تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر : 585947

بخارپز هوشمند شیائومی میجیا با طراحی مدرن و قیمت زیر 100 دلار، همان گجتی است که شما می‌خواهید

بخارپز هوشمند شیائومی میجیا با طراحی مدرن و قیمت زیر 100 دلار، همان گجتی است که شما می‌خواهید

بخارپز هوشمند شیائومی میجیا با طراحی مدرن و قیمت زیر 100 دلار، همان گجتی است که شما می‌خواهید شیائومی از بخارپز/پلوپز هوشمند جدید خود از سری میجیا با طراحی شفاف و شیشه‌ای، نمایشگر OLED و ظرفیت 4 لیتر رونمایی کرد. شیائومی در رویداد معرفی محصولات خود که روز گذشته برگزار شد، مجموعه‌ای از لوازم خانگی

بخارپز هوشمند شیائومی میجیا با طراحی مدرن و قیمت زیر 100 دلار، همان گجتی است که شما می‌خواهید

شیائومی از بخارپز/پلوپز هوشمند جدید خود از سری میجیا با طراحی شفاف و شیشه‌ای، نمایشگر OLED و ظرفیت 4 لیتر رونمایی کرد.

شیائومی در رویداد معرفی محصولات خود که روز گذشته برگزار شد، مجموعه‌ای از لوازم خانگی جدید را معرفی کرد. در میان آنها، یک بخارپز/پلوپز از سری میجیا با طراحی شفاف به چشم می‌خورد که با ارائه هفت حالت پخت، تجربه‌ای عالی و آسان از آشپزی را به ارمغان می‌آورد. بخارپز جدید شیائومی با طراحی شفاف و گسترده دید 300 درجه برای مشاهده فرآیند پخت ارائه می‌شود. این دستگاه هم‌چنین به یک نمایشگر OLED در بالا مجهز شده که اطلاعاتی در مورد دستورالعمل‌ها، وضعیت پخت‌وپز و دیگر موارد را نشان می‌دهد.

بخارپز هوشمند شیائومی میجیا دارای روکش شیشه‌ای شفاف و ضخیمی است که می‌تواند تا 4 لیتر غذا را در خود جای دهد. این پوشش از جنس شیشه بوروسیلیکات ساخته شده که می‌تواند در برابر شرایط حداکثری دما (گرم یا سرد)، مقاومت کند. فضای داخلی این پخارپز از جنس فولاد ضدزنگ استاندارد برای تماس با غذا ساخته شده و می‌تواند تا گنجایش 1.6 لیتر را در هنگام استفاده از حالت بخارپز، بپزد. از این گجت هم‌چنین می‌توان برای بخارپز کردن برنج، سوپ، خورش، فرنی، ماست و هم‌چنین پخت آهسته استفاده کرد.

بخارپز هوشمند شیائومی میجیا

بخارپز هوشمند شیائومی میجیا هم‌چنین به برنامه MIJIA قابل اتصال است. این دستگاه دارای NFC تعاملی است و از برنامه‌های هوشمند 24 ساعته پشتیبانی می‌کند. حفظ حرارت و گرم‌کن طولانی مدت نیز از دیگر قابلیت‌های این گجت است و با برخورداری از استاندارد ایمنی درب، می‌توان بدون نگرانی از سوختن دست، با خیال راحت آن را باز کرد.

بخارپز میجیا شیائومی

پوشش داخلی و حباب‌شکن بخارپز نیز به راحتی قابل جداسازی هستند. بخارپز شیائومی میجیا با قیمت 599 یوان (84 دلار) در چین قابل خریداری است، اما هنوز جزئیاتی از عرضه آن به بازارهای جهانی منتشر نشده است.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.