تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر : 72468

بررسی اسپیکرهای بلوتوث انرجایزر مدل بوم مانستر و راکی باکس

بررسی اسپیکرهای بلوتوث انرجایزر مدل بوم مانستر و راکی باکس

بررسی اسپیکرهای بلوتوث انرجایزر مدل بوم مانستر و راکی باکسدر بررسی ویدیویی اسپیکرهای بلوتوث انرجایزر با امکانات سری بوم مانستر و راکی باکس، دو مدل از بهترین بلندگوهای بی سیم بازار آشنا شوید.
در ویدیوی..

بررسی اسپیکرهای بلوتوث انرجایزر مدل بوم مانستر و راکی باکس

در بررسی ویدیویی اسپیکرهای بلوتوث انرجایزر با امکانات سری بوم مانستر و راکی باکس، دو مدل از بهترین بلندگوهای بی سیم بازار آشنا شوید.

در ویدیوی امروز گجت نیوز به دفتر متین در تهران آمده‌ایم تا دو مدل از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوث انرجایزر که به تازگی وارد بازار ایران شده‌اند را بررسی کنیم. مدل بوم مانستر (Boom Monster) با نام BTS 820 و مدل راکی باکس (Rocky Box) تحت عنوان BTS 580 دو گزینه بسیار جذاب برای کاربرانی است که به دنبال بلندگوهای بیسیم باکیفیت برای استفاده در مراسم و جشن‌های خود هستند.

با توجه به گارانتی یکپارچه کشوری و خدمات پس از فروش مناسب متین، خریداران این محصولات می‌توانند علاوه بر برخورداری از یک محصول باکیفیت از برندی شناخته شده، خریدی لذت‌بخش با قیمت مناسب را نیز تجربه کنند. پس اگر شما گجت نیوزی‌های عزیز هم می‌خواهید با امکانات، قابلیت‌ها، لوازم جانبی و ارزش خرید اسپیکرهای جدید انرجایزر آشنا شوید، این ویدیو برای شما تدارک دیده شده است.

اسپیکرهای بلوتوث انرجایزر زیر ذره بین گجت نیوز

تهیه شده در:استودیو گجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.