تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 56749

بزرگترین فروشگاه محصولات اتوماسیون صنعتی در لاله زار

بزرگترین فروشگاه محصولات اتوماسیون صنعتی در لاله زار

خیابان لاله زار تهران از گذشته به عنوان مرکز اصلی فروش لوازم الکتریکی و صنعتی شناخته میشده و امروزه نیز همچنان محل اصلی خرید صنعتگران ایرانی است. در لاله زار میتوان انواع محصولات مختلف اتوماسیون را با تنوع بسیار و از برند های ایرانی و خارجی پیدا کرد. برای همین امروزه نیز با وجود فروشگاه …

خیابان لاله زار تهران از گذشته به عنوان مرکز اصلی فروش لوازم الکتریکی و صنعتی شناخته میشده و امروزه نیز همچنان محل اصلی خرید صنعتگران ایرانی است.

در لاله زار میتوان انواع محصولات مختلف اتوماسیون را با تنوع بسیار و از برند های ایرانی و خارجی پیدا کرد. برای همین امروزه نیز با وجود فروشگاه های اینترنتی مختلف بسیاری خرید از شرکت های این خیابان را ترجیح می دهند. اما شرکت های بزرگی مانند مهرسا یاسکاوا هستند که با راه اندازی وبسایت تخصصی و قرار دادن محصولات خود در آن، توانسته اند به مشتریان آنلاین نیز خدمات دهند.

 

محصولات شرکت های خارجی در ایران

اگرچه با وجود تحریم ها دسترسی به بسیاری از محصولات خارجی در داخل ایران سخت و محدود شده است اما هنوز میتوان برترین این محصولات را در داخل ایران یافت. این محصولات در برخی نمایندگی ها با شرایط نسبتا خوبی عرضه میشوند و هم ضمانت دارند هم خدمات پس از فروش. شرکت های مختلف ژاپنی، اروپایی و چینی، نمایندگی هایی در ایران دارند که محصولاتشان را به فروش می رساند. به عنوان نمونه شرکت های امرون، میکرودتکتور، یاسکاوا، اتونیکس، فونیکس، برمه، زیمنس، اشنایدر، مین ول و بسیاری شرکت دیگه که در ادامه به معرفی چند تا از آنها می پردازیم.

امرون OMRON ژاپن

امرون جز معروف ترین شرکت های ژاپنی است که هم در زمینه محصولات اتوماسیون فعالیت گسترده دارد، هم محصولات سلامتی و هم رباتیک. اگر در صنعت ایران مشغول به کار باشید مطمئنا نام آن را به جهت استفاده گسترده آن شنیده اید. محصولات امرن که بیشترین استفاده را در ایران دارند شامل موارد زیر می شوند:

پی ال سی امرن، منبع تغذیه یا پاور ساپلای امرن، فتوالکتریک امرن، رله امرن، سنسور امرن، اینورتر امرن، تایمر امرن، ترموستات امرن، اچ ام آی امرن، لیمیت سوئیچ امرن، کانکتور امرن، اینکودر امرن، کانتر امرن، سوکت امرن، اس اس ار امرن

یکی از نقاط قوت محصولات omron تنوع بالای آن است که برای موارد زیادی کاربرد دارند و میتوان از آن ها در شرایط مختلفی استفاده کرد. نمایندگی امرن در ایران نیز توانسته محصولات صنعتی این شرکت را به طور کامل در ایران توضیع کند.

یاسکاوا YASKAWA ژاپن

یاسکاوا یکی از شرکت های مشهور در زمینه تولید تجهیزات تکنولوژی است که در سال ۱۹۱۵ توسط کئیشیرو یاسکاوا در ژاپن تاسیس شد. این شرکت از همان ابتدا به جهت کیفیت بالا و خطای کم، و همچنین نوآوری هایی که داشت کمک بزرگی به مدرنیزه شدن صنایع مختلف کرد. از جمله ی نوآوری های شرکت یاسکاوا میتوان به تولید اولین اینورترهای با ترانزیستور، اولین درایو کنترل برداری، اولین درایو کنترل دیجیتال، و اولین اینورتر ماتریکس برای تولید انبوه اشاره کرد. برای بیش از صد سال محصولات این شرکت به صنایع کمک کرده و یاسکاوا همچنان با قدرت و رو به جلو حرکت میکند.

مهم ترین و پر استفاده ترین محصول یاسکاوا در ایران اینورتر یا درایو آن و همچنین سروو موتور آن است که محبوبیت زیادی دارند.

بزرگترین فروشگاه محصولات اتوماسیون صنعتی در لاله زار

آتونیکس AUTONICS کره

آتونیکس یک شرکت تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی کره جنوبی است که از سال ۱۹۷۷ در حال کار است. این شرکت به دلیل تولید محصولات متنوع و مقرون به صرفه شناخته شده و امروزه جزو محبوب ترین شرکت های بازار ایران است. آتونیکس در برند سازی بسیار موفق عمل کرده و با رنگ نارنجی خودش در میان صنعتگران خیلی خوب شناخته شده است.

محصولات موجود آتونیکس در بازار ایران با بیشترین فروش شامل سنسور آتونیکس، منبع تغذیه آتونیکس، ترموستات آتونیکس، سوکت آتونیکس، فتوالکتریک آتونیکس، اس اس ار آتونیکس، اینکودر آتونیکس و تایمر آتونیکس می شود اما بسیاری محصول دیگر از این شرکت نیز در ایران موجود است.

مین ول MEAN WELL

شرکت مین‏ ول در سال ۱۹۸۲ تاسیس شده است و اکنون یکی از سازندگان پیشرو محصولات اتوماسیون استاندارد در دنیاست. این کمپانی در نقاط مختلف دنیا مانند تایوان، چین، آمریکای شمالی و اروپا محصولات خود را تولید می کند که البته تمامی این واحدها از لحاظ مالی مستقل عمل می‏ کنند.

مهم ترین محصول مین ول که در داخل ایران بسیار شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد منبع تغذیه یا پاور ساپلای مین ول است. پاورهای مین ول تنوع زیادی دارند و از آن ها می شود در زمینه های مختلف استفاده کرد که دلیل محبوبیت آن در ایران است.

برمه BERME چین

برمه یکی از نام های کمتر شناخته شده در ایران است که به تازگی شرکت مهرسا یاسکاوا محصولات آن را وارد می کند و در اختیار بازار قرار می دهد. این شرکت دو مزیت بزرگ دارد: یک اینکه قیمت آن نسبت به کیفیتش بسیار مناسب است و دو تنوع بسیار بالای آن است. از جمله محصولات برمه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سنسور برمه، منبع تغذیه برمه، فتوالکتریک برمه، سوکت برمه، اس اس ار برمه، رله برمه، ترموستات برمه، منبع تغذیه برمه، تایمر برمه، کانتر برمه، کانکتور برمه، مینیاتوری برمه، کنتاکتور برمه، لیمیت سوئیچ برمه و…

معرفی تمام شرکت های تولید کننده محصولات اتوماسیون در یک صفحه میسر نیست اما شرکت هایی که محصولاتشان را میتوان در لاله زار یافت بسیار بیشتر از این هاست. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت اینورتر ، پی ال سی، تایمر، رله، فتوالکتریک، منبع تغذیه و بسیاری محصول دیگر به وبسایت مهرسا یاسکاوا مراجعه کنید.بزرگترین فروشگاه محصولات اتوماسیون صنعتی در لاله زار

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.