تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 62136

بهترین بازی های انیمه‌ای رایگان برای رایانه‌های شخصی که باید تجربه کنید

بهترین بازی های انیمه‌ای رایگان برای رایانه‌های شخصی که باید تجربه کنید

بهترین بازی های انیمه‌ای رایگان برای رایانه‌های شخصی که باید تجربه کنیداگر از طرفداران ژانر انیمه – Anime و آثار کارتونی ژاپنی هستید، در ادامه می‌توانید با تعدادی از بهترین بازی های انیمه‌ای رایگان بر..

بهترین بازی های انیمه‌ای رایگان برای رایانه‌های شخصی که باید تجربه کنید

اگر از طرفداران ژانر انیمه – Anime و آثار کارتونی ژاپنی هستید، در ادامه می‌توانید با تعدادی از بهترین بازی های انیمه‌ای رایگان برای رایانه‌های شخصی آشنا شوید.

در این مقاله به معرفی بهترین بازی های انیمه‌ای رایگان برای رایانه‌های شخصی پرداخته‌ایم؛ آثاری که برای تجربه‌ی آن‌ها نیازی به صرف هزینه نیست و تنها به یک حساب کاربری استیم نیازمند هستید.

پلتفرم استیم میلیون‌ها کاربر دارد (در واقع بیش از ۲۱ میلیون کاربر فعال) و همه‌ نوع بازی را پوشش می‌دهد. در حالی که اکثر بازی‌ها را باید خریداری کنید، اما آثار متعددی هم وجود دارند که با مدل تجاری فری تو پلی (free-to-play) عرضه شده‌اند و می‌توان آن‌ها را به صورت کاملا رایگان تجربه کرد.

بهترین بازی های انیمه‌ای رایگان

در میان این عناوین رایگان، آثار ژاپنی و انیمه‌ای متعددی وجود دارند که بدون شک می‌توانند طرفدارانشان را راضی کنند و گیم‌پلی سرگرم‌کننده یا داستان‌های جذابی ارائه می‌دهند. این بازی‌ها شامل بخش خرید درون برنامه‌ای هم می‌شوند و برای دسترسی به همه‌ی بخش‌ها، آیتم‌ها یا لباس‌ها باید پول واقعی خرج کنید اما بدون انجام این کار هم به تجربه‌ی شما از بازی لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

بازی TheDawn

بازی های انیمه‌ای رایگان

یک بازی شوتر سوم شخص که از یک قهرمان قدرتمند بهره می‌برد. در بازی TheDawn با استفاده از مکانیک‌های گیم‌پلیِ مبتنی بر دستکاری زمان و اسلحه‌های هیجان‌انگیز، باید با ربات‌های پیشرفته به مبارزه بپردازید. جهان در آستانه‌ی نابودی قرار گرفته است و شما آخرین امید بشریت برای نجات هستید. بازیکنان اجازه دارند تا زمان را آهسته یا تند کنند و با به‌کارگیری این مکانیک‌ها در مبارزات، شانس شکست دادن دشمنان را پیدا خواهید کرد.

می‌توانید در شهرهای آخرالزمانی به گشت و گذار بپردازید و با دشمنان متنوعی روبرو می‌شوید که اگر از آن‌ها عبور کنید، در نهایت به غول‌آخر بازی خواهید رسید که «بلندر» (Blender) نام دارد. شما همچنین می‌توانید زمان را به طور کامل متوقف و برای حرکت بعدی خود، برنامه‌ریزی کنید.

بازی Project Kat – Paper Lily: Prologue

بازی های انیمه‌ای رایگان

«پراجکت کَت» یک بازی نقش آفرینی داستان‌محور و پازلی است که برای عبور از معماهای آن، می‌توانید مسیرهای مختلفی را انتخاب کنید و البته تصمیمات شما به نتایج متفاوتی ختم می‌شوند. داستان، پیرامون زندگی یک دختر جوان به نام کت جریان دارد که یک نامه‌ی مرموز به دستش می‌رسد و برای اینکه حقیقت پشت آن را کشف کند، وارد یک ماجراجویی چالش برانگیز می‌شود.

