تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
کد خبر : 21636

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی که باید تجربه کنید

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی که باید تجربه کنید

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی که باید تجربه کنید اگر به عناوین ماشینی و مسابقه‌ای علاقه‌مند هستید، در ادامه می‌توانید با بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی – Street Racing Games آشنا شوید.
مسابقات خیابانی در دنیای واقعی ممنوع هستند اما در دنیای بازی، هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. در این مطلب به معرفی بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی پرداخته‌ایم که باید تجربه کنید.
بازی های ماشینی مسابقه‌ای همیشه برای بازی دوستان جذاب بوده‌اند و کمتر پیش می‌آید که مورد استقبال قرار نگیرند.
بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی اگر می‌خواهید اوج حساسیت و هیجان را در بازی‌های ویدیویی تجربه کنید، جایی بهتر از بازی های اتومبیل رانی خیابانی پیدا نمی‌کنید. در ادامه می‌توانید عناوین برتر این زیر ژانر را بشناسید، از عناوین کلاسیک و خاطره انگیز تا آثار بزرگ و مدرن اخیر.
– بازی The Fast And The Furious مسابقات خیابانی در فرهنگ عامه جایگاه مناسبی پیدا کرده‌اند و این را می‌توان از فروش نجومی سری فیلم‌های سریع و خشمگین در سینما متوجه شد. این نسخه اقتباسی که بر اساس فیلم توکیو دریفت..

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی که باید تجربه کنید

اگر به عناوین ماشینی و مسابقه‌ای علاقه‌مند هستید، در ادامه می‌توانید با بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی – Street Racing Games آشنا شوید.

مسابقات خیابانی در دنیای واقعی ممنوع هستند اما در دنیای بازی، هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. در این مطلب به معرفی بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی پرداخته‌ایم که باید تجربه کنید.

بازی های ماشینی مسابقه‌ای همیشه برای بازی دوستان جذاب بوده‌اند و کمتر پیش می‌آید که مورد استقبال قرار نگیرند.

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

اگر می‌خواهید اوج حساسیت و هیجان را در بازی‌های ویدیویی تجربه کنید، جایی بهتر از بازی های اتومبیل رانی خیابانی پیدا نمی‌کنید. در ادامه می‌توانید عناوین برتر این زیر ژانر را بشناسید، از عناوین کلاسیک و خاطره انگیز تا آثار بزرگ و مدرن اخیر.

– بازی The Fast And The Furious

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

مسابقات خیابانی در فرهنگ عامه جایگاه مناسبی پیدا کرده‌اند و این را می‌توان از فروش نجومی سری فیلم‌های سریع و خشمگین در سینما متوجه شد. این نسخه اقتباسی که بر اساس فیلم توکیو دریفت (Tokyo Drift) ساخته شده، پتانسیل‌های سینمایی مجموعه را در دنیای بازی به رخ می‌کشد.

بازی The Fast And The Furious در سال ۲۰۰۶ برای کنسول پلی استیشن ۲ منتشر شد و در آن ماشین‌های هشت شرکت بزرگ از جمله نیسان، میتسوبیشی، هوندا و مزدا مورد استفاده قرار گرفته بود. بازی سریع و خشمگین شاید در مقایسه با دیگر آثار این لیست ضعیف‌تر باشد اما هنوز هم اثر هیجان انگیزی است.

– بازی The Crew 2

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

استودیوی آیوری تاور (Ivory Tower) قصد داشت تا برداشت متفاوتی از عناوین مسابقه‌ای خیابانی ارائه دهد که نمونه آن را تاکنون کسی ندیده است. قسمت اول هم اثر قابل توجهی بود اما قسمت دوم همه چیز را بهبود بخشید و تبدیل به اثر ایده آلی شد. این بازی اوپن ورلد تنها به صورت آنلاین قابل انجام است و به شکلی ساخته شده که تاریخ انقضا نداشته باشد و برای سال‌ها بتوان آن را بازی کرد.

