تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۲۰
کد خبر : 587224

بهترین ابزار برای خراب کردن بتن چیست؟

بهترین ابزار برای خراب کردن بتن چیست؟

بتن به عنوان کاربردی ترین پوشش در صنعت ساختمان سازی با شمار می رود. گاهاً مهندسین و کارکنان مجبور به تخریب این پوشش مقاوم می شوند و برای خراب کردن آن به خرید یا اجاره چکش برقی می پردازند. بسیاری از صنعتگران به دنبال آن هستند که بهترین ابزار را برای تخریب سطح بتنی خود

بتن به عنوان کاربردی ترین پوشش در صنعت ساختمان سازی با شمار می رود. گاهاً مهندسین و کارکنان مجبور به تخریب این پوشش مقاوم می شوند و برای خراب کردن آن به خرید یا اجاره چکش برقی می پردازند. بسیاری از صنعتگران به دنبال آن هستند که بهترین ابزار را برای تخریب سطح بتنی خود به کار گیرند؛ اما به راستی کدام یک از ابزارهای موجود در بازار می تواند به عنوان بهترین ابزار تخریب بتن محسوب شود؟ پتک، چکش تخریب، بتن کن و دستگاه های کرگیری و… از جمله ابزارهای مورد نیاز جهت خراب کردن سطح بتنی به شمار می روند. جهت استفاده از ابزارهای تخریب بتن و سایر اقلام مورد نیاز قواعدی وجود دارد که باید افراد آن ها را فراگیرند. ما در این مقاله قصد داریم درباره چگونگی استفاده از این ابزارها و کارایی این دستگاه صحبت کنیم.

چکش تخریب بتن چیست و کارایی آن در ساخت و ساز چیست؟

استفاده از چکش تخریب بتن در صورتی ضرورت دارد که قطر سطح بتنی شما بیشتر از 6 الی 7 سانتی متر باشد. در واقع زمانی که سطح بتن شما بیش از این مقدار باشد دیگر نمی توان به کمک پتک آن را تخریب کرد و در این زمان استفاده از چکش تخریب کارساز می شود؛ زیرا قطعاً با چکش می توان نیروی بیشتری به سطح بتنی وارد کرد. با چکش برقی می توان دستگاه برقی و قدرتمندی را در تمام پروژه های ساختمانی به کار برد و از آن بهره گرفت. اگر قصد نصب پنجره ای را بر روی یک دیوار بتنی دارید، می توانید با خرید یا اجاره چکش برقی این کار را به راحتی انجام دهید. در حقیقت مراحل حفاری با این دستگاه قدرتمند بدون کم و کاستی و در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد. زمانی که برای اجاره چکش برقی اقدام می کنید و این دستگاه را از نزدیک می بینید، ملاحظه خواهید کرد که دسته فلزی بلندی دارد که با عمود کردن آن بر سطح موردنظر می توان نیروی فوق العاده بالایی را به آن سطح وارد کرد. پس از اجاره اطمینان حاصل کنید که توانایی کار با آن را دارید، در غیر این صورت از افراد متبحر در این زمینه کمک بگیرید تا صدمات جدی به بدن شما وارد نشود و همچنین اقدامات مربوط به حفاری و تخریب به بهترین شکل ممکن انجام شود. در صورتی که قصد انجام عملیات تخریب سنگینی را دارید حتماً نسبت به اجاره چکش تخریب صنعتی اقدام کنید تا عملیات تخریب با نیروی بیشتر و دقت بالاتری انجام گیرد.

در رابطه با برش بتن با سیم برش بیشتر بدانید.

