تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 42417

برگزاری آزمون جامع اصلح برای ۸۰ هزار واجد شرایط در سال جاری

برگزاری آزمون جامع اصلح برای ۸۰ هزار واجد شرایط در سال جاری

برگزاری آزمون جامع اصلح برای ۸۰ هزار واجد شرایط در سال جاری سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون جامع اصلح برای جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر از افراد حق التدریس،..

برگزاری آزمون جامع اصلح برای ۸۰ هزار واجد شرایط در سال جاری

برگزاری آزمون جامع اصلح برای ۸۰ هزار واجد شرایط در سال جاری

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون جامع اصلح برای جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر از افراد حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان مهدهای کودک و خرید خدمات آموزش خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا کچوئیان در بیست و هفتمین اجلاس مجازی مشترک سراسری سرپرستان مدیریت های استانی، پردیس ها و مراکز این دانشگاه با تبریک سال جدید اقدامات و فعالیت های انجام شده مراکز استانی در شرایط کرونایی سال ۹۹ را قابل تقدیر خواند.

کچوئیان، با اشاره به تجربیات کسب شده آموزش های مجازی طی یک سال گذشته و همچنین برخورداری دانشگاه از سیستم های لازم به منظور ارزشیابی استادان و کلاس های آموزشی برگزار شده در مراقبت بیش از پیش از چگونگی و ارائه کیفی آموزش های مجازی توسط استادان به دانشجو معلمان تاکید کرد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، سامانه HES را مهم ترین ابزار ارتباطی و تعامل دانشگاه فرهنگیان با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی و با تاکید بر بارگذاری آمار و اطلاعات دقیق و شفاف مربوط به دانشگاه از سوی مدیریت‌های استانی در این سامانه گفت: رفع نواقص و ثبت به موقع داده‌ها در سامانه منجر به تسهیل دسترسی وزارت علوم به آمار و اطلاعات دانشگاه به منظور برآورد تسهیلات مورد نیاز دانشگاه در زمینه‌های مختلف است.

وی، فعالیت استان ها در راستای اجرای رهنامه دانشگاه فرهنگیان را مهم اعلام و تاکید کرد: ارتباط مدیران استانی این دانشگاه با استاندار، فرماندار، نمایندگان استانی و دیگر مدیران سازمان ها و نهادهای استان راهکاری مهم برای مرتفع نمودن مشکلات و همچنین تسهیل کننده ارتقای دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور است.

این مقام مسئول، با اشاره به میزان اهمیت اثر­گذاری جلسات هیأت های امنا در تصمیم گیری های دانشگاه برپایی این جلسات در استان ها را امری مهم و اثرگذار در راستای بهبود امور دانشگاه دانست و خطاب به مدیران استانی تصریح کرد: این جلسات در استان ها به هنگام و به موقع برگزار شود.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به انجام بازدیدهای نظارتی در همه واحدهای تابعه دانشگاه به صورت غیر متمرکز ابراز امیدواری کرد: با از بین رفتن ویروس کرونا در سطح کشور، شاهد استمرار بازدیدهای حضوری استانی و مرور مسائل دانشگاه از نزدیک باشیم.

کچوئیان، ارائه آموزش های الکترونیک توانمندساز برای جوامع هدف اعم از مدیران، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه را همچنان جاری و ساری اعلام و بر صدور مجوز برای دوره های آموزشی مرتبط با حوزه کاری کارمند، استاد و یا مدیر تاکید کرد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه را مجری برگزاری دوره های آموزشی و آزمون اصلح معرفی کرد و گفت: در سال جاری آزمون جامع پایان دوره همچون سالهای گذشته با همکاری مجموعه این دانشگاه برای جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر از افراد حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مربیان مهدهای کودک و خرید خدمات آموزش برگزار خواهد شد.

وی، در ادامه شایسته سالاری، انتخاب عادلانه مدیران گروه ها و پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری را از اهم موارد در دانشگاه برشمرد و یادآور شد: گواهینامه صلاحیت حرفه ای کلیه مهارت آموزان سال های ۹۴ تا ۹۸ صادر و به استان ها ارسال شده است. اگر مهارت آموزی گواهینامه خود را دریافت نکرده است ضروری است اقدام لازم در این خصوص توسط استان به عمل آید.

این مقام مسئول، با تشکر از همکاری خاکی، معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان در خصوص ارتقای جایگاه سازمانی همکاران در ۸ استان کشور ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد این ارتقا در ۳۱ استان کشور باشیم.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، در پایان رعایت اخلاق حرفه ای توسط مدیران را مهم ترین متغییر موفقیت سازمانی عنوان و تصریح کرد: اخلاق، مهم ترین عامل ثبات سازمان و نیل به اهداف پیش رو است. با مراعات بیش از پیش شان و کرامت انسانی، ارتباط با بالادست و زیر دست خود را به منظور افزایش انگیزه کار و تلاش در کارکنان دانشگاه حفظ کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.