بازی Project Kat که یک عنوان ترسناک هم به حساب می‌آید، شامل چند مینی‌گیم مختلف است و چند پایان مختلف دارد، در نتیجه ارزش تکرارش بالا است. البته برای تمام کردن آن، تنها به یک ساعت زمان نیاز دارید اما شخصیت‌های دوست‌داشتنی و فضای متفاوت اثر شاید باعث شود تا به تجربه‌ی دوباره‌ی آن ترغیب شوید. نسخه کامل این بازی هم در راه است که انتظار می‌رود به صورت پرمیوم منتشر شود.

بازی Phantasy Star Online 2 New Genesis

بازی های انیمه‌ای رایگان

«فانتزی استار آنلاین ۲» در سال ۲۰۱۲ برای رایانه‌های شخصی انتشار یافت (در کشور ژاپن) و اگر به هر دلیل، تاکنون تجربه‌اش نکرده‌اید، حالا شاید بهترین زمان باشد تا به دنیای آن قدم بگذارید. موفقیت این بازی در چند سال اخیر کم‌سابقه بوده است و طرفداران متعددی دارد.

نسخه‌ی «نیو جنسیس» که یک اکسپنشن مستقل محسوب می‌شود و طبق گفته‌ی سازندگان، «از هر نظر بهتر از نسخه اصلی است»، اخیرا در دسترس قرار گرفته و محتواهای بیشتری را به نسخه‌ی پایه اضافه می‌کند.

نیو جنسیس از نظر جلوه‌های بصری هم بهبودهای قابل توجهی داشته و سازندگان در بخش شخصی‌سازی شخصیت‌ها تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند. این بازی را علاوه‌ بر رایانه‌های شخصی، روی کنسول ایکس باکس وان می‌توانید پیدا کنید. ناگفته نماند که این عنوان از قابلیت بازی کردن میان پلتفرمی (کراس پلی) بهره می‌برد.

بازی Super Mecha Champions

بازی های انیمه‌ای رایگان

یک بازی شلوغ و پرهیجان با سبک گرافیکی انیمه‌ای و ربات‌های متنوع؛ بازی «سوپر مکا چمپیونز» همان چیزی است که از این سبک آثار انتظار دارید. شما بازی را در نقش یک آدم معمولی که قدرت خاصی ندارد، آغاز می‌کنید و در نهایت سوار بر یک ربات می‌شوید.

بازیکنان می‌توانند همراه با ربات در آسمان به پرواز درآمده و با اسلحه‌های گوناگونی که در اختیار دارند، دشمنان را پیدا و نابود کنند. اگر به آثار ژاپنی و ربات‌محور علاقه‌مند هستید، از بازی Super Mecha Champions لذت بیشتری خواهید برد. بازی به شما اجازه‌ی شخصی‌سازی ربات‌ها را می‌دهد و شامل بخش PvP هم می‌شود که در مقابل بازیکنان دیگر قرار می‌گیرید.

بازی Closers

بازی های انیمه‌ای رایگان

یک بازی اکشن نقش آفرینی با سکانس‌های اکشن به‌یادماندنی و خطوط داستانی عمیق؛ در بازی Closers می‌توانید نقش یکی از دوازده «کلوزر» را برعهده بگیرید. این انسان‌ها دارای قدرت‌های فراطبیعی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در مقابل هیولاها ایستادگی کنند. هر کدام از کاراکترها، دارای شخصیت‌پردازی ویژه‌ای است و خط داستانی مخصوص به‌خود را دارد. در ضمن برای شکست دادن دشمنان، باید مهارت‌های خاص هر کدام از شخصیت‌ها را به کار بگیرید.

بازی Closers را به صورت کو-آپ هم می‌توان تجربه کرد، در نتیجه این فرصت را دارید تا دوستانتان را در ماجراجویی‌ها با خود همراه کنید. ناگفته نماند که این بازی هم دارای بخش PvP است.

بازی Aura Kingdom

بازی های انیمه‌ای رایگان

«پادشاهی آئورا» یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره گسترده (MMORPG) است که در کنار یک گیم‌پلی کارآمد، از نظر داستانی هم غنی بوده و می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند. در بازی، ۱۵ کلاس مختلف وجود دارد، از جمله محافظ، جادوگر، تفنگدار، رنجر و غیره. هر کدام از این کلاس‌ها، مهارت‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و باید ببینید کدام یک با سبک بازی کردن شما، سازگارتر هستند.

