تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 70394

بررسی اپلیکیشن صرافی والکس: معامله راحت یا ایمن؟

بررسی اپلیکیشن صرافی والکس: معامله راحت یا ایمن؟

بررسی اپلیکیشن صرافی والکس: معامله راحت یا ایمن؟با بررسی اپلیکیشن صرافی والکس قصد داریم در کنار ویژگی‌های این برنامه، ایمنی و راحتی انجام معاملات را زیر ذره‌بین ببریم.
این روزها صرافی‌های آنلاین زیادی..

بررسی اپلیکیشن صرافی والکس: معامله راحت یا ایمن؟

با بررسی اپلیکیشن صرافی والکس قصد داریم در کنار ویژگی‌های این برنامه، ایمنی و راحتی انجام معاملات را زیر ذره‌بین ببریم.

این روزها صرافی‌های آنلاین زیادی در کشورمان حضور دارند که خدمات مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهند. هر کسی که اندک شناختی از بازارهای مالی داشته باشد می‌داند که اعتماد به صرافی و اعتبار آن از جمله مهم‌ترین موضوعات برشمرده می‌شوند. اما والکس یکی از صرافی‌های با سابقه در این زمینه بوده که فعالیت خود را در زمینه ارزهای دیجیتال گسترش داده است.

این صرافی متشکل از جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شریف و تهران بوده که به منظور ایجاد راحتی بیشتر برای کاربران ایرانی، دست به ایجاد صرافی والکس زدند. این صرافی امکان مبادله و خرید و فروش رمز ارزهای مختلف را فراهم کرده و کاربران می‌توانند با استفاده از وبسایت یا اپلیکیشن والکس، از خدمات این صرافی بهره ببرند. خوشبختانه اپلیکیشن والکس برای کاربران اندرویدی و آی او اسی در دسترس بوده و نسخه وب اپ برای کاربرانی خواهد بود که تمایلی به استفاده از اپ استورهای ایرانی ندارند.

اپلیکیشن صرافی والکس

در ادامه قصد داریم این اپلیکیشن صرافی را به صورت جامع و کامل بررسی کنیم و آن را از نظر امنیت، راحتی استفاده، پشتیبانی و غیره زیر ذره‌بین ببریم. با گجت نیوز همراه باشید.

امنیت حین استفاده از اپلیکیشن صرافی والکس

شاید مهم‌ترین مسئله برای انتخاب یک صرافی آن هم به صورت آنلاین، ایمن بودن آن است. خوشبختانه والکس نیز نسبت به این موضوع کاملا واقف بوده و امنیت سامانه خود را در اولویت قرار داده است. تیم فنی والکس برای افزایش امنیت و راحت‌تر شدن خیال کاربران دست به اقدامات مختلفی زده که به آن‌ها می‌پردازیم.

اپلیکیشن صرافی والکس

  • تمامی اطلاعاتی که میان کاربر و سامانه والکس رد و بدل می‌شوند از طریق پروتکل SSL انجام می‌شود که یکی از ایمن‌ترین پروتکل‌های امنیتی دنیاست. بدین ترتیب امکان هک و سرقت اطلاعات تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.
  • اطلاعات و داده‌های مربوط به سامانه و کاربر تماما رمزنگاری شده‌اند و توسط فایروال‌های قدرتمند از آن‌ها محافظت می‌شود.
  • اگر هکرها به هر روشی بتوانند به سرورها نفوذ کنند، باز هم به دلیل رمزنگاری بودن اطلاعات قادر به سوءاستفاده از آن‌ها نخواهند بود.
  • تایید دو مرحله‌ای و اطلاع به کاربر حین ورود و خروج به حساب کاربری، او را همواره از وضعیت حسابش آگاه نگه می‌دارد.

