تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۴۳
کد خبر : 68617

برخی از مشخصات آیفون SE 3 فاش شد؛ چیزی برای سورپرایز شدن وجود ندارد

برخی از مشخصات آیفون SE 3 فاش شد؛ چیزی برای سورپرایز شدن وجود ندارد

برخی از مشخصات آیفون SE 3 فاش شد؛ چیزی برای سورپرایز شدن وجود نداردمینگ چی کو، تحلیلگر مشهور، برخی از ویژگی‌ها و مشخصات آیفون SE 3 را فاش کرده که نشان می‌دهد چیز سورپرایز کننده‌ای در این گوشی وجود نخو..

برخی از مشخصات آیفون SE 3 فاش شد؛ چیزی برای سورپرایز شدن وجود ندارد

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور، برخی از ویژگی‌ها و مشخصات آیفون SE 3 را فاش کرده که نشان می‌دهد چیز سورپرایز کننده‌ای در این گوشی وجود نخواهد داشت.

طبق گزارش‌های منتشر شده، اپل در روز سه شنبه این هفته، یعنی ۸ مارس ۲۰۲۲ (هفدهم اسفند) در جریان یک رویداد آنلاین از مدل جدید گوشی آیفون SE رونمایی خواهد کرد. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور، چند پیش‌بینی در مورد آنچه در آیفون اس ای جدید خواهیم دید را منتشر کرده است.

هر آنچه از مشخصات آیفون SE 3 انتظار داریم

مینگ چی کو اولین بار در توییتر اعلام کرد این گوشی با سه گزینه حافظه ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. قابل ذکر است که بعضی‌ها این گوشی را با نام آیفون SE 3 می‌شناسند و برخی دیگر نام آیفون SE پلاس را روی آن گذاشته‌اند. این تحلیلگر مشهور اظهار کرد آیفون اس ای جدید به چیپست A15 Bionic اپل با پشتیبانی از ۵G مجهز می‌شود. مدل قبلی این گوشی یعنی آیفون اس ای ۲۰۲۰ از شبکه ۵G پشتیبانی نمی‌کرد.

علاوه بر این، مینگ چی کو ادعا کرده که آیفون SE 3 در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز عرضه می‌شود که این موضوع ممکن است برای برخی از کاربران و علاقه‌مندان ناامیدکننده باشد، چرا که خیلی‌ها انتظار دارند تنوع رنگی بیشتری را برای این گوشی شاهد باشند. بنابراین اگر ادعای این تحلیلگر درست باشد، آیفون SE بعدی در بسیاری از بخش‌ها از جمله طراحی و رنگ‌بندی، درست شبیه مدل قبلی خواهد بود.

چند پیش‌بینی که مینگ چی کو در رابطه با آیفون اس ای جدید منتشر کرده به شرح زیر هستند:

  • تولید انبوه از روز ۲۲ مارس ۲۰۲۲ (دوم فروردین ۱۴۰۱) آغاز می‌شود.
  • حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه از این گوشی در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.
  • گزینه‌های فضای ذخیره‌سازی شامل ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.
  • این گوشی از تراشه A15 Bionic اپل و شبکه ۵ جی (mmW و زیر ۶ گیگاهرتز) برخوردار است.
  • آیفون اس ای ۳ در رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز عرضه می‌شود.
  • طراحی گوشی مشابه آیفون SE 2020 خواهد بود.

همانطور که مینگ چی کو در توییت‌های خود اعلام کرد، انتظار می‌رود تولید انبوه آیفون اس ای ۳ از همین ماه آغاز شود و البته بعید نیست که از همین الان هم شروع شده باشد. همچنین اپل امیدوار است در سال جاری میلادی، تا ۳۰ میلیون دستگاه از این گوشی را در سراسر جهان عرضه کند. با وجود این، بر اساس پیش‌بینی‌ها و انتظارات، هیچ چیز سورپرایز کننده‌ای در رابطه با آیفون اس ای ۳ وجود نخواهد داشت و احتمالا این گوشی فقط یک بروزرسانی برای مدل قبلی خواهد بود.

رویداد اپل از ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت گرینویچ در روز سه شنبه هفته جاری آغاز می‌شود و ما می‌توانیم از تمام جزئیات، مشخصات و ویژگی‌های آیفون SE 3 باخبر شویم.

منبع :pocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.