تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 68238

بسته های مکالمه و اینترنت همراه اول ویژه عید مبعث ارائه می‌شوند

بسته های مکالمه و اینترنت همراه اول ویژه عید مبعث ارائه می‌شوند

بسته های مکالمه و اینترنت همراه اول ویژه عید مبعث ارائه می‌شوندبسته های مکالمه و اینترنت همراه اول به مناسبت فرارسیدن عید مبعث به تمام کاربران دائمی، اعتباری و انارستان این اپراتور ارائه خواهند شد.
اپ..

به گزارش کافه دانش به نقل از خبر آنلاین بسته های مکالمه و اینترنت همراه اول به مناسبت فرارسیدن عید مبعث به تمام کاربران دائمی، اعتباری و انارستان این اپراتور ارائه خواهند شد.

اپراتور همراه اول به مناسبت فرارسیدن عید مبعث به تمام کاربران دائمی، اعتباری و انارستان خود یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

نحوه فعالسازی بسته های مکالمه و اینترنت همراه اول

در این طرح، برای مشترکان دائمی و اعتباری بسته ترکیبی شامل ۱ گیگابایت اینترنت، ۱ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه و ۱ ساعت مکالمه رایگان هدیه درون شبکه و با تلفن ثابت در نظر گرفته شده است. این بسته با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴ مربع و با پرداخت ۶۴۰۰ تومان فعال می‌شود.

این بسته ویژه برای مشترکان انارستان نیز در نظر ارائه می‌شود و آنها این بسته ترکیبی را می‌توانند با قیمت ۴۵۰۰ تومان و با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ فعال کنند. این بسته‌ها از امروز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز به مشترکان ارائه می‌شوند. اپراتور همراه اول اعلام کرد کاربران قادرند این بسته‌ها را همزمان با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنتی و ترکیبی خریداری کرده و فعال کنند.

گفتنی است مشترکان از دوشنبه ۹ اسفند به مدت دو روز به شرط به پایان رساندن حجم یا مدت اعتبار بسته خود می‌توانند در صورت تمایل مجددا با همان کدهای دستوری این بسته ترکیب را خریداری کنند. علاوه بر کد دستوری، مشترکان می‌توانند این بسته ترکیبی را از طریق اپلیکشن همراه من نیز خریداری کرده و فعال سازند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.