همانند دیگر بازی‌های چندنفره‌ی گسترده، برای پیشرفت باید امتیاز تجربه (XP) کسب کنید و در همین راستا مجبور هستید تا ماموریت‌های متعددی انجام دهید. از نکات جذاب بازی Aura Kingdom این است که می‌توانید یک شخصیت تحت کنترل هوش مصنوعی را به عنوان متحد انتخاب کنید؛ به این شخصیت‌ها «آیدلن» (Eidolon) گفته می‌شود. آیدلن‌ها اما تنها جنبه‌ی زیبایی ندارند، آن‌ها بسیار قدرتمند هستند و در مبارزات به شما کمک می‌کنند.

بازی UNBEATABLE [White Label]

بازی های انیمه‌ای رایگان

یک بازی ماجراجویی موزیکال که داستانش تا انتها جذاب باقی می‌ماند. در دنیایی که موسیقی ممنوع است، شما باید آهنگ‌سازی را یاد بگیرید. بازی Unbeatable ایده‌های نوآورانه‌ای دارد و در آن می‌توانید برای کنسرت‌های غیرقانونی برنامه‌ریزی یا حتی در مسابقاتِ غذا خوردن شرکت کنید. همچنین می‌توانید در شهر به گشت و گذار بپردازید و آهنگ‌های تازه‌ای را پیدا کنید تا همراه با گروه موسیقی خود، به اجرای آن‌ها بپردازید.

در بازی باید با هیولاهای مختلف هم مبارزه کنید که این بخش‌ها به شکل قابل قبولی طراحی شده‌اند. هر کدام از اپیزودهای بازی، شامل یک خط داستانی تازه است و موسیقی‌های جدیدی را می‌شنوید که از بخش آرکید، قابلیت اجرای آن‌ها را دارید. البته فعلا تنها اپیزود White Label در دسترس قرار دارد و برای تجربه‌ی نسخه‌ی کامل منتظر بمانید که احتمالا به صورت پرمیوم عرضه می‌شود.

بازی NosTale

بازی های انیمه‌ای رایگان

یک بازی آنلاین چندنفره گسترده‌ی دیگر که در آن می‌توانید نقش یک شمشیر‌زن یا کماندار را بازی کنید و به سرزمین‌های چشم‌گیر آن قدم بگذارید. در این اثر ماجراجویی حماسی، ۲۸ کلاس مختلف وجود دارد از جمله آدمکش و شعبده‌باز که هر کدامشان قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و برای حرفه‌ای شدن با آن‌ها، باید ساعت زیادی وقت صرف کنید.

همانند وارکرفت، می‌توانید یک حیوان شخصی (Pet) هم داشته باشید که در مبارزات به شما کمک می‌کنند تا نبردها آسان‌تر شوند. بازی دارای بخش PvP هم هست که می‌توانید مهارت‌هایتان را در مقابله با بازیکنان واقعی دیگر، به نمایش بگذارید اما باید بدانید که کار آسانی در پیش ندارید.

همچنین مطالعه کنید: بهترین انیمه‌ های سینمایی تاریخ؛ از آکیرا تا شهر اشباح

بازی Trick & Treat

بازی های انیمه‌ای رایگان

یک بازی نقش آفرینی مستقل و نسبتا آسان از استودیوی «ربیتون» (Rabbiton) که کاملا رایگان است و قطعا ارزش تجربه کردن دارد. داستان پیرامون «شارلوت» و «آملیا» اتفاق می‌افتد، دو دختر جوان که در روز هالووین، از یک عمارت نفرین‌شده بازدید می‌کنند و درگیر اتفاقات عجیبی می‌شوند. شما نقش آملیا را برعهده دارید و باید منتظر لحظات ترسناک ناگهانی و حضور ارواح و هیولاهای وهم‌انگیز باشید.

شما باید به جمع‌آوری آیتم‌ها بپردازید و با حل معماها، راهی برای یافتن شارلوت و نجات دادن او پیدا کنید. بازی Trick & Treat دارای چند پایان مختلف است که کمک می‌کند تا ارزش تکرار اثر بالاتر برود.

کدام یک از عناوین فهرست بهترین بازی های انیمه‌ای رایگان برای رایانه‌های شخصی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.