تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر : 64208

بروزرسانی جدید تلگرام با امکانات جالب منتشر شد

بروزرسانی جدید تلگرام با امکانات جالب منتشر شد

بروزرسانی جدید تلگرام با امکانات جالب منتشر شد بروزرسانی جدید تلگرام با قابلیت‌های جدید زیادی برای اندروید و iOS منتشر شد. این نسخه دوازدهمین آپدیت تلگرام در سال جاری است و ویژگی‌های زیادی ..

بروزرسانی جدید تلگرام با امکانات جالب منتشر شد

بروزرسانی جدید تلگرام با قابلیت‌های جدید زیادی برای اندروید و iOS منتشر شد. این نسخه دوازدهمین آپدیت تلگرام در سال جاری است و ویژگی‌های زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تلگرام سال ۲۰۲۱ را با یک بروزرسانی جذاب بدرقه کرد. این آپدیت جدید نیز همانند آپدیت‌های قبلی ویژگی‌های قابل توجهی را به Telegram اضافه می‌کند.

قابلیت‌های بروزرسانی جدید تلگرام

حالا در این نسخه شاهد اضافه شدن قابلیت «واکنش» به برنامه هستیم. اگر پیش از این از فیسبوک مسنجر استفاده کرده باشید، با این قایلیت آشنایی دارید. فقط اینکه در تلگرام باید انگشت خود را روی پیام نگه دارید (در iOS) یا یک ضربه روی پیام بزنید (در اندروید) تا بتوانید از میان ایموجی‌های مختلف یکی را به عنوان واکنش خود به محتوای مورد نظر انتخاب کنید. در هر دو پلتفرم دو بار ضربه زدن روی پیام واکنش تایید (thumbs-up)‌ را ارسال می‌کند.

البته شما می‌توانید از بخش تنظیمات برنامه واکنش پیش‌فرض خود برای دابل تپ را تغییر دهید. قابلیت واکنش در چت‌های شخصی فعال است؛ اما در گروه‌ها و کانال‌ها، این ادمین‌ها هستند که باید آنها را فعال کنند و همچنین در رابطه با ایموجی‌های در دسترس برای واکنش تصمیم بگیرند.

دیگر قابلیت جدید تلگرام در این بروزرسانی برای جلوگیری از لو رفتن داستان فیلم است. با فرمت جدید، شما می‌توانید بخشی از پیام خود را به عنوان اسپویلر علامت‌گذاری کنید تا در چت و نوتیفیکیشن پنهان شود. البته فرد دریافت کننده می‌تواند با یک بار ضربه روی بخش مخفی آن را مشاهده کند.

همچنین حالا وقتی یک پیام را انتخاب کنید، گزینه ترجمه را نیز در منو مشاهده خواهید کرد. این قابلیت روی تمام دستگاه‌های اندرویدی و همچنین دستگاه‌های مجهز به iOS 15 به بالاتر فعال خواهد شد. البته اینکه کدام زبان‌ها پشتیبانی می‌شوند، به نرم افزار گوشی شما بستگی دارد.

علاوه بر اینها، حالا شما می‌توانید کد QR با تم شخصی‌سازی شده برای هر فردی که دارای نام کاربری عمومی است، ایجاد کنید. این قابلیت برای گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها نیز فعال است و به وسیله آن می‌توان رنگ و الگوی مناسب را برای کد انتخاب کرد. تلگرام در جدیدترین بروزرسانی خود به macOS نیز توجه کرده و طراحی تمامی منو‌ها را بهبود بخشیده است. همچنین شاهد اضافه شدن آیکون‌های متحرک به این نسخه هستیم.

در نهایت باید به نسخه جدید تعاملی برای برخی ایموجی‌ها اشاره کرد. به عنوان مثال اگر دانه برف را بفرستید، در صفحه برف می‌بارد. تلگرام با این بروزرسانی حتی از قبل نیز جالب‌تر شده است.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.