تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
کد خبر : 51118

برگزاری کنفرانس بین‌المللی مجازیِ گفتمان سیاسی از دیدگاه امام خمینی؛ نظام بین الملل و مسایل جهان اسلام

برگزاری کنفرانس بین‌المللی مجازیِ گفتمان سیاسی از دیدگاه امام خمینی؛ نظام بین الملل و مسایل جهان اسلام

کافه دانش: این همایش در حرم مطهر امام خمینی و با حضور با حضور سید حسن خمینی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و برخی از مقامات ارشد سیاسی داخلی همراه خواهد بود. به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)، در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، مرکز مطالعات …

کافه دانش: این همایش در حرم مطهر امام خمینی و با حضور با حضور سید حسن خمینی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و برخی از مقامات ارشد سیاسی داخلی همراه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)، در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه ١۴٠٠/٣/١٢ از ساعت ١۴ الی ١۶/۴۵، نشست تخصصی بین المللی پیرامون اندیشه سیاسی حضرت امام(ره) را به صورت مجازی برگزار می نماید.

در این همایش بین المللی که در حرم حضرت امام(ره) و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و تنی چند از مقامات ارشد سیاسی داخلی همراه خواهد بود، اندیشمندان و شخصیت های برجسته فکری از اندیشکده های داخلی و بین المللی در خصوص امام خمینی و تحولات جهان معاصر همچنین فرصت و چالش های پیش روی جهان اسلام سخنرانی خواهند نمود.

برگزاری کنفرانس مذکور با رویکرد تحولات منطقه ای با تاسی از رهنمودهای تاریخی حضرت امام در خصوص جهان اسلام و مسئله فلسطین برگزار خواهد شد.

این همایش به صورت زنده از طریق سایت، اینستاگرام و آپارات جماران و سایت مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه به آدرس WWW.IPIS.IR پخش خواهد شد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.