تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
کد خبر : 55581

بررسی ردمی نوت ۱۰ پرو ؛ میان‌ردۀ جذاب و دوست‌‌داشتنی شیائومی

بررسی ردمی نوت ۱۰ پرو ؛ میان‌ردۀ جذاب و دوست‌‌داشتنی شیائومی

بررسی ردمی نوت ۱۰ پرو ؛ میان‌ردۀ جذاب و دوست‌‌داشتنی شیائومیدر این ویدیو به طور کامل به بررسی ردمی نوت ۱۰ پرو – Redmi Note 10 Pro گوشی میان‌ردۀ جدید شیائومی پرداخته‌ایم.
گوشی خوش‌قیمت ردمی نوت ۱۰ پرو ..

بررسی ردمی نوت 10 پرو شیائومیبررسی ردمی نوت ۱۰ پرو ؛ میان‌ردۀ جذاب و دوست‌‌داشتنی شیائومی

در این ویدیو به طور کامل به بررسی ردمی نوت ۱۰ پرو – Redmi Note 10 Pro گوشی میان‌ردۀ جدید شیائومی پرداخته‌ایم.

گوشی خوش‌قیمت ردمی نوت ۱۰ پرو طی هفته‌های اخیر به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین موبایل‌های بازار ایران تبدیل شده است. گوشی با قیمت ۲۵۰ یورو در بازارهای جهانی و قیمت تقریبی ۸ میلیون تومان (نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت حافظه رم) در بازار ایران که در بسیاری از زمینه‌ها عملکری نزدیک به پرچمداران هزار دلاری دارد!

در این ویدیو به بررسی تمام نقاط ضعف و قوت عضو جدید خانواده ردمی نوت شیائومی پرداخته‌ایم تا اگر قصد خرید این گوشی را دارید، آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

بررسی ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی – Redmi Note 10 Pro

دانلود ویدیو

این گوشی میان رده جزء معدود گوشی‌هایی است که به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و امتیاز دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو در DxOMark نیز از عملکرد خوب آن حکایت دارد. گوشی میان رده شیائومی حتی توانسته است بالاتر از دستگاه‌های گران‌تری همچون آیفون SE 2020، زنفون ۶ و گلکسی زد فلیپ قرار بگیرد.

ردمی نوت ۱۰ پرو توانسته به امتیاز کلی ۱۰۶ دست پیدا کند و در رتبه‌بندی جهانی DxOMark نیز در جایگاه ۷۲ام قرار گرفته است. هرچند؛ در بازه قیمتی گوشی‌های ۲۰۰ تا ۳۹۹ دلاری، جایگاه سوم به Redmi Note 10 Pro تعلق دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رایج‌ترین مشکلات شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو + راه حل

شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو از چیپست اسنپدراگون ۷۳۲ جی با ۸ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 قدرت می‌گیرد و با با اندروید ۱۱ و رابط کاربری سفارشی MIUI 12 روانه بازار شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از کارت میکرو اس دی و اینترنت ۵G اشاره کرد.

تهیه شده توسطگجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.