تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۸
کد خبر : 53845

برخی ویژگی های وان UI 4 سامسونگ فاش شد

برخی ویژگی های وان UI 4 سامسونگ فاش شد

برخی ویژگی های وان UI 4 سامسونگ فاش شدسامسونگ در حال حاضر با توجه به روند توسعه وان UI 4 و همچنین عرضه به‌روزرسانی برای گوشی‌هایی که هنوز وان UI 3.1.1 را دریافت نکرده‌اند، شدیداً مشغول است. اوایل امروز سامسونگ به اشتباه زمان عرضه اولین نسخه بتای وان UI 4 برای گوشی‌های سری گلکسی S21 را فاش کرد. با این حال این افشای ناخواسته در برابر افشای بزرگ‌ترین ویژگی‌های این رابط کاربری جدید توسط @Chunvn8888 هیچ نیست.
براساس ادعای این افشاگر این رابط کاربری که مبتنی بر اندروید ۱۲ است، تغییرات زیادی را در اپلیکیشن نوت (Note) گوشی‌های این شرکت اعمال خواهد کرد که البته در حال حاضر ما از جزئیات دقیق آن آگاه نیستیم. با این حال همان‌طور که در وهله اول انتظار می‌رود، احتمالاً شاهد تغییراتی در رابط کاربری آن نیز خواهیم بود که آن را بیش از پیش مورد پسند کاربران خواهد کرد.
همچنین این رابط کاربری بهینه‌سازی بهتری برای پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد داشت و از طرفی شاهد ارائه به‌روزرسانی برای Knox نیز خواهیم بود. طبق گزارش‌های قبلی سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای ارائه اولین نسخه آزمایشی این را..

برخی ویژگی های وان UI 4 سامسونگ فاش شد

سامسونگ در حال حاضر با توجه به روند توسعه وان UI 4 و همچنین عرضه به‌روزرسانی برای گوشی‌هایی که هنوز وان UI 3.1.1 را دریافت نکرده‌اند، شدیداً مشغول است. اوایل امروز سامسونگ به اشتباه زمان عرضه اولین نسخه بتای وان UI 4 برای گوشی‌های سری گلکسی S21 را فاش کرد. با این حال این افشای ناخواسته در برابر افشای بزرگ‌ترین ویژگی‌های این رابط کاربری جدید توسط @Chunvn8888 هیچ نیست.

براساس ادعای این افشاگر این رابط کاربری که مبتنی بر اندروید ۱۲ است، تغییرات زیادی را در اپلیکیشن نوت (Note) گوشی‌های این شرکت اعمال خواهد کرد که البته در حال حاضر ما از جزئیات دقیق آن آگاه نیستیم. با این حال همان‌طور که در وهله اول انتظار می‌رود، احتمالاً شاهد تغییراتی در رابط کاربری آن نیز خواهیم بود که آن را بیش از پیش مورد پسند کاربران خواهد کرد.

همچنین این رابط کاربری بهینه‌سازی بهتری برای پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد داشت و از طرفی شاهد ارائه به‌روزرسانی برای Knox نیز خواهیم بود. طبق گزارش‌های قبلی سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای ارائه اولین نسخه آزمایشی این رابط کاربری در ماه آگوست سال جاری است و اگر صحبت‌های منبع حقیقت داشته باشند، این غول کره‌ای روند توسعه خود را سرعت بخشیده و بنابراین می‌تواند به هدف خود در عرضه این نسخه از وان UI دست یابد.

سامسونگ در نظر دارد که نهایتاً نسخه پایدار را در ماه نوامبر عرضه کند. براساس دیگر گزارش‌های منبع این امکان هم وجود دارد که انتشار این نسخه پایدار حداکثر تا هفته اول و یا دوم دسامبر به تاخیر بیفتد.

مطالب مرتبط:

  • در رویداد بعدی آنپکد منتظر چه باشیم؟ سامسونگ پاسخ می دهد

  • تیزرهای رسمی جدیدی از سامسونگ گلکسی واچ ۴ منتشر شد

افزون بر ارائه این به‌روزرسانی، این شرکت برنامه دارد که در ماه آگوست دست به معرفی گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ ۳ بزند. همچنین انتظار می‌رود که ما شاهد غافل‌گیری‌های بیشتری هم باشیم؛‌ غافل‌گیری‌هایی که حتی گزارش‌های غیررسمی نیز نتوانسته‌اند آن‌ها را افشا کنند.

جدای از تمام به تازگی رئیس بخش موبایل این شرکت برخی از جزئیاتی را که طرفداران می‌توانند انتظارشان را داشته باشند، اعلام کرده است. این مدیر اجرایی در وب‌سایت رسمی شرکت ذکر کرده که اولین اس پن (S Pen) سامسونگ برای دستگاه‌های تاشو در این رویداد رونمایی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S21

ویژگی‌های جدید رابط کاربری وان UI واچ نیز که روی سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ نصب خواهد بود، در این رویداد معرفی خواهند شد. نسل سوم محصولات گلکسی زد این شرکت نیز با دوام و نمایشگرهای بزرگ‌تر و بیشتر در رویداد پیش‌رو حضور خواهند داشت. اکوسیستم سامسونگ قصد دارد که تجربه‌ای بی‌نظیر و بهبود یافته از این محصولات را ارائه دهد.

گلکسی زد فلیپ ۳ یکی از این محصولات است که قالب متحول شده‌ای را ارائه خواهد کرد و همچنین در ساخت آن از مواد با کیفیت‌تری استفاده خواهد شد. همچنین اگرچه معرفی و عرضه گلکسی نوت امسال محقق نخواهد شد اما برخی از ویژگی‌های آن به لطف قلم‌های جدید سامسونگ، در دستگاه‌های تاشو استفاده خواهند شد.

با وجود آن که رویدادهای آنپکد سامسونگ جذاب و مورد انتظار است اما مدتی پیش تقریباً تمام محتوای آن روی اینترنت فاش شد. ایوان بلاس (Evan Blass) رندرهای سه‌بعدی همه محصولاتی را که قرار است در رویداد آنپک ۲۰۲۱ سامسونگ معرفی شوند فاش کرده است. به هر حال به نظر می‌رسد که آگوست مخصوصاً برای طرفداران سامسونگ ماه لذت‌بخشی خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و جدیدترین اخبار این رویداد و مابقی موارد مربوط به سامسونگ، تکفارس را دنبال کنید.

منبع:‌ MS Power User

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.