بازی The Crew 2 همیشه در حال به روز رسانی شدن است و همین مسئله باعث شده تا سزاوار حضور در فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی باشد. کرو ۲ یکی از بزرگ‌ترین جهان‌های باز را در بین عناوین این سبک دارد و کلکسیون اتومبیل‌های آن فوق العاده است. این بازی در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد و پس از گذشت دو سال، هنوز هم همانند روز اول، هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

– بازی Street Racing Syndicate

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

بازی استریت ریسینگ سیندیکیت در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و از آثار تاثیرگذار این ژانر به حساب می‌آید. در این بازی، شما در نقش یک راننده مسابقات غیرقانونی قرار می‌گیرید که باید با پیروزی در مسابقات، شهرت و ثروت بدست بیاورد. بازی Street Racing Syndicate روح مسابقات اتومبیل رانی خیابانی را تسخیر می‌کند و به بهترین شکل ممکن آن را ارائه می‌دهد.

در این بازی، بیش از ۵۰ اتومبیل دارای لایسنس از شرکت‌های نیسان، تویوتا، میتسوبیشی و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید در مُدهای مختلفی به مسابقه بپردازید. گرافیک اثر شاید با عناوین روز قابل مقایسه نباشد اما این بازی هنوز هم پر از لحظات نفس گیر است.

– بازی Need For Speed 2015

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

بازی نید فور اسپید در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و در آن دوره، واقع گرایانه‌ترین بازی اتومبیل رانی خیابانی بازار بود. این بازی با هدف بازسازی مجموعه و بازگشت به ریشه‌ها ساخته شد و علاوه بر یک بخش داستانی جذاب، دارای یک بخش آنلاین فوق العاده‌ بود که در آن‌جا می‌توانستید رقابت سنگینی با دیگر بازیکنان داشته باشید.

این بازی که در واقع بیست و یکمین قسمت مجموعه به حساب می‌آمد، مشکلاتی هم داشت، برای مثال قابلیت‌های سفارشی سازی چندان گسترده نبودند و بعضی از مکانیک‌های گیم پلی، مورد انتظار ظاهر نمی‌شدند اما از این نواقص می‌توان عبور کرد زیرا بازی Need For Speed، تجربه دیوانه‌واری از مسابقات خیابانی ارائه می‌دهد و فشار خون شما را بارها بالا می‌برد.

– بازی Midnight Club II

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

دنباله بازی کلوپ شبانه توانست پا را فراتر گذاشته و با بهبود سبک خاص قسمت اول، سطح تازه‌ای از هیجان و سرعت را ارائه دهد. این بازی در سال ۲۰۰۳ برای کنسول‌های پلی استیشن ۲، ایکس باکس و رایانه‌های شخصی منتشر شد و در آن دوران، دارای بخش آنلاین چند نفره بود که هر کسی را غافل گیر می‌کرد.

این بازی حتی به شما اجازه می‌داد که در شهرهای مختلفی همچون پاریس، لس آنجلس و توکیو موتورسواری کنید. بازی Midnight Club II از آن آثاری است که هیچ قانونی ندارد و شما را در انتخاب مسیرها محدود نمی‌کند. جذاب‌ترین بخش بازی، میانبرهایی بود که در مقابل شما قرار می‌گرفت و لحظات شوکه کننده‌ای که ماشین شما در آسمان به پرواز در می‌آمد. شرکت راک استار قسمت سوم و چهارم را در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ منتشر کرد اما این آثار نتوانستند موفقیت‌های قسمت‌های قبلی را ادامه دهند و در نهایت پرونده این مجموعه بسته شد.

– بازی Need For Speed: Underground

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

اولین قسمت از مجموعه آندرگراند یکی از آن آثار جریان ساز و بزرگی است که در دوره خودش، همه بازی دوستان در مورد آن صحبت می‌کردند. در دورانی که محبوبیت بازی‌های اتومبیل رانی در حال افزایش بود، بازی Need For Speed: Underground حرف اول و آخر را می‌زد و پیشنهاد اول گیمرها به یکدیگر بود.

بازی Underground در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و به یک موفقیت تجاری بزرگ برای شرکت EA تبدیل شد. این بازی همچنین اولین قسمت مجموعه به حساب می‌آمد که از حالت آرکید خارج شده و دارای بخش داستانی است. آندرگراند مسیر را برای دیگر آثار این سبک هموار کرد اما این قسمت دوم آن بود که انقلابی ظاهر شد.

