تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۴۵
کد خبر : 585551

بهترین بازی های اندروید و iOS در سال ۲۰۲۲

بهترین بازی های اندروید و iOS در سال ۲۰۲۲

بهترین بازی های اندروید و iOS در سال ۲۰۲۲ در اینجا فهرستی از بهترین بازی های اندروید و iOS در سال ۲۰۲۲ را گردآوری کرده‌ایم که در ژانرهای مختلفی عرضه شده و به شدت محبوب هستند. نوشتن فهرستی از بهترین بازی های اندروید و iOS کار بسیار دشواری است. در این فرآیند باید صدها هزار

بهترین بازی های اندروید و iOS در سال ۲۰۲۲

در اینجا فهرستی از بهترین بازی های اندروید و iOS در سال ۲۰۲۲ را گردآوری کرده‌ایم که در ژانرهای مختلفی عرضه شده و به شدت محبوب هستند.

نوشتن فهرستی از بهترین بازی های اندروید و iOS کار بسیار دشواری است. در این فرآیند باید صدها هزار عنوان منتشر شده در این دو پلتفرم بررسی شود و این کار به چندین سال زمان احتیاج دارد. بنابراین ممکن است کاربران تمام گزینه‌هایی که در چنین فهرست‌هایی حضور دارند را نپسندند و با تمام سلایق سازگار نباشد. ما بازی‌هایی که توانسته‌اند در اپ استور و گوگل پلی بیشترین امتیاز را کسب کنند و مورد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران قرار بگیرند را گردآوری کرده‌ایم که می‌تواند برای گیمرهای موبایل جذاب باشد.

بازی‌های موبایل هیچگاه بزرگ‌تر و محبوب‌تر از الان نبوده‌اند. گیمرها به طور فزاینده‌ای برای تجربه سرگرمی راحت، به گوشی‌های هوشمند روی آورده‌اند و حالا میلیون‌ها بازیکن از گوشی خود برای اجرای عناوین محبوبی مثل Call of Duty ،PUBG و Genshin Impact استفاده می‌کنند.

این فهرست ژانرهای مختلفی را در بر می‌گیرد. یک بازی که در آن شما وارد سفینه فضایی می‌شوید و باید به دنبال یک خدمه مشکوک بگردید، جدیدترین عنوان از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک جهان، یک داستان جدی تک نفره در مورد عشق و از دست دادن و یک بازی که باید بنا به دلایل مختلفی در آن یک قایق بسازید.

بهترین بازی های اندروید و iOS سال ۲۰۲۲

Among Us

در این بازی شما همراه دوستانتان که بین ۴ تا ۱۰ بازیکن است در یک سفینه فضایی گیر افتاده‌اید. باید تلاش کنید سفینه‌ای که در آن گیر افتاده‌اید را تعمیر کرده و سپس از آن فرار کنید. اما کار به همین آسانی پیش نمی‌رود. یک خائن در بین شما وجود دارد که موقع تعمیر سفینه افراد را می‌کشد. بنابراین شما همزمان که در حال تعمیر سفینه هستید، باید مراقب خائن هم باشید.

بازی Among Us یا در میان ما، خیلی شبیه به بازی گروهی محبوب مافیا و شهروند است. خائن نیز درست مثل شخصیت مافیا تلاش می‌کند خودش را یک شهروند خوب جلوه دهد و به گونه‌ای رفتار کند که کسی به آن شک نکند. پس از مشاهده اولین جسد، هر بازیکنی که او را دید می‌تواند فوراً همه را مطلع کند و سپس رأی گیری شود تا خائن پیدا شود. همراه رأی گیری کاربران می‌توانند نظرات مختلف خود را نسبت به هر کسی که به آن مشکوک هستند، بیان کنند.

دانلود نسخه اندروید | iOS

Civilization VI

بازی موبایل Civilization VI

یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل سال ۲۰۲۲ ، عنوانی آشنا برای گیمرهای قدیمی است: یک نسخه از بازی استراتژیک شگفت‌انگیز جنگ تمدن‌ها!

