تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۴۶
کد خبر : 55532

با کاربردهای نمایشگرهای ساینیج سامسونگ در سازمان‌ها و مراکز اداری آشنا شوید

با کاربردهای نمایشگرهای ساینیج سامسونگ در سازمان‌ها و مراکز اداری آشنا شوید

با کاربردهای نمایشگرهای ساینیج سامسونگ در سازمان‌ها و مراکز اداری آشنا شویدنمایشگرهای ساینیج سامسونگ با ابعاد بزرگ و قابلیت‌های متعدد خود می‌توانند بسیاری از مشکلات سازمان‌ها و مراکز اداری در امر اطلا..

نمایشگرهای ساینیج سامسونگبا کاربردهای نمایشگرهای ساینیج سامسونگ در سازمان‌ها و مراکز اداری آشنا شوید

نمایشگرهای ساینیج سامسونگ با ابعاد بزرگ و قابلیت‌های متعدد خود می‌توانند بسیاری از مشکلات سازمان‌ها و مراکز اداری در امر اطلاع‌رسانی را برطرف سازند. در ادامه با کاربردهای این نمایشگرهای سامسونگ آشنا خواهیم شد.

مراکز و مجتمع‌های اداری در طول روزهای کاری محل رفت‌وآمد بسیاری از مراجعه‌کنندگان و افرادی است که برای حل مشکلات خود به آنجا می‌روند. در شرایطی که حفظ فاصله اجتماعی ضرورت زیادی دارد و لازم است تا تمامی امور با رعایت پروتکل‌ها انجام شود، استفاده از فناوری‌های روز می‌تواند چالش‌های موجود را برطرف کند. یکی از این فناوری‌ها، نمایشگرهای حرفه‌ای یا ساینیج است که می‌تواند به کمک قابلیت‌های خود مشکلات زیادی را از سر راه مراکز و سازمان‌های اداری بردارد.

سازمان‌هایی مثل شهرداری‌ها، دادگستری‌ها، وزارتخانه‌ها و… شامل چندین واحد مختلف با کارکردهای متفاوت هستند. حضور نمایشگرهای ساینیج در این سازمان‌ها می‌تواند ضمن اطلاع‌رسانی سریع به مراجعه‌کنندگان، اهداف سازمان‌ها برای بهبود بهره‌وری را برآورده کند.

نمایشگرهای حرفه‌ای معمولا در چندین مدل و سری مختلف تولید و طراحی می‌شود. مثلا نمایشگرهای ساینیج سامسونگ در مدل‌های متنوعی مثل ویدئو وال، outdoor، تعاملی و… عرضه شده است. انتخاب هر کدام از آنها به نوع کارکرد سازمان‌ها و قابلیت‌های هر سری از نمایشگرها بستگی دارد. در ادامه بخشی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که این نمایشگرها به سازمان‌ها و مراکز دولتی و اداری ارائه می‌کنند، مرور کرده‌ایم.

کاربردهای نمایشگرهای ساینیج سامسونگ

نظارت و کنترل

 نمایشگرهای ساینیج سامسونگ

مراکزی که وظیفه کنترل و نظارت ترافیک را بر عهده دارند برای انجام کارهای خود به نمایشگرهای بزرگ ویدئو وال نیاز دارند. حضور یک نمایشگر فوق بزرگ با حاشیه‌های کم می‌تواند دید یکپارچه‌ و دقیقی از ویدئوها و داده‌های ارسالی را به نمایش بگذارد. نمایشگری مثل سری The Wall سامسونگ در اندازه‌‎ها و نسبت‎‌های مختلف از ۷۳ اینچ با کیفیت ۲K تا ۲۹۲ اینچ با کیفیت ۸K قابلیت تغییر و تنظیم دارد که برای اتاق‌های کنترل گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

نمایشگرهای The Wall سامسونگ یک نمایشگر ماژولار LED است، این نمایشگر مثل یک دیوار که از کنار هم چیدن آجرها یا کاشی‌ها بالا می‌رود و ساخته می‌شود، با کنار هم قرار دادن قاب‌های چند اینچی، تشکیل می‌شود. در هر کدام از این قاب‌ها چندین هزار LED با ابعاد بسیار کوچک جای گرفته است. حضور این تعداد از LED در یک قاب کمک کرده تا برخلاف مدل‌های مشابه با نزدیک شدن به نمایشگر کیفیت تصویر پایین نیاید و چه از راه دور و چه از نزدیک به نمایشگر چشم بدوزید رنگ و سطح کنتراست تصویر همچنان چشم‌نواز باقی بماند.

