تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 69914

بلوبانک عنوان کسب‌وکار برتر حوزه فین‌تک جشنواره وب و موبایل ایران را از آن خود کرد

بلوبانک عنوان کسب‌وکار برتر حوزه فین‌تک جشنواره وب و موبایل ایران را از آن خود کرد

بلوبانک عنوان کسب‌وکار برتر حوزه فین‌تک جشنواره وب و موبایل ایران را از آن خود کردبلوبانک موفق شد در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در دو بخش هیئت داوران و آرای مردمی عنوان کسب‌وکار برتر حوزه فین..

بلوبانک عنوان کسب‌وکار برتر حوزه فین‌تک جشنواره وب و موبایل ایران را از آن خود کرد

بلوبانک موفق شد در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در دو بخش هیئت داوران و آرای مردمی عنوان کسب‌وکار برتر حوزه فین‌تک را از آن خود کند.

جشنواره وب موبایل ایران هر ساله در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن با اهدافی چون معرفی و آشنایی بیشتر مردم با بازارهای جدید وب و موبایل برگزار می‌شود. بلوبانک در چهاردهمین جشنوار وب و موبایل ایران که در سال ۱۴۰۰ برگزار شد توانست به عنوان یک نئوبانک ایرانی در بخش کسب‌وکارهای حوزه فین تک عنوان برتر در دو بخش هیئت داوران و آرای مردمی را از آن خود کند. در اختتامیه این جشنواره از بلوبانک به عنوان کسب و کار برتر حوزه فین تک تقدیر به عمل آمد.

بلوبانک عنوان کسب‌وکار برتر حوزه فین‌تک را کسب کرد

بلوبانک

احمد ابراهیمی، مدیر تیم محصول بلوبانک با تشکر از هیئت‌داوران و همراهی مردم عنوان کرد از ابتدا تا کنون ارائه محصولی با ساده‌ترین تجربه ممکن برای رفع نیاز و پاسخ به تقاضای مردم جزو اهداف اصلی بلوبانک بوده و اکنون از دریافت جایزه‌ای که حاصل آرای مردم است بسیار خوشحالیم.

وی افزود از اینکه موفق شدیم هم در بخش هیئت داوران و هم در بخش آرای مردمی در جایگاه نخست قرار بگیرم حاکی از آن است که محصول ما هم از لحاظ فنی و تخصصی در سطح درستی جای داشته و هم توانسته مورد رضایت حداکثری کاربران خود قرار بگیرد. بلوبانک در ابتدای ماه جاری نیز در سومین جشنواره نهال فین تک توانست رتبه اول اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال ۱۴۰۰ را از آن خود کند.

بلوبانک

گفتنی است بلوبانک یک استارتاپ پیشرو در حوزه نئوبانک ایران بوده که به عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرده و تا به امروز موفق شده خدمات متعددی نظیر طراحی کارت بانکی به شکل عمودی، طراحی رابط کاربری ساده و مدرن اپلیکیشن و ایجاد تعامل صمیمانه با کاربران را ارائه کند. با مراجعه به سایت www.blubank.com می‌توانید در خصوص بلوبانک و نحوه نصب اپلیکیشن آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.