تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۲
کد خبر : 68482

با ۴ قابلیت کاربردی ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ آشنا شوید

با ۴ قابلیت کاربردی ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ آشنا شوید

با ۴ قابلیت کاربردی ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ آشنا شویدماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته خود می‌تواند به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد. در ادامه شما را با ۴ قابلیت کاربردی این ماشی..

با ۴ قابلیت کاربردی ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ آشنا شوید

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته خود می‌تواند به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد. در ادامه شما را با ۴ قابلیت کاربردی این ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا خواهیم کرد.

سامسونگ با طراحی ماشین لباسشویی و خشک کن مدل Q1479 توانست برای ماشین های لباسشویی استاندارد جدیدی را تعریف کند. در واقع این محصول سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته و کاربردی خود می‌تواند به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد. در همین راستا قصد داریم شما را با ۴ قابلیت کاربردی این ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا کنیم.

قابلیت های ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

Add Wash: اضافه کردن لباس در هر زمان

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

سامسونگ برای ماشین لباسشویی Q1479 قابلیت Add Wash را در نظر گرفته است تا کاربران پس از آغاز شست‌وشو بتوانند لباس‌های فراموش شده خود را به لباسشویی اضافه کنند. در واقع روی در لباسشویی Q1479 سامسونگ دریچه کوچکی با نام Add Door قرار دارد که به واسطه آن می‌توان هر نوع لباس جا مانده از فرایند شستشو و حتی مواد شوینده یا نرم کننده را در هر مرحله از فرایند شستشو اضافه کرد.

لازم به ذکر است قابلیت ادواش برای ایمنی بیشتر فقط تا دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد قابل استفاده خواهد بود. همچنین برای محافظت از کودکان دریچه Add Door در زمان فعال بودن قفل کودک قابل استفاده نخواهد بود.

Air Wash: ضد عفونی کردن لباس با هوا

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

برخی اوقات لباس‌ها پس از شستشو بسیار تمیز به نظر می‌رسند، اما برخی از میکروب‌ها باعث ایجاد بوی بد شده و بوی نامطبوع آنها موجب آزار خواهد شد. در همین راستا ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ به سیستم Air Wash مجهز شده تا این مشکل کاربران را برطرف سازد.

Air Wash به عنوان یک فناوری نوآورانه از آب یا مواد شوینده برای حذف بوهای نامطبوع، ذرات حساسیت‌زا، میکروب‌ها و باکتری‌های مضر استفاده نخواهد کرد. در واقع این فناوری از هوای گرمی که توسط سیستم‌های حرارتی نصب شده در دستگاه تولید می‌شود لباس‌ها را ضد عفونی می‌کند.

هوای گرم تولیدی با استفاده از فن به داخل دستگاه وارد شده و با نفوذ به ذرات بدون استفاده از آب یا مواد شوینده قادر است لباس شما را تمیز کند. چنین مکانیزمی لباس‌ها را خوشبو کرده و مشکل بوی نامطبوع لباس‌های شسته شده را برطرف خواهد ساخت.

EcoBubble: نقش اصلی حباب‌ها در شستشو

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

با وجود این که دمای بالای آب در زمان شستشو باعث از بین رفتن میکروب‌ها و کثیفی لباس‌ها خواهد شد، اما برخی الیاف به آب داغ واکنش خوبی نشان نخواهد داد و دمای بالای آب باعث از بین رفتن، تغییر اندازه، آسیب و تغییر رنگ الیاف خواهد شد. در همین راستا ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ با فناوری EcoBubble خود قادر است لباس‌ها را در دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد به شکل بهداشتی تمیز کند.

در این فرایند ماشین لباسشویی مواد شوینده را با آب مخلوط می‌کند تا کف به شکل یکنواخت روی لباس‌ها پخش شود. در نتیجه با نفوذ مواد شوینده به عمق بیشتر شاهد شستشوی کامل لباس‌ها خواهیم بود. در واقع این فناوری باعث می‌شود لباس‌ها بدون هیچ آسیبی به شکل کامل شسته شوند.

Bubble Soak: سخت‌ترین لکه‌ها نیز حذف خواهند شد

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

بسیاری از لکه‌ها در فرایند شستشو به آسانی از بین می‌روند، اما برخی از لکه‌ها برای حذف شدن به مدت زمان بیشتری نیاز دارند که نتیجه آن استفاده زیاد از مواد شوینده و طولانی‌تر شدن چرخه شستشو خواهد بود. در همین راستا سامسونگ با ارائه قابلیت Bubble Soak توانسته این مشکل را به آسانی برطرف سازد.

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ با قابلیت کاربردی Bubble Soak می‌تواند با اضافه کردن یک عملکرد جانبی به چرخه شستشو لکه‌های سرسخت را از بین ببرد. در واقع در این فرایند لباس‌ها به طور کامل و ۳۰ دقیقه بیشتر در بین حباب‌ها خیسانده خواهند شد تا لکه‌ها سست شده و طی فرایند شستشو پاک شوند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.