– بازی Need For Speed Heat

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

بازی هیت در حال حاضر از نظر تکنیکی و گرافیکی، یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی بازار است اما در مجموع اثر پیشگامانه و ساختار شکنانه‌ای نیست. بازی در شهر پالم سیتی فلوریدا جریان دارد و شما می‌توانید در مسابقات مختلفی در طول روز شرکت کنید. در روز، با پیروزی در مسابقات، جوایز نقدی دریافت کرده و ماشین خود را ارتقا می‌دهید و در واقع برای مسابقات اصلی که در شب اتفاق می‌افتند، آماده می‌شوید. مسابقات شبانه غیرقانونی هستند و به همین دلیل باید با ماشین‌های پلیس هم دست و پنجه نرم کنید. پیروزی در مسابقات شبانه، شهرت شما را افزایش می‌دهد و این یعنی، پلیس‌های بیشتری به دنبال دستگیری شما خواهند بود. تعقیب و گریز یکی از بخش‌های جذاب مسابقات شبانه است و شما باید تمام تلاش خود را کرده و از دست پلیس‌های فرار کنید.

اگر در جستجوی یک اثر مسابقه‌ای با بالاترین گرافیک هستید، این بازی مناسب شما خواهد بود و به همه علاقه‌مندان این سبک توصیه می‌شود.

– بازی Burnout 3: Takedown

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

در بین طرفداران سبک مسابقه‌ای، همیشه یک گمانه‌زنی در مورد مسئله برخورد با ماشین‌های دیگر وجود داشته است. بعضی از بازیکنان بر این باورند که اگر ماشین خود را به ماشین‌های دیگر بکوبید و باعث تصادف آن‌ها شوید، نوعی تقلب به حساب می‌آید و عده‌ای هم بر این باورند که چنین چیزی جذاب است و باید در بازی وجود داشته باشد. بازی برن آوت ۳، این ایده را گرفته و تمرکز اصلی خود را بر روی آن قرار می‌دهد. نتیجه، یک بازی سرگرم کننده و متفاوت شده که کمتر کسی پیش بینی‌اش را می‌کرد.

تصادفات در بازی با بزرگنمایی عرضه می‌شوند و یک برخورد کوچک کافی است تا یک تصادف غیرمنتظره و بزرگ رخ دهد. بازی Burnout 3: Takedown در سال ۲۰۰۴ برای پلی استیشن ۲ و ایکس باکس عرضه شد و از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ نام برده می‌شود.

– بازی Need For Speed: Most Wanted

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

در دوره‌ای که شرکت EA در زمینه بازی‌های مسابقه‌ای بازار را به تسخیر خود در آورده بود، بازی مست وانتد به یک شاهکار تبدیل شد و از هر نظر، درخشان بود. این بازی جهان باز، هر آنچه که می‌خواستید را به بهترین شکل ممکن عرضه می‌کرد، از قابلیت‌های سفارشی سازی بالا تا بهترین مکانیک‌های گیم پلی مجموعه و تعداد زیاد ماشین‌ها و مُدهای جذاب.

بازی Most Wanted در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و بر روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس بود و توانست با موفقیت از منبع الهام‌اش یعنی آندرگراند عبور کرده و همه چیز را به شکلی درست بهبود ببخشد. حتی با گذشته ۱۵ سال، این بازی هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن دارد و تعقیب و گریزهای آن در ذهن بازی دوستان نقش بسته است. فروش ۱۶ میلیون نسخه‌ای بازی، اثباتی بر ادعاهای ما است.

همچنین مطالعه کنید:

سخت ترین بازی های تاریخ را بشناسید

– بازی Need For Speed: Underground 2

بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی

و در نهایت به بازی آندرگراند ۲ می‌رسیم که در سال ۲۰۰۴ همه نگاه‌ها را خیره کرد. این بازی به شکل جهان باز ارائه شده بود و در زمان خودش، بیشترین قابلیت‌های شخصی سازی ممکن را ارائه می‌داد. یک نور نئونی به زیر ماشین متصل کرده و یک اسپیکر قوی در پشت آن و وارد خیابان‌ها شوید. از موسیقی‌های خاطره انگیز بازی هم نباید گذشت که شاید بعضی از آن‌ها هنوز در ذهن طرفداران باقی مانده باشد. اگر نسخه بازسازی این بازی ارائه شود، نباید چندان غافلگیر شوید زیرا هنوز هم توانایی راضی کردن مخاطبان سبک اتومبیل رانی را دارد. ارزش تکرار بالای بازی Need For Speed: Underground 2 باعث شد تا برای چندین سال بتواند مخاطبان را سرگرم کند، حتی پس از عرضه بازی مُست وانتد در سال ۲۰۰۵.

کدام یک از آثار فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی خیابانی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.