تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
کد خبر : 45803

بررسی روند واکسیناسیون در استان زنجان

بررسی روند واکسیناسیون در استان زنجان

مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت انجام داد بررسی روند واکسیناسیون در استان زنجان عکس تزئینی است. مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت بهداشت گفت: تزریق واکسن در فاز اول و دوم در استان زنجان..

مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت انجام داد

بررسی روند واکسیناسیون در استان زنجان

بررسی روند واکسیناسیون در استان زنجان
عکس تزئینی است.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت بهداشت گفت: تزریق واکسن در فاز اول و دوم در استان زنجان طبق سند ملی واکسیناسیون، به نحو احسن برای افراد مشمول در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین حیدری از مراکز منتخب تزریق واکسن کرونا، اورژانس‌های کرونا، بخش‌های بستری موقت بیمارستان‌های حضرت ولیعصر (عج) و آیت الله موسوی، مرکز جدید کارآزمایی بالینی فاز ۳ واکسن کرونا، آزمایشگاه تشخیصی کرونا و حضور در نشست مشترک هیات رییسه و قرارگاه پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای زنجان بازدید کرد.

بررسی روند واکسیناسیون در استان زنجان

بازرس و ناظر ویژه وزیربهداشت در امر واکسیناسیون کووید-١٩ در نشست مشترک هیات رییسه و قرارگاه پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا، ضمن استماع گزارش معاونان و مدیران دانشگاه اظهار کرد: هدف از حضورم در زنجان بررسی روند واکسیناسیون در استان است. در بازدیدی که از مراکز واکسیناسیون انجام شد، تزریق واکسن در فاز اول و دوم در استان زنجان طبق سند ملی واکسیناسیون، به نحو احسن برای افراد مشمول در حال انجام است.

بازرس و ناظر ویژه وزیر بهداشت در امر واکسیناسیون کووید-١٩ تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی با تعامل با استانداری و ارگان‌ها و حوزه‌های بیرونی توانسته است در امر کنترل بیماری به خوبی عمل کند.

بنابر اعلام وبدا، حیدری در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان با ایجاد مراکز سرپایی و ۱۶ ساعته و تجهیز تخت‌های آی سی یو در کنترل و مدیریت بیماری، به نحو احسن عمل کرده است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.