تاریخ انتشار : جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 33282

بروزرسانی جدید تلگرام کنفرانس صوتی را اضافه کرد

بروزرسانی جدید تلگرام کنفرانس صوتی را اضافه کرد

بروزرسانی جدید تلگرام کنفرانس صوتی را اضافه کرد تلگرام با بروزرسانی جدید خود، ویژگی جدید گفتگوی صوتی را که قبلاً خبر از انتشار آن داده بود، برای نسخه‌های دسکتاپ، اندروید و iOS به ارمغان آورد.
در لیست زیر می‌توانید تغییرات رسمی این برزورسانی را مشاهده کنید:
هر یک از گروه‌های خود را می‌توانید به کنفرانس صوتی تبدیل کنید. در هر چت صوتی تا چندین هزار نفر می‌توانند شرکت داشته باشند. ادمین هر گروه می‌تواند با استفاده از ابزارهای مدیریت، گفتگوی صوتی را کنترل کند. نحوه عملکرد این ویژگی به شرح زیر است:
هر گروه تلگرامی می‌تواند به یک اتاق گفتگوی صوتی تبدیل شود که همیشه روشن باشد. گفتگوی صوتی به موازات گفتگوی متنی و اشتراک‌گذاری رسانه اجرا می‌شود و یک لایه جدید برای گفتگو را به گروه اضافه می‌کند. هنگامی که گروهی گپ صوتی فعال دارد، نوار خاصی در بالای گروه ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد چه کسی درحال حاضر صحبت می‌کند. پس از پیوستن به یک گفتگوی صوتی، شما می‌توانید در بین برنامه‌ها حرکت کنید، به مکالمات بپردازید و پیام ارسال کنید. شما همچنان به گپ متصل می‌مانید و کنترل‌های میکروفن بر روی صفحه باقی می‌ما..

بروزرسانی جدید تلگرام کنفرانس صوتی را اضافه کرد

تلگرام با بروزرسانی جدید خود، ویژگی جدید گفتگوی صوتی را که قبلاً خبر از انتشار آن داده بود، برای نسخه‌های دسکتاپ، اندروید و iOS به ارمغان آورد.

در لیست زیر می‌توانید تغییرات رسمی این برزورسانی را مشاهده کنید:

  • هر یک از گروه‌های خود را می‌توانید به کنفرانس صوتی تبدیل کنید.
  • در هر چت صوتی تا چندین هزار نفر می‌توانند شرکت داشته باشند.
  • ادمین هر گروه می‌تواند با استفاده از ابزارهای مدیریت، گفتگوی صوتی را کنترل کند.

نحوه عملکرد این ویژگی به شرح زیر است:

هر گروه تلگرامی می‌تواند به یک اتاق گفتگوی صوتی تبدیل شود که همیشه روشن باشد. گفتگوی صوتی به موازات گفتگوی متنی و اشتراک‌گذاری رسانه اجرا می‌شود و یک لایه جدید برای گفتگو را به گروه اضافه می‌کند. هنگامی که گروهی گپ صوتی فعال دارد، نوار خاصی در بالای گروه ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد چه کسی درحال حاضر صحبت می‌کند. پس از پیوستن به یک گفتگوی صوتی، شما می‌توانید در بین برنامه‌ها حرکت کنید، به مکالمات بپردازید و پیام ارسال کنید. شما همچنان به گپ متصل می‌مانید و کنترل‌های میکروفن بر روی صفحه باقی می‌مانند تا بتوانید در هر زمانی به سرعت میکروفون خود را باز و بسته کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.