تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر : 22640

برگزاری سیصد و پنجاه و دومین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان ورامین

برگزاری سیصد و پنجاه و دومین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان ورامین

کافه دانش: سیصد و پنجاه و دومین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان ورامین به ریاست حسن میرزایی رئیس کمیسیون نظارت و با حضور کلیه اعضاء در محل اداره صنعت ، معدن وتجارت برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین؛ حسن میرزایی رئیس کمیسیون نظارت ضمن تشکر از اعضای کمیسیون به …

کافه دانش: سیصد و پنجاه و دومین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان ورامین به ریاست حسن میرزایی رئیس کمیسیون نظارت و با حضور کلیه اعضاء در محل اداره صنعت ، معدن وتجارت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین؛ حسن میرزایی رئیس کمیسیون نظارت ضمن تشکر از اعضای کمیسیون به جهت تلاش های انجام شده در خصوص همکاری و مبارزه با ویروس کرونا، متذکر شد در جلسه آینده گزارشی از کلیه مصوبات جلسات گذشته و مصوبات اجرا شده و اجرا نشده ارائه گردد تا زمینه های لازم جهت اجرایی شدن همه ی مصوبات فراهم گردد.

میرزایی بر شناسایی دقیق واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان تاکید و اظهار امیدواری نمود : زمینه ساماندهی و کاهش چشمگیر فاقدین پروانه کسب از جانب دستگاههای متولی و ذیربط بطور جدی دنبال شود.

وی اظهار داشت:در حوزه کاری این کمیسیون می طلبد که همه عزیزان با حساسیت ویژه ای مباحث مطروحه و مصوبات جلسات و اجرای دقیق قوانین را دنبال نمایند تا در حوزه اصناف شاهد جامعه ای قانونمند و سالم باشیم.
رئیس کمیسیون نظارت شهرستان تصریح کرد : بحث آموزش روسای اتحادیه ها و اطلاع رسانی بیشتر پیرامون مسائل و قوانین نظام صنفی از اهم مواردی است که لازم است به آن توجه ویژه شود.

در پایان این جلسه ضمن پیگیری و تشریح مصوبات جلسات قبل به موضوعات و مشکلات اصناف پرداخته و پس از بحث وتبادل نظر بین اعضاء کمیسیون تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید.

انتشار خبر: کوروش جم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.