تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 61013

بررسی ویدیویی اپل آیفون ۱۳ مینی

بررسی ویدیویی اپل آیفون ۱۳ مینی

بررسی ویدیویی اپل آیفون ۱۳ مینیدر این مطلب می‌توانید با مشاهده ویدیوی بررسی اپل آیفون ۱۳ مینی – iPhone 13 Mini ، با مشخصات، امکانات، ویژگی‌ها و طراحی این گوشی آشنا شوید.
مدتی پیش شرکت اپل گوشی های جدی..

اپل آیفون 13 مینیبررسی ویدیویی اپل آیفون ۱۳ مینی

در این مطلب می‌توانید با مشاهده ویدیوی بررسی اپل آیفون ۱۳ مینی – iPhone 13 Mini ، با مشخصات، امکانات، ویژگی‌ها و طراحی این گوشی آشنا شوید.

مدتی پیش شرکت اپل گوشی های جدید خود یعنی سری آیفون ۱۳ را معرفی و عرضه کرد. آیفون ۱۳ مینی کوچک‌ترین و ارزان‌ترین مدل این خانواده محسوب می‌شود که سخت افزار به کار رفته در آن تفاوت خاصی با مدل استاندارد ندارد و حتی اشتراکاتی بین آن با گران‌ترین مدل این سری یعنی آیفون ۱۳ پرو مکس دیده می‌شود. به همین دلیل، با توجه به قدرت سخت افزاری و اندازه جمع‌وجور و دوربین توانمند، iPhone 13 Mini توانسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

در واقع می‌توان گفت آیفون ۱۳ مینی برای کسانی ساخته و عرضه شده که می‌خواهند با هزینه‌ای کمتر، جدیدترین تکنولوژی‌ها و قدرتمندترین چیپست اپل را دریافت کنند. با نگاه به مشخصات این گوشی و امتیازات و نقدهایی که دریافت کرده متوجه می‌شویم که با یک گوشی جذاب و هیجان‌انگیز روبه‌رو هستیم.

اپل آیفون 13 مینی

اپل آیفون ۱۳ مینی دارای وزن ۱۴۱ گرم، بدنه شیشه‌ای، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، صفحه نمایش ۵.۴ اینچی Super Retina XDR OLED با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم ۴۷۶ پیکسل در هر اینچ، سیستم عامل آی او اس ۱۵، تراشه ۵ نانومتری A15 Bionic، پردازشگر گرافیکی چهار هسته‌ای Apple GPU، چهار گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6، دوربین فوق عریض یا اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه حسگر سه بعدی، قابلیت فیلمبرداری ۴K، بلوتوث ۵.۰، فیس آی دیو باتری ۲۴۳۸ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ بی سیم مگ سیف ۱۵ واتی است.

آیفون ۱۳ مینی در رنگ‌های استارلایت یا سفید، نیمه شب یا مشکی، آبی، صورتی و قرمز با قیمت ۶۹۹ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی، ۷۹۹ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۹۹۹ دلار برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی این گوشی را مشاهده کنید و با مشخصات، ویژگی‌ها و طراحی آن بیشتر آشنا شوید. به نظر شما آیفون ۱۳ مینی با این قیمت و مشخصات چقدر ارزش خرید دارد؟

ویدیوی بررسی اپل آیفون ۱۳ مینی

دانلود ویدیومنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.