Civilization VI یک بازی پیشرفته در ژانر استراتژی است که شما در آن باید یک امپراتوری را ایجاد کنید و سپس برای ارتقا آن تلاش کنید. نقش شما رهبر آن امپراتوری است و باید منابع را به گونه‌ای مدیریت و افزایش دهید تا نه تنها ارتش مستحکمی برای مقابله با دشمنان داشته باشید، بلکه بتوانید شهروندان خود را هم رضای نگه دارید. هر چه حرفه‌ای‌تر عمل کنید، قلمرو شما بزرگ‌تر خواهد شد و دشمنان به امپراتوری شما ملحق می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی، گرافیک سطح کنسولی آن است. المان‌های گرافیکی فوق‌العاده زیبا، موسیقی متن دلنشین و انیمیشن‌های روان باعث شده بازی استراتژیک جنگ تمدن‌ها، یکی از بهترین بازی های اندروید و iOS در سال ۲۰۲۲ لقب بگیرد.

دانلود نسخه اندروید | iOS

Florence

بهترین بازی های ۲۰۲۲ - Florence

فلورنس، یک دختر ۲۵ ساله است که در میان روزمرگی‌هایش گیر افتاده است. او به جز خوردن و خوابیدن و چک کردن شبکه‌های اجتماعی کار مفید دیگری ندارد که انجام دهد. ولی روزی با یک نوازنده موسیقی به نام کریش آشنا می‌شود و او می‌تواند معنای زندگی را برایش تغییر دهد. بازی Florence شما را درست به وسط این رابطه می‌برد و اجازه می‌دهد ملایمات و ناملایمات زندگی این دو نفر را تجربه کنید. از عشق تا نفرت و از وصال تا فراغ، همگی در این بازی تجربه شدنی است.

اگر به دنبال یک بازی پازلی برای سرگرم شدن هستید، ما فلورنس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود نسخه اندروید | iOS

Hitman GO

بازی موبایل Hitman Go

اگر به بازی‌های پازلی و فکری علاقه‌مندید، Hitman GO‌ انتخاب هوشمندانه‌ای است. شما در این بازی با شخصیت دوست داشتنی هیتمن باید به محیط‌های حفاظت شده و پر از نگهبان قدم بگذارید، بدون آن که دیده شوید و کسی شما را دستگیر کند. چندین مسیر برای عبور از این موانع وجود دارد که فقط یکی از آن‌ها به سرانجام می‌رسد. این بازی مهارت‌های شما در ترور کردن را به چالش خواهد کشید.

گرافیک بصری این بازی جذاب است و شما می‌توانید برای عبور از سد محافظان از انواع ابزارها مثل تغییر چهره و یا حواس‌پرت کردن استفاده کنید.

دانلود نسخه اندروید | iOS

Grindstone

بهترین بازی های ۲۰۲۲ - Grindstone

Grindstone یکی از بازی‌های انحصاری اپل با سبک هک اند اسلش است. داستان روایتگر شخصی به نام جوری است که باید خودش را به بالای کوه گرینداستون برساند و بتواند هیولاهای موجود در آن‌جا را از بین ببرد. در این بازی شما باید به گونه‌ای دشمن‌های خود را انتخاب کنید که بتوانید بیشترین تعداد از آن‌ها را از بین ببرید. هر چقدر که دشمنان بیشتری کشته شوند، الماس بیشتری خواهید گرفت و به منابع شما افزوده می‌شود.

یکی از تفاوت‌های این بازی با دیگر عناوین ژانر هک اند اسلش، انیمیشن‌های زیبا در هنگام از بین بردن هیولاها است. این بازی ۱۵۰ مرحله دارد که هر یک در جهان متفاوتی روایت می‌شوند.

دانلود نسخه iOS

Hundreds

بهترین بازی های ۲۰۲۲ - Hundreds

دایره‌ها را لمس کنید تا برنده شوید. بازی Hundreds را می‌توانند از ۷ سال تا ۹۹ ساله‌ها هم بازی کنند. هر دایره متناسب با ابعادی که دارد، دارای یک ارزش عددی است. وقتی شما روی آن‌ها را لمس کنید، رشد می‌کنند و عدد آن هم بزرگ‌تر می‌شود. هدف شما باید لمس دایره‌ها تا رسیدن به عدد ۱۰۰ باشد. نکته اینجاست که دایره‌ها نباید همپوشانی داشته باشند. چرا که اگر اینطور شود، باید پازل را از نو شروع کنید. این بازی در ۱۰۰ مرحله انجام می‌شود و وقتی تمام این مراحل را انجام دهید، حالت بی‌پایان آغاز می‌شود.

