تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 58489

برگزاری تست درایو آریزو ۵ توربو جدید توسط اصحاب رسانه در پیست آزادی

برگزاری تست درایو آریزو ۵ توربو جدید توسط اصحاب رسانه در پیست آزادی

برگزاری تست درایو آریزو ۵ توربو جدید توسط اصحاب رسانه در پیست آزادیاخیرا مدیران خودرو جلسه تست درایو خودرو آریزو ۵ توربو جدید را در پیست آزادی برگزار کرد و اصحاب رسانه این خودرو را به‌روز، مدرن و ایمن..

تست درایو آریزو 5 توربو جدیدبرگزاری تست درایو آریزو ۵ توربو جدید توسط اصحاب رسانه در پیست آزادی

اخیرا مدیران خودرو جلسه تست درایو خودرو آریزو ۵ توربو جدید را در پیست آزادی برگزار کرد و اصحاب رسانه این خودرو را به‌روز، مدرن و ایمن توصیف کردند.

آریزو ۵ توربو جدید به عنوان یک خودروی مناسب و کاربردی برای جوانان، به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو به کشورمان آمده است و قرار است به زودی در بازار ایران عرضه شود. این خودرو از موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو بهره می‌برد و گیربکس ۹ سرعته CVT، نیروی تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. نسل جدید آریزو ۵ توربو با این مشخصات فنی، بسیار سریع‌تر از نسل قبلی شده است.

در هفته‌ای که گذشت، شرکت مدیران خودرو جلسه تست درایو یا آزمایش رانندگی ویژه‌ای را ترتیب داد تا اصحاب رسانه بتوانند محصول جدید این شرکت یعنی آریزو ۵ توربو را در پیست آزادی آزمایش کنند. این جلسه تست درایو با استقبال خبرنگاران و اصحاب رسانه روبه‌رو شد و آنها توانستند از نزدیک، بیشتر با جزئیات این خودرو آشنا شوند. خبرنگاران حاضر در این جلسه پس از آزمایش رانندگی با آریزو ۵ توربو جدید، از ویژگی‌های فنی، توانایی‌ها و آپشن‌های این خودرو ابراز رضایت کردند.

در جلسه تست درایو آریزو ۵ توربو جدید چه گذشت؟

جلسه تست درایو آریزو ۵ توربو جدید در حضور ۱۵ خبرنگار از رسانه‌های مختلف برگزار شد. این خبرنگاران حوزه خودرو در این جلسه با تغییرات این خودرو آشنا شدند و آپشن‌های جدید آن را مشاهده کردند. در ادامه نیز جلسه با رانندگی خبرنگاران با خودرو و بررسی ویژگی‌های آن ادامه پیدا کرد. خبرنگاران معتقد بودند که تغییرات رخ داده در داخل خودرو بنیادی بوده و افرادی که به دنبال خودرویی مدرن، به‌روز و اسپرت هستند، از آریزو ۵ توربو جدید راضی خواهند بود. فرمان برقی با طرح غربیلک جدید، ترمز دستی برقی و اتوهلد از دیگر آپشن‌های محصول جدید مدیران خودرو هستند که باعث می‌شوند این خودرو برای رانندگی در مسیرهای پرترافیک شهری بسیار مناسب و کاربردی باشد.

گیربکس ۹ سرعته سی وی تی در نسل جدید آریزو ۵ توربو باعث شده این خودرو در شتاب‌گیری‌ها بسیار سریع‌تر از نسل قبلی شود و نفوذ صدای گیربکس به داخل اتاق به کمترین میزان رسیده است. نمایشگر ۸ اینچی مجهز به نویگیشن هم از دیگر آپشن‌هایی بود که مورد توجه حاضران در جلسه تست درایو قرار گرفت.

گفتنی است نسل جدید آریزو ۵ مدتی پیش در بازار کشور چین عرضه شد و شرکت مدیران خودرو نیز تصمیم دارد این خودرو را به زودی روانه بازار ایران کند. تغییرات فنی اعمال شده در این مدل جدید نسبت به نسل قبلی بسیار زیاد بوده و آپشن‌های متعددی به آن اضافه شده است که همه این‌ها باعث شده‌اند آریزو ۵ جدید بسیار سریع‌تر، کاربردی‌تر و جوان‌پسند‌تر از همیشه شود. برای اطلاع پیدا کردن از جزئیات بیشتر درباره زمان رونمایی این خودرو و آگاهی از قیمت آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.