تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر : 70652

برخلاف انتظار‌ها، امتیاز دوربین شیائومی ۱۲ پرو در دگزومارک نا امید کننده است

برخلاف انتظار‌ها، امتیاز دوربین شیائومی ۱۲ پرو در دگزومارک نا امید کننده است

برخلاف انتظار‌ها، امتیاز دوربین شیائومی ۱۲ پرو در دگزومارک نا امید کننده استبا وجود استفاده از سنسور جدید سونی IMX707 در دوربین اصلی شیائومی ۱۲ پرو، عملکرد این پرچم‌دار در آزمایش دگزومارک پایین‌تر از ..

برخلاف انتظار‌ها، امتیاز دوربین شیائومی ۱۲ پرو در دگزومارک نا امید کننده است

با وجود استفاده از سنسور جدید سونی IMX707 در دوربین اصلی شیائومی ۱۲ پرو، عملکرد این پرچم‌دار در آزمایش دگزومارک پایین‌تر از حد انتظار است.

می ۱۲ پرو، جدیدترین پرچم‌دار شیائومی است که امیدهای بسیاری برای رقابت آن با برترین گوشی‌های هوشمند وجود دارد. با این‌حال، محصول شیائومی در آزمایش DxOMark (دگزومارک) نتوانسته انتظارات را در کسب عملکرد ایده آل دوربین برآورده کند و با امتیاز ۱۳۱ در رتبه چهاردهم قرار گرفته است.

امتیاز ثبت شده، تا حدی ناامیدکننده تلقی می‌شود زیرا ما روی کاغذ با قدرتمندترین دستگاه حال حاضر این شرکت روبرو هستیم که بدون شک از دوربینی رده‌بالا بهره گرفته است، اما نتیجه حاصل شده در عمل، عملکردی در سطح گوشی متعلق به دو سال گذشته یعنی ویوو +X50 Pro را نشان می‌دهد.

برخلاف انتظار‌ها، امتیاز دوربین شیائومی 12 پرو در دگزومارک نا امید کننده است

امتیاز دوربین شیائومی ۱۲ پرو در دگزومارک

دوربین شیائومی می ۱۲ پرو

Mi 12 Pro از سیستم دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند که شامل مجموعه‌ای از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، سوپرواید و پرتره است. این اولین گوشی هوشمند محسوب می‌شود که از سنسور جدید سونی IMX707 CMOS استفاده می‌کند. این لنز ابعاد ۱/۱.۲۸ اینچی دارد و از فناوری ترکیب ۴ در ۱ عرضه شده و پیکسل‌های ۲.۴۴ میکرونی بهره می‌برد. در واقع، ورودی نور در این سنسور تا ۴۹% افزایش داشته است. این دوربین هم‌چنین، به لنز ۷P و لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز است.

همچنین دو دوربین فرعی ۵۰ مگاپیکسلی می ۱۲ پرو، از سنسور JN1 CMOS ساخت سامسونگ با اندازه ۱/۲.۷۶ اینچ استفاده می‌کنند، با این تفاوت که دوربین‌های پرتره و فوق‌عریض به ترتیب از لنزهای ۵P و ۶P بهره می‌برند.

فارغ از سخت‌افزار قدرتمند، دوربین شیائومی می ۱۲ پرو از الگوریتم‌های نرم‌افزاری بهبودیافته برخوردار است که از جمله آنها می‌توان به قابلیت CyberFocus اشاره کرد. این ویژگی یک سیستم ردیابی فوکوس است که می‌تواند به‌طور خودکار بدن انسان، صورت و حتی گربه، سگ و سایر حیوانات کوچک را شناسایی کند. بدین وسیله با دوبار لمس متوالی، می‌توانید بر روی سوژه مورد نظر خود فوکوس کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.