تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۵۶
کد خبر : 72833

بررسی مزایا و نقاط قوت کوپا T210

بررسی مزایا و نقاط قوت کوپا T210

بررسی مزایا و نقاط قوت کوپا T210کوپا T210 توسط شرکت ریگان خودرو به بازار ایران عرضه شد، اما با وجود مزایای متعدد نتوانست همانند رقبای خود موفق ظاهر شود. در ادامه با نقاط قوت این شاسی بلند چینی آشنا خو..

بررسی مزایا و نقاط قوت کوپا T210

کوپا T210 توسط شرکت ریگان خودرو به بازار ایران عرضه شد، اما با وجود مزایای متعدد نتوانست همانند رقبای خود موفق ظاهر شود. در ادامه با نقاط قوت این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

شرکت ریگان خودرو طی همکاری با شرکت چینی زوتی شاسی بلند کوپا T210 را به بازار ایران عرضه کرد. این خودرو با مزایای متعدد خود می‌توانست در لیست موفق‌ترین شاسی بلند های چینی بازار ایران قرار بگیرد، اما مشکلاتی چون خدمات پس از فروش ضعیف ریگان خودرو و عرضه نامناسب باعث شد تا این خودرو همانند سایر خودروهای چینی در بازار ایران موفق ظاهر نشود. این خودرو از مزایای متعددی بهره می‌برد و به همین دلیل قصد داریم در این مقاله شما را با نقاط قوت کوپا T210 آشنا کنیم.

آشنایی با مزایای کوپا T210

برخورداری از ظاهری اسپرت و کابینی لوکس

کوپا T210

طراحی ظاهری جذاب و اسپرت به همراه کابین لوکس جزو مهم‌ترین نقاط قوت این شاسی بلند چینی محسوب می‌شود. در واقع طراحان شرکت زوتی با الگوبرداری از محصولات شرکت فولکس واگن توانستند کوپا T210 را نسبت به سایر خودروهای چینی متمایز کنند؛ به گونه‌ای که این خودرو به راحتی می تواند نگاه مشتریان جوان را به خود جلب کند.

کوپا T210

همچنین این شاسی بلند از کابینی جادار با متریال با کیفیت بهره می‌برد و از این لحاظ می‌تواند برای خانواده‌ها نیز گزینه مناسبی باشد. این خودرو دارای ۲۸۰۸ میلی‌متر فاصله محوری بوده که از این لحاظ نسبت به برخی رقبا در سطح بهتری جای می‌گیرد و می‌تواند برای ۵ سرنشین بزرگسال فضای بدون محدودیتی را ارائه دهد. همچنین سرنشینان بزرگسال در صندلی‌های عقب این خودرو از نظر فضای پا یا سر با مشکلی مواجه نخواهند شد.

موتور مناسب

کوپا T210

شرکت زوتی برای کوپا T210 یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر را در نظر گرفته است. با وجود این که پیشرانه این خودرو نسبت به رقبا از حجم کمی بهره می‌برد، اما مهندسی دقیق، استفاده از تکنولوژی ساخت بالا و سامانه پرخوران توربوشارژ باعث شده تا این پیشرانه بتواند قدرتی برابر با ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد که نسبت به گیربکس‌های ۶ سرعته دو کلاچه استفاده شده در سایر رقبای این خودرو در بازار ایران برای مالکان استهلاک کمتری را به همراه خواهد داشت.

کوپا T210

پیشرانه قدرتمند و گیربکس اتوماتیک بهینه شده باعث شدند تا این شاسی بلند چینی با وزن ۱۵۹۰ کیلوگرمی خود بتواند در شرایط استاندارد ظرف مدت ۹.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

برخورداری از امکانات متعدد

کوپا T210

شرکت ریگان خودرو شاسی بلند T210 را در سه تیپ مختلف از نظر امکانات رفاهی و ایمنی به بازار عرضه کرد که نسخه فلگشیپ آن به عنوان مدل فول آپشن به امکانات مختلفی مجهز شده است تا بتواند نگاه مشتریان خواهان خودروهای پرآپشن را به خود جلب کند.

کوپا T210

از امکانات نسخه فلگشیپ کوپا T210 می‌توان به کروز کنترل، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، سنسور باران و فشار باد تایر، حسگرهای پارک، رادار هشدار تغییر لاین، رادار هشدار نقطه کور، ترمز پارک برقی، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ‌های جلو، فرمان برقی دی‌کات، دوربین‌های عقب و جانبی و ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی با هشت اسپیکر، نمایشگر داشبورد ۹ اینچی لمسی، نمایشگر پشت آمپر دیجیتالی، ۶ ایربگ، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی‌های برقی، شارژر وایرلس، صندوق برقی هوشمند، سانروف پانوراما و آینه‌های جانبی تاشونده برقی اشاره کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.