تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر : 584473

بسته های ویژه اینترنت رومینگ همراه اول برای طرفداران سفرهای خارجی تابستان و زائران حرم حسینی

بسته های ویژه اینترنت رومینگ همراه اول برای طرفداران سفرهای خارجی تابستان و زائران حرم حسینی

بسته های ویژه اینترنت رومینگ همراه اول برای طرفداران سفرهای خارجی تابستان و زائران حرم حسینی بسته های ویژه اینترنت رومینگ همراه اول برای طرفداران سفرهای خارجی تابستان و زائران حرم حسینی اعلام شد. در ادامه با نحوه فعالسازی این بسته‌ها آشنا خواهیم شد. اپراتور همراه اول بسته های تخفیفی اینترنت رومینگ را با هدف

بسته های ویژه اینترنت رومینگ همراه اول برای طرفداران سفرهای خارجی تابستان و زائران حرم حسینی

بسته های ویژه اینترنت رومینگ همراه اول برای طرفداران سفرهای خارجی تابستان و زائران حرم حسینی اعلام شد. در ادامه با نحوه فعالسازی این بسته‌ها آشنا خواهیم شد.

اپراتور همراه اول بسته های تخفیفی اینترنت رومینگ را با هدف تکمیل زنجیره ارائه خدمات رومینگ به صرفه در جهان برای استفاده در 44 کشور از جمله ترکیه و عراق در نظر گرفت.

از این رو آن دسته از مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که قصد دارند به کشورهای منطقه از جمله ترکیه، عراق و امارات یا کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی مسافرت کنند، پیش از سفر خود با تهیه بسته‌های اینترنت رومینگ دور دنیای همراه اول که نسبت به اپرتورهای خارجی ارزان‌تر است، می‌توانند از ارزان‌ترین تعرفه ارتباطی بهره‌مند شوند. ضمن این که با این طرح دیگر به خرید سیم کارت خارجی نیز نیازی نخواهد بود.

فعالسازی بسته های ویژه اینترنت رومینگ همراه اول

مشترکان برای فعال‌سازی بسته های تخفیفی اینترنت رومینگ همراه اول می‌توانند کد دستوری #۱۳۱*۲۹*۱۰* را شماره‌گیری کرده یا با مراجعه به اپلیکیشن همراه من این بسته را فعال سازند.

هم‌اکنون اپراتور همراه اول سه بسته اینترنت رومینگ دور دنیا را در نظر گرفته است که در 44 کشور و 62 اپراتور بین‌المللی می‌توان از آنها استفاده کرد. با خرید این بسته‌ها حتی با تغییر کشور نیز امکان متصل شدن مجدد به اپراتورهای طرف قرارداد اینترنت همراه اول وجود دارد. در صورت خرید این بسته‌ها، سرویس رومینگ به شکل خودکار فعال خواهد شد. ضمن این که همراه اول امکان خرید و هدیه از ایران از طریق خانواده و دوستان را نیز فراهم کرده است.

مشترکان می‌توانند از این بسته‌ها در کشورهای ترکیه، امارات و عراق که بیشترین مقصد مسافران ایرانی محسوب می‌شود، استفاده کنند. همراه اول برای مشترکان سه بسته شامل 14 روزه 300 مگابایتی با قیمت 180 هزار تومان، یک گیگابایتی با قیمت 450 هزار تومان و 3 گیگابایتی با قیمت 950 هزار تومان را در نظر گرفته است که مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته های اینترنت رومینگ همراه اول به شمار می‌روند.

گفتنی است مشترکان همراه اول اگر قصد دارند به کشور عراق به ویژه در ایام محرم تاسوعا و عاشورای حسینی سفر کنند، با فعالسازی این بسته علاوه بر این که از اینترنت بین‌الملل مقرون‌به‌صرفه تا 89 درصد ارزان‌تر از تعرفه آزاد برخوردار خواهند شد، می‌توانند هزینه‌های سفر خود را بهتر مدیریت کنند. همچنین با فعالسازی این بسته‌ها می‌توان به تمام پرتال‌ها و وبسایت‌های ایرانی و اپلیکیشن‌های دولتی و بانکی نیز به آسانی دسترسی داشت.

اپراتور همراه اول همواره به دغدغه مشترکان اهل سفر خود توجه داشته و قبل از این که بسته های رومینگ دور دنیا را طراحی کند، هزینه رومینگ را نیز کاهش داده که در ایام حج تمتع بسیاری از زائران خانه خدا از آن رضایت داشتند. در همین راستا این اپراتور در اقدام جدیدی علاوه بر کشور عراق، به تمام سه قاره توجه کرده تا بتواند به خوبی به نیازهای ارتباطی مشترکان خود هنگام سفر به نقاط مختلف جهان پاسخ دهد.

در همین راستا تمام مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول که می‌خواهند به سفر سیاحتی یا زیارتی بروند، از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۳۱*۲۹*۱۰* یا مراجعه به اپلیکیشن همراه من یا فروشگاه آنلاین همراه اول می‌توانند بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از خرید آن را فعال کنند.

لازم به ذکر است رومینگ امکانی را فراهم می‌کند تا در خارج از محدوده جغرافیای تحت پوش شبکه اپراتور کشور مبدا بتوان به کمک شبکه‌های تلفن همراه کشور مواردی چون ارسال یا دریافت صوت و همچنین دیتا و پیامک را با تلفن همراه خود انجام داد.

از این رو تمام مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری #2911*10* می‌توانند به شکل رایگان این سرویس را فعال کرده تا در خارج از کشور به رمز دوم و پرتال‌های بانکی خود دسترسی پیدا کنند. فعالسازی این سرویس در ایران و همچنین روشن کردن تلفن همراه و دریافت پیامک مانند پیامک رمز دوم در سفرهای خارجی هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.