تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
کد خبر : 30194

بررسی عملکرد شارژر و باتری آنر ۹ ای ؛ ظرفیت بالا، دوام زیاد، سرعت شارژ پایین

بررسی عملکرد شارژر و باتری آنر ۹ ای ؛ ظرفیت بالا، دوام زیاد، سرعت شارژ پایین

بررسی عملکرد شارژر و باتری آنر ۹ ای ؛ ظرفیت بالا، دوام زیاد، سرعت شارژ پایین باتری آنر ۹ ای با ظرفیت بالا و دوام زیاد یکی از مزایای این گوشی خوش قیمت محسوب می‌شود. در ادامه، عملکرد باتری و شارژر HONOR 9A را بررسی می‌کنیم.
آنر برند جوانی است که از دل شرکت چینی هواوی بیرون آمده و رشد کرده و طی این سال‌ها گوشی های خوش قیمتی را در رده‌های مختلفی مانند پرچمدار، میان رده و پایین رده معرفی و به بازار عرضه کرده است. گوشی های آنر به دلیل قیمت خوب و مشخصات و امکانات خوبی که نسبت به قیمتشان دارند، همواره مورد توجه قرار گرفته و در بازار ایران نیز توانسته به فروش خوبی دست پیدا کند.
این شرکت به تازگی گوشی پایین رده و ارزان قیمت آنر ۹ ای – HONOR 9A را معرفی کرده که مدتی پیش طی مراسمی آنلاین در ایران نیز رونمایی شد و به بازار کشورمان راه پیدا کرد. آنر ۹A با وجود قیمت مناسبی که دارد، از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر ۶.۳ اینچی، سیستم عامل اندروید ۱۰، تراشه مدیاتک هلیو پی ۲۲، دوربین پشتی سه گانه، سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با پشتیبا..

بررسی عملکرد شارژر و باتری آنر ۹ ای ؛ ظرفیت بالا، دوام زیاد، سرعت شارژ پایین

باتری آنر ۹ ای با ظرفیت بالا و دوام زیاد یکی از مزایای این گوشی خوش قیمت محسوب می‌شود. در ادامه، عملکرد باتری و شارژر HONOR 9A را بررسی می‌کنیم.

آنر برند جوانی است که از دل شرکت چینی هواوی بیرون آمده و رشد کرده و طی این سال‌ها گوشی های خوش قیمتی را در رده‌های مختلفی مانند پرچمدار، میان رده و پایین رده معرفی و به بازار عرضه کرده است. گوشی های آنر به دلیل قیمت خوب و مشخصات و امکانات خوبی که نسبت به قیمتشان دارند، همواره مورد توجه قرار گرفته و در بازار ایران نیز توانسته به فروش خوبی دست پیدا کند.

این شرکت به تازگی گوشی پایین رده و ارزان قیمت آنر ۹ ای – HONOR 9A را معرفی کرده که مدتی پیش طی مراسمی آنلاین در ایران نیز رونمایی شد و به بازار کشورمان راه پیدا کرد. آنر ۹A با وجود قیمت مناسبی که دارد، از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر ۶.۳ اینچی، سیستم عامل اندروید ۱۰، تراشه مدیاتک هلیو پی ۲۲، دوربین پشتی سه گانه، سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی اشاره کرد.

باتری آنر 9 ای

همچنین بخوانید:

بررسی آنر ۹ ای ؛ گوشی خوش قیمتی که می‌خواهد خودنمایی کند

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آنر ۹ ای، باتری پرظرفیت آن است. حتما می‌دانید که این روزها ظرفیت باتری و دوام آن برای کاربران اهمیت خیلی زیادی دارد، چرا که گوشی های هوشمند به جزو جدانشدنی زندگی روزمره مردم تبدیل شده و همه کاربران در طول شبانه روز وقت زیادی را پای گوشی خود صرف می‌کنند؛ بازی می‌کنند، در شبکه های اجتماعی می‌چرخند، از نرم افزارهای مختلف استفاده می‌کنند و با دوربین گوشی از لحظه‌های زندگی خود عکاسی و فیلمبرداری می‌کنند.

آنر نیز به خوبی دغدغه کاربران را درک کرده و به اهمیت مقوله باتری در گوشی های هوشمند توجه کرده است. در گوشی آنر ۹A از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده شده که چنین ظرفیتی در بین باتری گوشی های پایین رده و ارزان قیمت و حتی میان رده‌ها تقریبا منحصربه‌فرد است. البته این ظرفیت باتری فقط روی کاغذ عالی نیست، بلکه عملکرد آن در استفاده روزمره و دوام آن نیز بسیار خوب است و به سختی خالی می‌شود.