دانلود نسخه اندروید

Inside

بهترین بازی های ۲۰۲۲ - Inside

یکی از بهترین بازی‌های مستقل ساخته شده تاکنون، Inside یک بازی سینمایی ترسناک است که به خوبی آنچه در کنسول PS4 اجرا می‌شود، روی گوشی شما نیز اجرا خواهد شد. در شروع بازی یک پسر کوچک از یک بیشه‌زار تاریک است و سفری را آغاز می‌کند که او را از میان یک جنگل تاریک، یک ویران‌شهر و یک آزمایشگاه زیرزمینی وسیع عبور خواهد داد. در طول این فرآیند شما می‌دوید، می‌پرید و پازل‌ها را حل می‌کنید. محیط این بازی ترسناک است و موسیقی پس زمینه هیجان انگیز آن به زیبایی هر چه بیشتر بازی کمک می‌کند.

دانلود نسخه iOS

Lost Light – PVPVE

بهترین بازی های ۲۰۲۲ - Lost Light

اگر می‌خواهید بازی Escape From Tarkov را البته به صورت سوم شخص روی گوشی خود تجربه کنید، ما Lost Light – PVPVE را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این یک بازی گرافیکی عالی با سیستمی پیچیده است که گیمرها را به چالش می‌کشد. این بازی کراس پلتفرم است؛ یعنی گیمرهای نسخه کامپیوتر و موبایل می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. دانلود و نصب آن هم رایگان است.

دانلود نسخه اندروید | iOS

rymdkapsel

بازی Rymdkapsel

rymdkapsel یک بازی استراتژی آرام‌بخش است که در فضا اتفاق می‌افتد. شما با چالش ساخت بهترین ایستگاه فضایی با دستور دادن به مینیون‌ها و کاوش کردن در سطح کهکشان طرف هستید. در این بازی نیازی نیست نگران حمله دشمنان باشید، بلکه فقط باید روی ساخت بهترین پایگاه ممکن تمرکز کنید. این بازی افراد حریص را تنبیه می‌کند و به افراد محتاط پاداش خواهد داد. اگر در بازی به خوبی دقت کنید، متوجه این موضوع خواهید شد.

دانلود نسخه اندروید | iOS

The Room

بهترین بازی های ۲۰۲۲ - The room

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کشف اشیاء پنهان، The Room است که در پنج نسخه مختلف عرضه می‌شود. همه این نسخه‌ها هم روی آی او اس و هم اندروید موجود هستند و جزو بهترین بازی های سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شوند. این بازی شباهت زیادی با Myst دارد، اما فضای آن تاریک‌تر است و شما را به فضایی پر زرق و برق خالی از سکنه می‌برد.

دانلود نسخه اندروید | iOS

You Must Build a Boat

بهترین بازی های ۲۰۲۲ - You must build a boat

یکی دیگر از بازی‌های متفاوتی که امسال جزو محبوب‌ترین عناوین موبایلی بود، You Must Build a Boat است که در آن بازیکنان وظیفه دارند در ساخت یک کشتی بزرگ همکاری کنند که دارای بخش‌های مختلفی است. این کشتی حتی زندان هم دارد. در طول ساخت این کشتی با موجودات عجیب و غریبی دست و پنجه نرم خواهید کرد. گیم پلی این بازی متفاوت بوده و می‌تواند برای ساعاتی شما را سرگرم کند.

دانلود نسخه اندروید | iOS

Hearthstone

بازی موبایل Hearthstone

شرکت پرآوازه بلیزارد یک بازی کارتی به نام Hearthstone را برای پلتفرم‌های موبایل منتشر کرده است که در آن شما باید کارت جمع کنید، استراتژی تعیین کنید، نقشه بکشید و با استفاده از نیروهایی جادویی به میدان مبارزه با دشمنان بروید. هر کارت در این بازی یک ویژگی منحصر به فرد دارد که می‌تواند در مبارزات استفاده شود. شما در Hearthstone می‌توانید با دوستان خود یا گیمرهای مختلفی از سراسر جهان بازی کنید.

دانلود نسخه اندروید | iOS

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.