تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۰۸
کد خبر : 66068

بهار پیش رو اپل مک مینی جدید خودش را رونمایی می‌کند

بهار پیش رو اپل مک مینی جدید خودش را رونمایی می‌کند

بهار پیش رو اپل مک مینی جدید خودش را رونمایی می‌کند اپل تصمیم گرفته در بهار پیش رو، در کنار گوشی آیفون اس ای ۵G و آیپد ایر جدید، از مک مینی جدید خودش با ظاهری نونوار شده نیز رونمایی کند.
م..

بهار پیش رو اپل مک مینی جدید خودش را رونمایی می‌کند

اپل تصمیم گرفته در بهار پیش رو، در کنار گوشی آیفون اس ای ۵G و آیپد ایر جدید، از مک مینی جدید خودش با ظاهری نونوار شده نیز رونمایی کند.

ما پیشتر شایعاتی را درباره اینکه اپل احتمالاً مشغول کار روی مک مینی جدید خودش است، شنیده‌ایم. اکنون یکی از افشاگران به نام Dylandkt می‌گوید فقط چند ماه بیشتر با رونمایی از این محصول فاصله نداریم و اپل می‌خواهد در رویداد بهاری خودش که احتمالاً ماه آوریل (فروردین/ اردیبهشت) برگزار می‌شود، از این کامپیوتر جدید پرده برداری کند.

اپل بهار امسال از چندین محصول جدید رونمایی خواهد کرد. در این رویداد آیفون اس ای ۵G و یک آیپد ایر جدید رونمایی خواهند شد که ظاهراً باید Mac Mini جدید را هم به آن‌ها اضافه کنیم. ولی ما بیشتر از همه در مورد این محصول کنجکاو هستیم؛ زیرا اپل می‌خواهد با چیپست‌های M1 Pro و M1 Max خودش، کامپیوترهایی قدرتمندتر از گذشته بسازد.

مک مینی جدید کاملاً بازطراحی می‌شود

این یعنی اگر به یک کامپیوتر دسکتاپی قدرتمند نیاز دارید و از یک نمایشگر جداگانه‌ای برای آن استفاده می‌کنید، می‌توانید تا بهار پیش رو منتظر مک مینی ۲۰۲۲ اپل منتظر بمانید. Dylandkt همچنین ادعا می‌کند، این کامپیوتر یک ارتقا ساده را دریافت نخواهد کرد و به طور کامل بازطراحی می‌شود.

طراحی نسل فعلی مک مینی قدیمی است و در حالی که چیز بدی نیست، اما دیگر وقت آن رسیده که یک طراحی مدرن را با کامپیوتر دسکتاپی اپل ببینیم. علاوه بر این، تراشه‌های جدید M1 Pro/Max اپل نیز تضمین می‌کنند که این کامپیوتر، بسیار توانمند هم خواهد بود.

منبع :ubergizmoمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.