تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
کد خبر : 73409

برای نخستین بار در کشور؛ رونمایی NFT هویت بصری جدید تترلند

برای نخستین بار در کشور؛ رونمایی NFT هویت بصری جدید تترلند

برای نخستین بار در کشور؛ رونمایی NFT هویت بصری جدید تترلندچندی پیش در رویدادی که در هتل اسپیناس پالاس تهران به‌مناسبت گذار از چهارمین سال فعالیت تترلند در فضای رمزارز کشور برگزار شد، این پلتفرم تبادل ..

برای نخستین بار در کشور؛ رونمایی NFT هویت بصری جدید تترلند

چندی پیش در رویدادی که در هتل اسپیناس پالاس تهران به‌مناسبت گذار از چهارمین سال فعالیت تترلند در فضای رمزارز کشور برگزار شد، این پلتفرم تبادل تتر از ریبرندنینگ و آغاز کمپینی مربوط به آن خبر داد.

در این یادداشت کوتاه، به موضوع ریبرندینگ تترلند و رونمایی هویت بصری جدید این برند به عنوان توکن غیر قابل معاوضه (NFT) در پلتفرم جهانی اوپن‌سی (Opensea) بیشتر پرداخته خواهد شد.

تترلند

تترلند؛ ریبرندینگ و ضرورت پویایی یک برند

هر برند پیش‌رو با گذشت زمان یا تغییر اهداف استراتژیک با توجه به نیازهای کاربران خود، خود را نوسازی می‌کند و رفتار تجاری‌اش را تغییر می‌دهد.

در‌ این میان، تترلند که به ‌عنوان مرجع تخصصی تبادل رمزارز تتر در کشور شناخته می‌شود، با اقدامی نوآورانه پنجمین سال ارائه خدمات خود را آغاز کرده است. این اقدام از این نظر در فضای رمزارزی ایران خاص و نوآورانه محسوب می‌شود که تاکنون، هیچ برندی به طور رسمی و غیر‌ رسمی چنین اقدامی نکرده است. حتی در میان برندهای بین‌المللی نیز به جز چند برند فعال در حوزه صنعت مُد مانند برند DKNY، کمتر برندی را می‌توان مثال زد که هویت بصری خود را به صورت توکن غیر قابل معاوضه (NFT) ایجاد کرده باشد.

گفتنی است که کمپین ریبرندینگ تترلند، کمپینی ۳۶۰ درجه تمام‌عیار در راستای چشم‌انداز و اهداف جدید این برند است که با مأموریت تحقق اهداف پیش رو و در هماهنگی با فعالیت گسترده‌تر تترلند در آستانه ورود به پنجمین سال فعالیت رسمی‌اش آغاز شده است.

تترلند پس از ریبرندینگ و رونمایی NFT هویت بصری جدید خود، شعار تازه این برند را با عنوان “سادگی نهایت هوشمندی است” اعلام کرد که می‌تواند در پس خود، پاسخی متناسب با خواسته‌های جدید جامعه کاربران رمزارز کشور داشته باشد.

در واقع، تترلند گامی هوشمندانه برای ایجاد و دستیابی به هارمونی و تعادل منطبق با سطح خواسته‌های جدید جامعه رمزارز کشور برداشته است. این زاویه دید، اهمیت توسعه نزد این برند را بیان می‌کند.

تترلند

نوآوری‌های هوشمندانه با چاشنی سادگی

نکته جالب این است که هم‌سو با ایده اصلی رویش و سبز‌ شدن دوباره برند تترلند، می‌توان به اهمیت ثبت هویت بصری این برند به عنوان توکن غیر قابل معاوضه (NFT) در پلتفرم اوپن‌سی (Opensea) پی بُرد. همان‌طور که بیان شد، این اقدام که برای نخستین بار در فضای رمزارزی کشور انجام شده است، در نوع خود نوآورانه محسوب می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.