تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 65780

بدترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ که هرگز نباید به خرید آن‌ها فکر کنید!

بدترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ که هرگز نباید به خرید آن‌ها فکر کنید!

بدترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ که هرگز نباید به خرید آن‌ها فکر کنید! در این ویدیو به معرفی بدترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ پرداخته‌ایم؛ تلفن‌های هوشمند جدیدی که خرید آن‌ها اصلا منطقی نیست.
در ابتدای هر..

بدترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ که هرگز نباید به خرید آن‌ها فکر کنید!

در این ویدیو به معرفی بدترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ پرداخته‌ایم؛ تلفن‌های هوشمند جدیدی که خرید آن‌ها اصلا منطقی نیست.

در ابتدای هرسال میلادی با فهرست‌های زیاد و متنوعی از بهترین گجت‌ها و گوشی‌ها طی ۱۲ ماه گذشته در دسته‌بندی‌ها و شاخه‌های متفاوت مواجه می‌شویم. فهرست‌هایی که تمامی آن‌ها قصد دارند به شما بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای خرید را معرفی کنند. اما در این ویدیو ما قصد داریم راهنمای خرید متفاوتی را به شما ارائه دهیم و به سراغ گوشی‌هایی رفته‌ایم که خرید آن‌ها با توجه به قیمت و رقبای‌شان اصلاً منطقی نیست.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ از نظر عملکرد باتری

توجه داشته باشید که در ویدیو پایین ضعیف‌ترین و ناکارآمدترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ انتخاب نشده‌اند، بلکه درباره‌ی تلفن‌های هوشمندی صحبت می‌کنیم که به واسطه‌ی کم‌کاری‌های شرکت‌های سازنده‌شان چندان قابل توجه نیستند و ارزش خرید بالایی ندارند.

در ماه‌های گذشته اغلب کمپانی‌های گوشی‌ساز موبایل‌های اقتصادی با پشتیبانی از اینترنت ۵G روانه‌ی بازار کرده‌اند. متاسفانه در اکثر این گوشی‌ها به خاطر به کارگیری تجهیزات و سخت‌افزار مورد نیاز برای استفاده از نسل پنجم اینترنت همراه برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های چشم‌گیر این موبایل‌ها نسبت به نسخه‌ی ۴Gشان قربانی شده است. در نتیجه با توجه به اینکه حداقل دو سال تا فراگیری اینترنت ۵G در ایران فاصله داریم، به شما توصیه می‌کنیم فعلا از خرید گوشی‌های اقتصادی که بزرگ‌ترین ویژگی آن‌ها برخورداری از این تکنولوژی جدید است، خودداری کنید.

به نظر شما درباره‌ی بدترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ چیست؟

تهیه شده در استودیویگجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.