تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 16687

برای تهیه پیش‌نویس بهداشتی با خانه سینما هماهنگیم/حذف پروانه ساخت در حد گمانه‌زنی است

برای تهیه پیش‌نویس بهداشتی با خانه سینما هماهنگیم/حذف پروانه ساخت در حد گمانه‌زنی است

برای تهیه پیش‌نویس بهداشتی با خانه سینما هماهنگیم/حذف پروانه ساخت در حد گمانه‌زنی است مدیر کل نظارت بر تولید سازمان سینمایی از اهمیت پروانه ساخت و هماهنگی با ستاد کرونای خانه سینما در تهیه پیش‌نویس خبر داد. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، با مصاحبه امروز معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی مبنی بر تهیه‌پیش نویسی برای ادامه فیلمبرداری پروژه‌هایی که ۷۰ درصد آنان انجام شده است، بهمن حبشی مدیر کل نظارت بر تولید سازمان سینمایی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره برخی از نکات مغفول این موضوع صحبت کرد.
آمادگی «خون شد» برای ورود به «سینمای آنلاین»نبوی: به مرگ سینما راضی نشویمآغاز ثبت اطلاعات فعالان آسیب‌دیده سینما از کروناحبشی در ابتدا اشاره کرد که به تازگی همکاران ما در سازمان سینمایی برای از سرگیری پروژه‌هایی که مراحل تولیدی آنان تا ۷۰ درصد را طی کرده است پیش‌نویسی را به ستاد مبارزه با کرونا ارسال کردند تا کارشناسان پزشکی و بهداشتی ستاد ملی درباره آن نظر بدهند و در صورتی که نظرشان در این مورد مثبت باشد اجازه فعالیت و فیلمبرداری را ضمن حفظ نکات بهداشت..

برای تهیه پیش‌نویس بهداشتی با خانه سینما هماهنگیم/حذف پروانه ساخت در حد گمانه‌زنی است

مدیر کل نظارت بر تولید سازمان سینمایی از اهمیت پروانه ساخت و هماهنگی با ستاد کرونای خانه سینما در تهیه پیش‌نویس خبر داد.

برای تهیه پیش‌نویس بهداشتی با خانه سینما هماهنگیم/حذف پروانه ساخت در حد گمانه‌زنی است – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، با مصاحبه امروز معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی مبنی بر تهیه‌پیش نویسی برای ادامه فیلمبرداری پروژه‌هایی که ۷۰ درصد آنان انجام شده است، بهمن حبشی مدیر کل نظارت بر تولید سازمان سینمایی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره برخی از نکات مغفول این موضوع صحبت کرد.

آمادگی «خون شد» برای ورود به «سینمای آنلاین»نبوی: به مرگ سینما راضی نشویمآغاز ثبت اطلاعات فعالان آسیب‌دیده سینما از کرونا

حبشی در ابتدا اشاره کرد که به تازگی همکاران ما در سازمان سینمایی برای از سرگیری پروژه‌هایی که مراحل تولیدی آنان تا ۷۰ درصد را طی کرده است پیش‌نویسی را به ستاد مبارزه با کرونا ارسال کردند تا کارشناسان پزشکی و بهداشتی ستاد ملی درباره آن نظر بدهند و در صورتی که نظرشان در این مورد مثبت باشد اجازه فعالیت و فیلمبرداری را ضمن حفظ نکات بهداشتی اعم از ضدعفونی کردن وسایل، پزشک ناظر و دیگر نکات مهم بدهند.

وی در ادامه اظهار داشت این موضوع که ادامه فیلمبرداری تنها برای سریال‌های شبکه نمایش خانگی است، اشتباه بوده و این برنامه هم برای سریال‌های شبکه نمایش خانگی و هم برای فیلم‌های سینمایی برقرار است. آنچه که باید قبل از شروع کار رخ دهد هماهنگی و تفاهم‌نامه میان خود اعضای گروه پروژه است. یعنی تنها تهیه‌کننده صاحب نظر نیست بلکه باید کارگردان و بازیگران نیز بر سر این موضوع اتفاق نظر داشته باشند.

حبشی درباره تضاد این پیش‌نویس با ستاد کرونای خانه سینما که خواستار توقف تمام فعالیت‌های فیلمبرداری است بیان کرد هماهنگی‌های لازم با تمام بخش‌های سینمایی انجام شده است و در این باره به تنهایی به این نظر نرسیدیم بلکه تصمیم مشترک و جمعی سینمای کشور است.

او ضمن اشاره به اهمیت سلامتی عوامل فیلمبرداری در حین کار بیان کرد که مبنای ما این است که همه چیز بر طبق روال قانونی صورت بپذیرد.

حبشی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره حذف پروانه ساخت که این روزها شایعه در فضای مجازی و اهالی رسانه و سینما پیچیده است بیان کرد که این موضوع در حد یک گمانه‌زنی است و بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ دهد.

وی در پایان اشاره کرد که پروانه ساخت و نمایش هر دو جزو ضرورتی‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های قانونی سازمان سینمایی است و به عنوان فردی که تجربه کار در این سازمان را دارم به نظرم پروانه ساخت از مراحل مهم و فوق‌العاده قانونی سینمای ایران است. این موضوع فعلاً در حال نظرگیری توسط کارشناسان و تهیه‌کننده‌های سینمایی است و باید منتظر ماند.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.