تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 70629

بسته مکالمه، هدیه ایرانسل در ماه رمضان

بسته مکالمه، هدیه ایرانسل در ماه رمضان

بسته مکالمه، هدیه ایرانسل در ماه رمضانهدیه ایرانسل در ماه رمضان اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای مشترکان خود یک بسته مکالمه هدیه در نظر گرفت.
اپراتور ایرانسل به مناسبت..

بسته مکالمه، هدیه ایرانسل در ماه رمضان

هدیه ایرانسل در ماه رمضان اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای مشترکان خود یک بسته مکالمه هدیه در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای مشترکان خود هدایایی چون بسته مکالمه ۴+۴۰ و بسته مکالمه سحرگاهی را در نظر گرفت.

فعالسازی هدیه ایرانسل ویژه ماه رمضان

مشترکان این اپراتور طی ماه رمضان از ۱۴ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من بسته مکالمه ۴+۴۰ را فعال کنند. مشترکان با فعال‌سازی این بسته می‌توانند پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی درون شبکه، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه را به شکل رایگان انجام دهند.

علاوه بر این، کاربران در تمام سحرگاه‌های مبارک رمضان با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانند بسته مکالمه سحرگاهی را فعال کنند. با فعالسازی این بسته از ساعت ۴ تا ۶ می‌توان از یک ساعت مکالمه درون شبکه‌ای رایگان بهره‌مند شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.