باتری آنر 9 ای

به عنوان مثال در تست پی سی مارک – PCMark ، عملکرد باتری آنر ۹ ای در بین بهترین‌ها قرار دارد و باتری این گوشی در این بنچمارک توانست حدود ۱۷ ساعت دوام بیاورد. در استفاده معمول و روزمره، باتری آنر ۹A حداقل ۲ روز بدون نیاز به شارژ مجدد برای شما کار می‌کند و حتی در استفاده‌های سنگین نیز نیاز به شارژ روزانه این گوشی نخواهید داشت.

باتری آنر 9 ای

در این گوشی چند حالت مصرف انرژی مختلف وجود دارد. حالت پیش فرض، حالت مصرف بهینه است که در آن همانطور که از اسمش پیداست، مصرف باتری گوشی شما بسیار بهینه و مناسب خواهد بود. در حالت پرفورمنس، همه چیز در بالاترین سطح ممکن اجرا می‌شود و با فعال کردن آن مصرف باتری گوشی بیشتر خواهد شد. حالت‌های Power Saving Mode و Ultra Power Saving Mode نیز برای به حداقل رساندن مصرف انرژی گوشی وجود دارند و در مواقعی که شارژ گوشی شما بسیار کم است و دسترسی به شارژر هم ندارید، مناسب هستند.

باتری آنر 9 ای

با وجود ظرفیت بالای باتری و مصرف بهینه و مناسب آن، متاسفانه آنر در این گوشی از شارژر ۱۰ واتی (۵ ولت / ۲ آمپر) استفاده کرده که به وسیله درگاه میکرو یو اس بی به گوشی متصل می‌شود. به این ترتیب خبری از فناوری شارژ سریع یا فست شارژ نیست و با توجه به ظرفیت ۵ هزار میلی آمپری باتری، برای شارژ مجدد گوشی باید زمان زیادی را منتظر باشید. طبق تست‌های انجام شده، برای شارژ کامل گوشی از صفر تا صد باید حدود ۱۶۵ دقیقه زمان صرف کنید. این یک نقطه ضعف در این گوشی محسوب می‌شود، چرا که در حال حاضر بیشتر گوشی‌های رقیب از شارژرهای ۱۵ واتی، ۱۸ واتی یا حتی بیشتر استفاده می‌کنند و کمتر گوشی جدیدی را می‌توان پیدا کرد که از درگاه میکرو یو اس بی برخوردار باشد.

باتری آنر 9 ای

فناوری شارژ معکوس

یکی از ویژگی‌های جالبی که در گوشی آنر ۹A وجود دارد، فناوری شارژ معکوس با سیم است. این فناوری در کمتر گوشی هوشمندی وجود دارد. در حال حاضر برخی گوشی های پرچمدار و گران قیمت به فناوری شارژ معکوس بی سیم مجهز شده‌اند، اما نمونه با سیم آن در این گوشی‌ها و به خصوص در گوشی های میان رده و پایین رده دیده نمی‌شود.

باتری آنر 9 ای

با این فناوری شما می‌توانید گوشی آنر ۹ ای خود را به وسیله یک کابل OTG به دستگاه‌های دیگر وصل و سایر گجت‌های خود را با باتری پرظرفیت آنر ۹A شارژ کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک گوشی دیگر یا هدفون بی سیم، دستبند هوشمند و ساعت هوشمند خود را با استفاده از این راهکار شارژ کنید. البته در این حالت حداکثر توان خروجی ۶ وات (۵ ولت / ۱.۲ آمپر) است و طبیعتا زمان زیادی برای شارژ کردن دستگاه‌های دیگر صرف خواهید کرد.

جمع بندی باتری آنر ۹ ای

باتری آنر 9 ای

در مجموع گوشی آنر ۹ ای که با قیمت حدود ۳.۵ میلیون تومان به بازار ایران عرضه می‌شود، از باتری بسیار خوبی بهره می‌برد. ظرفیت باتری و عملکرد آن در استفاده روزمره برای این رده قیمتی فوق‌العاده است و شما هیچ نگرانی از زود خالی شدن شارژ باتری گوشی‌تان نخواهید داشت. علاوه بر این، وجود قابلیت جدید و منحصربه‌فردی به نام شارژ معکوس سیمی بسیار جالب توجه بوده و به این وسیله شما می‌توانید گجت‌های دیگرتان را با گوشی خود شارژ کنید. تنها بخش منفی که باید به آن اشاره کنیم، نبود قابلیت شارژ سریع است. باتری این گوشی توسط شارژر ۱۰ واتی شارژ می‌شود که از طریق درگاه میکرو یو اس بی به دستگاه متصل خواهد شد. با این شارژر ۱۰ واتی باید زمان زیادی را برای فول شارژ کردن باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی سپری کنید.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.