بدین ترتیب با استفاده از اپلیکیشن صرافی والکس از تمامی مزایای امنیتی نسخه وب می‌توانید بهره‌مند شوید و هیچ نگرانی از بابت نفوذ به حساب وجود نخواهد داشت. همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه‌های قفل‌کننده اپلیکیشن‌ها، برای برنامه صرافی والکس قفل بگذارید تا هیچ‌کسی نتواند برنامه را باز کند.

راحتی و ویژگی‌های استفاده از برنامه

رابط کاربری اپلیکیشن والکس بدون پیچیدگی بوده و حتی در بسیاری از موارد نیازی به اسکرول کردن برای مشاهده بقیه آپشن‌ها نیست. همان‌طور که در تصویر نیز به چشم می‌خورد، در نوار پایینی گزینه‌های مختلفی قرار داده شده تا کاربر بدون فوت وقت بتواند به حسابش واریز وجه داشته باشد یا به خرید و فروش رمز ارزها بپردازد.

اپلیکیشن صرافی والکس

در همان تب خانه می‌توانید موجودی حساب را تنها با یک لمس افزایش بدهید. سپس در تب وسط می‌توانید به سرعت رمز ارز مورد نظرتان را خرید و فروش کنید. امکان قرار دادن حد ضرر در معاملات والکس وجود دارد و بدین ترتیب شما می‌توانید سرمایه‌تان را بهتر و دقیق‌تر مدیریت کنید. امکان تنظیم حد ضرر در اپلیکیشن نیز فراهم شده و بدون پیچیدگی انجام می‌شود.

ظاهر کلی و منوهای برنامه به خصوص قسمت انجام معامله شباهت زیادی به اپلیکیشن موبایل بایننس دارد. این موضوع یک مزیت بزرگ برای اپلیکیشن صرافی والکس محسوب می‌شود، چرا که بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال به آن سبک و سیاق عادت کرده بودند و حالا در والکس می‌توانند با راحتی بیشتری فعالیت داشته باشند.

اپلیکیشن صرافی والکس
اپلیکیشن صرافی والکس

با باز شدن پوزیشن و خرید رمز ارز، امکان مشاهده میزان سود و ضرر وجود داشته و در هر زمانی که کاربر بخواهد می‌تواند آن را بفروشد. همچنین امکان مشاهده چارت از طریق تب بازارها نیز وجود دارد تا بتوانید در لحظه از نحوه حرکت بازار تحلیل داشته باشید. کارمزد معاملات نیز بر اساس حجم معاملات طی ۳ ماه گذشته تعیین می‌شود و در کمترین حالت خود به ۰.۲ درصد می‌رسد که رقم مناسبی است.

اپلیکیشن صرافی والکس

بررسی بخش کیف پول والکس

در تب کیف پول می‌توانید دارایی‌هایتان را به طور کامل مشاهده کنید. دارایی‌تان به صورت رمز ارز، تتر، تومان و غیره همگی در همین تب لیست شده‌اند و از همین تب می‌توانید آن‌ها را معامله کنید

اپلیکیشن صرافی والکس

پشتیبانی آنلاین والکس

قسمت پشتیبانی والکس نیز کاملا فعال بوده و به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می‌دهد. علاوه بر قسمت سوالات متداول، قابلیت چت با پشتیبانی یکی از بهترین ویژگی‌های اپلیکیشن صرافی والکس برشمرده می‌شود که با گفت و گوی آنلاین و سریع می‌توانید مشکلاتتان را حل کنید.

سخن پایانی

والکس به عنوان یکی از صرافی‌های آنلاین و فعال در بازار رمز ارزها توانسته بستری مناسب برای انجام معاملات فراهم کند. برنامه موبایل این صرافی تمامی ویژگی‌های نسخه وب را گردآوری کرده و انجام معاملات را با راحتی بیشتری امکان‌پذیر می‌کند. شاید مهم‌ترین ویژگی اپلیکیشن صرافی والکس امنیت بالا در کنار منوهای سر راست و دور از پیچیدگی باشد که هر کاربری را مجذوب خود خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.