تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر : 65000

بررسی ویدیویی نیسان پاترول ۲۰۲۲ ؛ رقیب سرسخت تویوتا لندکروز جدید

بررسی ویدیویی نیسان پاترول ۲۰۲۲ ؛ رقیب سرسخت تویوتا لندکروز جدید

بررسی ویدیویی نیسان پاترول ۲۰۲۲ ؛ رقیب سرسخت تویوتا لندکروز جدید در این ویدیو به بررسی کامل امکانات و ویژگی‌های نیسان پاترول ۲۰۲۲ پرداخته‌ایم که با چهره‌ای اسپورت‌تر در قیاس با مدل قبلی به ..

بررسی ویدیویی نیسان پاترول ۲۰۲۲ ؛ رقیب سرسخت تویوتا لندکروز جدید

در این ویدیو به بررسی کامل امکانات و ویژگی‌های نیسان پاترول ۲۰۲۲ پرداخته‌ایم که با چهره‌ای اسپورت‌تر در قیاس با مدل قبلی به بازار عرضه شده است.

نیسان در نسخه‌ی جدید پاترول نیسمو به کمک کیت بدنه جدید و عناصر قرمز رنگ بدنه و کابین اکنون ظاهری تهاجمی‌تر و جوان‌پسندتر به این اتومبیل بخشیده است. نیسان پاترول نیسمو ۲۰۲۲ به رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی، مه شکن‌های LED شبیه خودروهای فرمول یک، دیفیوزر عقب چشم‌گیر و یک جفت خروجی اگزوز بزرگ مجهز شده است. همچنین شرکت نیسان برای ایجاد تفاوت میان این مدل با نسخه استاندارد به تغییر طراحی جلوپنجره پرداخته و در طراحی آن از الگوی لانه‌زنبوری استفاده کرده است که میان آن‌ها شاهد لوگو نیسان و نشان نیسمو هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

بررسی ویدیویی هیوندای توسان ۲۰۲۲؛ نسل جدید شاسی بلند محبوب بازار ایران

نسخه به‌روز شده نیسمو از موتور ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۴۲۸ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس ۷ سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این موتور نسبت به موتور ۸ سیلندر پاترول استاندارد حدود ۲۸ اسب بخار قدرت بیشتری تولید می‌کند، اما میزان گشتاور تولیدی آن‌ها برابر است. برای نیسان پاترول ۲۰۲۲ سیستم تعلیق بیلشتین با هدف هندلینگ تیزتر نیز در نظر شده است.

بررسی نیسان پاترول ۲۰۲۲

در کابین این خودرو شاهد طرح مشکی و قرمز، عناصر فیبر کربنی و پوشش آلکانترا هستیم، اما باز هم این خودرو مدرن‌ترین شاسی بلند بازار شناخته نمی‌شود. از سایر تجهیزات این خودرو نیز می‌توان به سیستم صوتی Bose با ۱۳ بلندگو، اپل کارپلی و اندروید اتو و طیف گسترده‌ای از سیستم‌های ایمنی اشاره کرد. این شاسی بلند ۸ نفره در حال حاضر برای مشتریان خاورمیانه‌ای قابل سفارش است.

نظر شما درباره‌ی این خودرو جذاب و قدرتمند چیست؟

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.