تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 54080

بن فاستر در کنار ویل اسمیت بازی می‌کند

بن فاستر در کنار ویل اسمیت بازی می‌کند

بن فاستر در کنار ویل اسمیت بازی می‌کند – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، بن فاستر، شارمین بینگوا، گیلبرت اوور و مصطفی شکیر به جمع بازیگران فیلم جدید و مهیج آنتو..

بن فاستر در کنار ویل اسمیت بازی می‌کند – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، بن فاستر، شارمین بینگوا، گیلبرت اوور و مصطفی شکیر به جمع بازیگران فیلم جدید و مهیج آنتوان فوکوآ با عنوان "رهایی" پیوستند. قبل‌تر "ویل اسمیت" به این پروژه ملحق شده بود.

اسمیت در این فیلم نقش یک برده فراری به نام پیتر را بازی می‌کند که از "لوئیزیانا" به سمت شمال به امید آزادی فرار می‌کند. "رهایی" بر اساس داستان واقعی برده‌ای است که او را به نام "پیتر شلاق‌خورده" می‌شناختند که خود را از مزارع جنوبی فراری می‌دهد و به ارتش متحدان می‌پیوندد. در سال ۱۸۶۳ تصاویری برای اولین بار در مجله "هارپر ویکلی" از او منتشر شد که با عنوان "کمر تازیانه‌ زده" شناخته شد. در این تصویر جای زخم‌های پشت او دیده می‌شود. این تصویر ظلم واقعی برده‌داری را نشان می‌داد که در نهایت به افزایش اعتراضات عمومی کمک کرد.

فوکوآ این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای از "ویلیام ان.کولاژ" می‌سازد و شرکت خودش یعنی «فوکوآ فیلمز» و شرکت اسمیت یعنی «وست‌بروک اینک» از این پروژه حمایت می‌کنند. این پروژه در قراردادی ۱۲۰ میلیون دلاری به اپل فروخته شده است.

فاستر در مقابل اسمیت، نقش مردی به‌نام "فسل" را بازی می‌کند که با لجاجت هر برده‌ای را که سعی کند فرار کند تعقیب می‌کند. "شارمین بینگوا" نیز نقش معشوقه پیتر به نام دودین را بازی می‌کند. "گیلبرت اوور" نقش شخصیت گوردون را ایفا می‌کند که برده دیگری است که در کمپ کنار پیتر کار می‌کند در حالی که مصطفی شکیر در نقش "کایلو" بازی می‌کند، یک سیاه پوست آزاد که در ارتش اتحادیه نیز خدمت می‌کند.

تولید این فیلم در نیواورلان در ماه جولای آغاز شده است.

سیر ژانر ماجراجویی؛ از کشف گنج‌های بزرگ تا قلع‌وقمع بومی‌های بیگناه/چرا هالیوود به اعماق جنگل سفر می‌کند؟کشف واکسن از دورگه‌هایی با ژن برتر/ "دندان شیرین" با شبیه‌سازی فضای امروز کرونایی

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.