بهترین ابزار برای خراب کردن بتن چیست؟

خرید یا اجاره چکش تخریب بتن

زمانی که افراد در پروژه های عمرانی مشغول به کار هستند و قصد تخریب قسمتی یا تمام یک سطح بتنی را دارند باید از یک دستگاه تخریب بتن استفاده نمایند. در حقیقت به جز چکش تخریب بتن هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد که این چنین با قدرت و باظرافت در دل بتن برود و به تخریب آن بپردازد. از طرفی بسیاری از افراد از پس هزینه های مربوط به خرید این دستگاه برنمی‌آیند و ناچار باید نسبت به اجاره چکش تخریب بتن اقدام نمایند. زمانی که از سازندگان ساختمانی درباره اجاره چکش تخریب بتن و خرید آن سؤالاتی پرسیده شد، تقریباً اکثریت آن ها به قیمت نجومی این دستگاه برای خرید اشاره کردند و راهی جز اجاره چکش تخریب بتن نیافتند. در مقابل تعدادی از آن ها شکایت داشتند که اجاره چکش تخریب بتن نیز برایشان مشکل ساز است؛ زیرا چکش تخریب بتن ابزار اصلی کار آن هاست و نمی توان با اجاره چکش تخریب بتن به فعالیت خود ادامه داد. البته لازم است بدانید که قیمت چکش تخریب بتن اصلاً قیمتی غیرمنطقی نیست؛ زیرا برای تولید این دستگاه از متریال و ابزارهای فوق‌العاده ای بهره گرفته شده که چنین قدرتی را پای ساختمان می گذارد. به هرحال خرید یا اجاره چکش تخریب بتن به نظر و شرایط سازندگان ساختمان ها و مدیر پروژه بستگی دارد.

بررسی تفاوت بتن کن، تخریب بتن و پیکور برقی در چیست؟

اینکه شما برای تخریب سطح مورد نظر خود در ساختمان سازی و پروژه های عمرانی از چه نوع دستگاهی استفاده می کنيد کاملاً به شرایط پروژه و انتظاری که از دستگاه دارید بستگی دارد‌. در حقیقت به هنگام اجاره چکش تخریب بتن یا هر دستگاه دیگری مشاوران ما به صورت کامل کارفرما را راهنمایی می کنند تا بهترین ابزار را اجاره یا خریداری نمایند. به عنوان مثال زمانی که سطح بتنی شما بیشتر از 7 سانتی متر باشد لازم است به جهت اجاره چکش تخریب بتن اقدام نمایید. با اجاره چکش تخریب بتن می‌توان با قدرت لازمه و در سریع ترین زمان ممکن سطح مورد نظر را با قطر مذکور تخریب کرد؛ اما در صورتی که برای تخریب سطح بتنی نیاز داشتید که کنترل بیشتری بر روی حفره ها داشته باشید یا اینکه سطح موردنظر شما به طور کامل مسطح نبود لازم است به جای اجاره چکش تخریب بتن به اجاره یا خرید بتن کن بپردازید. برای تخریب فضاهای باریک که ظریف کاری دارند و به دقت بیشتری نیاز دارند بهتر است از بتن کن بهره گرفت. پیکور برقی نیز همانند هر ابزار تخریب بتن دیگری با فشار و نیروی لازمه به تخریب سطح بتنی موردنظر می پردازد. پیکورها انواع مختلفی دارند:

  • پیکور برقی
  • پیکور بادی
  • پیکور بنزینی

در تمام این ابزارآلات تخریب بتن که پیکور نام دارند هوای فشرده درون سیلندر ایجاد می شود و سپس پیستون را مجبور به بالا و پایین رفتن می کند. پس از آن ضرباتی را به وجود می آورد و سبب تخریب سطح مورد نظر می شود. موتور برقی این دستگاه به حرکت پیستون کمک می کند. درباره اجاره پیکور برقی، بتن کن و اجاره چکش تخریب بتن باید بگوییم که بسته به نیاز خود و شرایط کار و همچنین با راهنمایی و کمک مشاوران ما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

همان طور که گفته شد برای اجاره چکش تخریب بتن و سایر ابزار آلات خراب کردن بتون لازم است به نیاز خود و انتظاری که از دستگاه دارید توجه کنید. برای مثال برای خراب کردن سطح بتنی با قطر بیشتر از 30 سانتی متر نمی توان از چکش تخریب استفاده کرد، در این زمان بهتر است از بتن کن بهره گرفت؛ اما در صورتی که سطح بتنی شما حدود 6 الی 7 سانتی متر باشد بهترین کار برای تخریب آن اجاره چکش تخریب بتن می باشد.

 

برای اجاره چکش برقی میتوانید با بزرگترین مجموعه اجاره ابزار در تهران تماس بگیرید.

تهران تخریب در کوتاهترین زمان ممکن ابزار موردنظرتان را با قیمتی مناسب ارسال میکند. 09120929441

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.