تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 17097

بسته‌های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی سردشت توزیع شد

بسته‌های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی سردشت توزیع شد

بسته‌های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی سردشت توزیع شد مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از توزیع ۹ هزار ماسک و بسته بهداشتی بین جانبازان شیمیایی سردشت خبر داد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد اسماعیل علی‌پور، مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ریسک بالای بیماری در جانبازان شیمیایی گفت: با توجه به این موضوع تاکنون در سه نوبت اقلام پیشگیری و بهداشتی در بین جانبازان شیمیایی و ایثارگران در معرض خطر و با ریسک بالای بیماری در شهرستان سردشت و شهرهای اطراف آن توزیع شده است.
اعلام جزئیات اختصاص بنزین روزانه به ایثارگران واجد شرایطنحوه ثبت اطلاعات درمانی ایثارگران مشکوک ابتلا به کروناوی افزود: مجموع اقلام و بسته‌های توزیع شده بالغ بر ۹ هزار مورد ماسک و بسته‌های بهداشتی است که در اختیار جانبازان شیمیایی با ریسک متوسط و بالا و سایر ایثارگران دارای مشکلات جسمی و آسیب‌پذیر شهر سردشت و مناطق اطراف آن قرار گرفته است.
انتهای پیام/

بسته‌های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی سردشت توزیع شد

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از توزیع ۹ هزار ماسک و بسته بهداشتی بین جانبازان شیمیایی سردشت خبر داد.

بسته‌های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی سردشت توزیع شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد اسماعیل علی‌پور، مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ریسک بالای بیماری در جانبازان شیمیایی گفت: با توجه به این موضوع تاکنون در سه نوبت اقلام پیشگیری و بهداشتی در بین جانبازان شیمیایی و ایثارگران در معرض خطر و با ریسک بالای بیماری در شهرستان سردشت و شهرهای اطراف آن توزیع شده است.

اعلام جزئیات اختصاص بنزین روزانه به ایثارگران واجد شرایطنحوه ثبت اطلاعات درمانی ایثارگران مشکوک ابتلا به کرونا

وی افزود: مجموع اقلام و بسته‌های توزیع شده بالغ بر ۹ هزار مورد ماسک و بسته‌های بهداشتی است که در اختیار جانبازان شیمیایی با ریسک متوسط و بالا و سایر ایثارگران دارای مشکلات جسمی و آسیب‌پذیر شهر سردشت و مناطق اطراف آن قرار گرفته است.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.