازی Marvel’s Spider-Man از نظر بصری فوق العاده است و دنیای بزرگی دارد که در آن می‌توانید چیزهای تماشایی زیادی ببینید و کارهای مختلفی انجام دهید، تجربه این بازی گاهی شکوهمندانه و حتی خاطره انگیز است. از لحظه‌ای که برای اولین بار در بالای شهر نیویورک به پرواز در می‌آیید تا مراحل بعدی که باید ضربات و حرکات خود را ترکیب کنید، مرد عنکبوتی میخکوب کننده است. این بازی موفق می‌شود برای اولین بار این شخصیت محبوب کمیک‌ها را به درستی در دنیای بازی‌های ویدیویی عرضه کند.

– بازی Fallout 4

بهترین بازی های جهان باز

قبل از اینکه فال آوت ۷۶ از راه برسد و به شهرت این سری بازی ضربه بزند، فال آوت ۴ یک تجربه کامل از این مجموعه ارائه می‌داد. در دورانی که دنیای بازی به تسخیر اسکایریم (Skyrim) در آمده بود، قسمت چهارم فال آوت نیز وارد بازار شد که از موتور مشابه اسکایریم استفاده می‌کرد و دنیای آن آشنا به نظر می‌رسید؛ با این تفاوت که به جای سلاح سرد، اسلحه‌های گرم در اختیار داشتید. این بازی خیلی زود توانست طرفداران زیادی پیدا کند و میانگین امتیاز ۸۸ را از سایت متاکریتیک به دست آورد.

گرافیک قسمت چهارم شاید درخشان نباشد اما دنیای وسیع آن ارزش گشت و گذار دارد. از این بهتر، شما حق انتخاب هم دارید و داستان با توجه به انتخاب‌های شما می‌تواند به مسیرهای متفاوتی برود. بازی Fallout 4 بدون شک یکی از بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم است.

– بازی Metal Gear Solid V: Phantom Pain

بهترین بازی های جهان باز

وقتی به بحث آزادی عمل می‌رسیم، کمتر عنوانی می‌تواند با مجموعه متال گیر رقابت کند، اثری که در آن می‌توانید هر طور که دوست دارید پیشروی کنید و راه‌های مختلفی برای انجام هر ماموریت وجود دارد. فانتوم پین گیم پلی متنوعی دارد و داستان آن با جذابیت دنبال می‌شود (با اینکه پایان راضی کننده‌ای ندارد) اما احتمالا آن قدر سرگرم ارتقای پایگاه و استخدام سرباز هستید که به چیزهای دیگر چندان توجه نمی‌کنید.

تلفیق مکانیک‌های مخفی کاری و جهان باز در این بازی به بهترین شکل ممکن صورت گرفته و در مجموع با عنوانی رو به رو هستیم که حتی پس از ده‌ها ساعت بازی کردن، باز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند شما را متعجب کند. بازی Metal Gear Solid V: Phantom Pain توانست میانگین امتیاز ۹۳ را از سایت متاکریتیک بدست بیاورد.

– بازی Minecraft

بهترین بازی های جهان باز

ماینکرفت با اینکه یک اثر نسل هفتمی در نظر گرفته می‌شود اما هر ساله گسترش می‌یابد و اثری است که تاریخ انقضا ندارد. این بازی سندباکس محبوب توانسته میانگین امتیاز ۹۳ را در سایت متاکریتیک بدست بیاورد و پرفروش‌ترین بازی تاریخ هم محسوب می‌شود. ماینکرفت از زمان عرضه در سال ۲۰۱۱، به یک پدیده بزرگ جهانی تبدیل شده و هر روز افراد جدیدی برای اولین بار به تجربه آن می‌پردازند. خوشبختانه، شرکت سازنده با انتشار به روز رسانی‌های متعدد، بازی را دائما بهبود می‌بخشد و آن را با محتواهای جدید، به مسیرهای تازه‌ای می‌برد.

دنیای بازی Minecraft به حدی بزرگی است که گویی هرگز تمام نمی‌شود و تنها چیزی که می‌تواند جلوی شما را بگیرد، قوه تخیلتان است. این بازی بر روی تمامی پلتفرم‌ها از جمله ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد.

– بازی Witcher 3: Wild Hunt

بهترین بازی های جهان باز

مجموعه ویچر نیازی به معرفی ندارد و هر بازی دوستی باید این سه گانه استثنائی را تجربه کند. دو قسمت اول عالی هستند اما قسمت سوم یک پروژه جاه طلبانه بود که در نهایت به یک اثر تکرار نشدنی تبدیل شد. همه چیز در این بازی، بالاترین کیفیت را دارد، از گیم پلی، مبارزات و گرافیک تا داستان، شخصیت‌ها، موسیقی و غیره.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شد و توانست اکثر جوایز بهترین بازی سال را کسب کند. فروش ۲۸ میلیون نسخه از این بازی نشان می‌دهد که تا چه اندازه موفق بوده است. حالا باید دید که اثر جدید شرکت سازنده یعنی سایبرپانک ۲۰۷۷ هم می‌تواند موفقیت‌های ویچر را تکرار کند یا خیر.

– بازی Red Dead Redemption II

بهترین بازی های جهان باز

یکی از بازی‌هایی که دنیای آن به معنای واقعی کلمه زنده و پویا به نظر می‌رسد. بازی رد دد ردمپشن ۲ یکی از عناوین چشم نواز نسل هشتم است و احتمالا تا سال‌ها از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ یاد خواهد شد. داستان بازی در سال ۱۸۹۹ جریان دارد و ماجراجویی‌های گروهی به نام پسران داچ را روایت می‌کند. شما در نقش آرتور مورگان بازی می‌کنید و اتفاقات بازی، قبل از نسخه اول رخ می‌دهد.

با اینکه مکانیک‌های گیم پلی بازی چندان نوآورانه نیست و ریتم کند آن شاید باعث خسته شدن مخاطب شود اما این اثر حداقل از نظر فنی، یک شاهکار است. بازی Red Dead Redemption II برخلاف سایبرپانک، ثابت می‌کند که می‌توان یک دنیای وسیع خلق کرد، آن هم بدون باگ، افت فریم و مشکلات عجیب و غریب!

همچنین مطالعه کنید:

بهترین بازی های چند نفره آنلاین نسل هشتم که باید تجربه کنید

– بازی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild

بهترین بازی های جهان باز

قبل از اینکه این بازی آغاز کنید، باید با خانواده، دوستان و دنیای واقعی خداحافظی کنید! زیرا این نسخه از افسانه زلدا شما را از خواب و خوراک می‌اندازد و کاری می‌کند که زندگی اصلی خودتان را به دست فراموشی بسپارید.

بازی Breath Of The Wild بهترین دلیل برای خرید کنسول نینتندو سوییچ است و با اینکه آثار زیادی در طول این سال‌ها با تقلید از آن ساخته شده‌اند اما هیچ کدام حتی توانایی نزدیک شدن به زلدا را ندارند. در این نسخه، شما می‌توانید ماجراجویی‌های خودتان را داشته باشید و در دنیایی غرق شوید که خارج شدن از آن آسان نیست. این بازی توانست میانگین امتیاز ۹۷ را در سایت متاکریتیک برای خود ثبت کند و نه تنها یکی از بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم است بلکه در تاریخ بازی‌های ویدیویی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

کدام یک از عناوین فهرست بهترین بازی های جهان باز نسل هشتم را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبعthegamer-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.