تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۶:۵۳
کد خبر : 45351

برگزاری وبینار آموزشی برای شرکت‌های سازنده قطعات مترو

برگزاری وبینار آموزشی برای شرکت‌های سازنده قطعات مترو

برگزاری وبینار آموزشی برای شرکت‌های سازنده قطعات مترو مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برگزاری یک وبینار آموزشی برای شرکت‌های سازنده قطعات و سایر علاقه‌مندان جهت..

برگزاری وبینار آموزشی برای شرکت‌های سازنده قطعات مترو

برگزاری وبینار آموزشی برای شرکت‌های سازنده قطعات مترو

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برگزاری یک وبینار آموزشی برای شرکت‌های سازنده قطعات و سایر علاقه‌مندان جهت آشنایی با مزایای شرکت‌های دانش‌بنیان در ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرکز ملی نوآوری و سرمایه‌گذاری شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری قصد برگزاری یک وبینار آموزشی برای شرکت‌های سازنده قطعات و سایر علاقه‌مندان جهت آشنایی با مزایای شرکت‌های دانش‌بنیان و تشریح فرایندهای مرتبط با آن را دارد.
گفتنی است این وبینار آموزشی روز شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ با سرفصل‌های آموزشی؛ از جمله فرایند ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان، معرفی فهرست کالاها و محصولات، معرفی معیارهای تفصیلی، معرفی برنامه‌های حمایتی معاونت ریاست‌جمهوری، معرفی برنامه حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

بر اساس مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند از طریق لینک زیربهآدرس:http://event.daneshbonyan.info/product/metro به‌صورت رایگان ثبت‌نام کرده و در این وبینار شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.