تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 34600

بریدگی نمایشگر آیفون ۱۳ احتمالاً بسیار باریک‌تر از آیفون ۱۲ باشد

بریدگی نمایشگر آیفون ۱۳ احتمالاً بسیار باریک‌تر از آیفون ۱۲ باشد

بریدگی نمایشگر آیفون ۱۳ احتمالاً بسیار باریک‌تر از آیفون ۱۲ باشدانتظار می‌رود که شرکت اپل در راستای سیاست‌های پیشین خود، چهار مدل از آیفون ۱۳ را در سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه کند. حال وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara که به چندین منبع در تامین‌کننده‌های چینی شرکت اپل دسترسی دارد، اشاره کرده است که آیفون ۱۳ با طراحی ظاهری مشابه نسل پیش این محصولات و تنها با چند تفاوت جزئی از جمله بریدگی باریک‌تر (Notch) عرضه خواهد شد.
این وب‌سایت گزارش کرده است که ابعاد و وزن این چهار مدلی احتمالی، تقریباً مشابه آیفون ۱۲ خواهند بود اما احتمالاً‌ ضخامت این دستگاه‌ها به اندازه ۰.۲۶ میلی‌متری افزایش یابد.
افزون بر این افزوده شده است که دوربین پشتی احتمالاً ۰.۹ میلی‌متر اندازه بزرگ‌تری از ماژول دروبین را به خود اختصاص دهد و اپل تمام آن را با یاقوت کبود بپوشاند. ظاهراً ما در آیفون ۱۳ با دوربین ضخیم‌تری مواجه باشیم که برآمدگی کمتری داشته باشد و بیشتر به سمت زبان طراحی آی پد پرو ۲۰۲۰ حرکت کند. این وب‌سایت باور دارد که در آیفون ۱۳ پرو می‌توان از طریق تغییر لنز به لرزش‌گیر نوری دست یافت؛ این قابلیتی است که پیش‌تر درو..

بریدگی نمایشگر آیفون ۱۳ احتمالاً بسیار باریک‌تر از آیفون ۱۲ باشد

انتظار می‌رود که شرکت اپل در راستای سیاست‌های پیشین خود، چهار مدل از آیفون ۱۳ را در سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه کند. حال وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara که به چندین منبع در تامین‌کننده‌های چینی شرکت اپل دسترسی دارد، اشاره کرده است که آیفون ۱۳ با طراحی ظاهری مشابه نسل پیش این محصولات و تنها با چند تفاوت جزئی از جمله بریدگی باریک‌تر (Notch) عرضه خواهد شد.

این وب‌سایت گزارش کرده است که ابعاد و وزن این چهار مدلی احتمالی، تقریباً مشابه آیفون ۱۲ خواهند بود اما احتمالاً‌ ضخامت این دستگاه‌ها به اندازه ۰.۲۶ میلی‌متری افزایش یابد.

افزون بر این افزوده شده است که دوربین پشتی احتمالاً ۰.۹ میلی‌متر اندازه بزرگ‌تری از ماژول دروبین را به خود اختصاص دهد و اپل تمام آن را با یاقوت کبود بپوشاند. ظاهراً ما در آیفون ۱۳ با دوربین ضخیم‌تری مواجه باشیم که برآمدگی کمتری داشته باشد و بیشتر به سمت زبان طراحی آی پد پرو ۲۰۲۰ حرکت کند. این وب‌سایت باور دارد که در آیفون ۱۳ پرو می‌توان از طریق تغییر لنز به لرزش‌گیر نوری دست یافت؛ این قابلیتی است که پیش‌تر درون آیفون ۱۲ پرو مکس دیده بودیم و گویا اکنون در مدل پرو محصولات جدید اپل نیز به مصاف آن خواهیم رفت.

این وب‌سایت ژاپنی در مورد ظاهر جلویی این دستگاه‌های اپل نیز به صحبت پرداخته است؛ Mac Otakara باور دارد که لنزهای دوربین سلفی این شرکت موسوم به True Depth باز هم باریک‌تر خواهند شد و با انتقال حسگر مجاورت به گوشه دستگاه، شاهد بریدگی نازک‌تری در نمایشگر باشیم. اگر این مورد حقیقت داشته باشد، بریدگی جلویی گوشی‌های آیفون برای اولین بار در چند سال گذشته، به مقدار قابل توجهی باریک‌تر خواهند شد. این دومین باری است که طی این مدت در مورد بریدگی باریک‌تر گوشی‌های بعدی اپل می‌شنویم و احتمالاً بالاخره با چنین چیزی مواجه شویم؛ بردیگی باریک‌تر ولی دارای عرض یکسان با آیفون‌های ۱۲.

برخی دیگر از گزارش‌ها اشاره می‌کنند که آیفون ۱۳ مجهز به نمایشگرهای LTPO OLED خواهد شد که از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند؛ همچنین شنیدن در مورد پردازنده قدرتمندتر A15 نیز چندان عجیب نیست. برای دریافت اخبار بیشتر ما را دنبال کنید.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.