نمایشگرهای The Wall سامسونگ به فناوری پوشش سیاه (Black Seal) مجهز است که میزان انعکاس نور محیط را کاهش می‌دهد و در سالن‌های پرنور بهترین عملکرد را به نمایش می‌گذارد. فناوری پوشش سیاه از نمایشگر در برابر ضربه‌های احتمالی و گردوغبار هم محافظت می‌کند.

اطلاع‌رسانی سریع و به‌موقع

 نمایشگرهای ساینیج سامسونگ

ساختمان‌های اداری دولتی و خصوصی شامل چندین واحد مختلف است که مراجعه‌کننده‌ها برای آشنایی با هر کدام از این بخش‌ها نیاز به یک راهنما دارند. این کار معمولا به کمک نیروی انسانی انجام می‌شود اما برای ارائه خدمات نوین نیاز به استفاده از ابزارهای جدید و مدرن است. با کمک نمایشگرهایی مثل سری ویدئو وال اطلاعات و داده‌های لازم در سریع‌ترین زمان و به روشی ایمن ارائه می‌شود.

ویدئو وال‌های سامسونگ اولین نمایشگرهای ویدئو وال هستند که می توانند در حالت نصب ۲×۲ رزولوشن اولترا اچ‌دی (UHD) ارائه دهند. رزولوشنی که موجب شده تا ویدئو وال های سامسونگ تصاویری را با وضوحی ۴ برابر بیشتر نسبت به مدل‌های مشابه نمایش دهد.

صفحه نمایش ویدئو وال های سامسونگ به پنل ضد انعکاس نور مجهز است که موجب می‌شود تا در تمام زمان‌ها تصاویر با یک کیفیت مشابه پخش شود. به جز این، بدنه نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ به شکلی طراحی و ساخته شده که در برابر تغییرات دمایی مقاوم است. این نمایشگر‌ها در دمای صفر تا بالای ۴۰ درجه قادر به فعالیت هستند. این نمایشگرها از قابلیت کارکرد ۲۴ یا ۱۶ ساعته و زاویه دید ۱۷۸ درجه بهره می‌برند.

نمایش اطلاعات در محیط‌های عمومی

 نمایشگرهای ساینیج سامسونگ

کاربرد نمایشگرهای ساینیج تنها به اطلاع‌رسانی داخلی خلاصه نمی‌شود و می‌توان از قابلیت‌های آنها در مراکز عمومی استفاده کرد. مثلا سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرداری با گذاشتن این نمایشگرها در ایستگاه‌های اتوبوس می‌تواند زمان دقیق رسیدن اتوبوس‌ها را به مسافران اطلاع دهد.

نمایشگرهای سری outdoor یکی از ساینیج های‌ سامسونگ به شمار می‌رود که به طور ویژه برای نمایش اطلاعات و تبلیغات در فضاهای عمومی مانند میادین شهرها، خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و… طراحی و عرضه شده است. این نمایشگرها با قابلیت‌هایی همچون بدنه مقاوم، کارکرد ۲۴ ساعته و روشنایی بالای صفحه نمایش عملکرد فراتر از تصور ارائه می‌دهند.

خبررسانی با زبان‌های مختلف

 نمایشگرهای ساینیج سامسونگ

سازمان‌هایی که امور مربوط به گردشگران خارجی را انجام می‌دهند و محل مراجعه توریست‌ها هستند می‌توانند به کمک نمایشگرهای ساینیج اطلاعات لازم را به زبان‌های گوناگون ترجمه و نمایش دهند.

علاوه بر نمایشگرهای ویدئو وال برای این کاربرد سری نمایشگرهای تعاملی ساینیج هم می‌تواند چالش‌های سازمان‌ها و مراکز مربوطه را برطرف کند. نمایشگرهای سری QBR یکی از مدل‌های نمایشگرهای تعاملی سامسونگ است که با هدف تعامل و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان طراحی شده است. این نمایشگرها در ابعاد ۱۳ تا ۲۴ اینچ طراحی شده و با امکان لمس تعاملی امکان ارتباط میان کارکنان و مشتریان را برقرار می‌کند. کیفیت تصویر بالا با وضوح فو‌ل Full HD، روشنایی ۲۵۰ نیت، کارکرد ۱۶ ساعته در هفت‌ روز هفته، پنل ضد تابش، اتصال بی‌سیم به تبلت‌ها و گوشی های هوشمند، بدنه مقاوم در برابر گرد‌ و غبار و نمایش اطلاعات در دو حالت افقی و عمودی از جمله قابلیت‌های سری QBR از نمایشگرهای تجاری سامسونگ است.

مدیریت بحران و اعلام هشدار

در زمان وقوع بحران‌ها و رخدادهای طبیعی مثل زلزله، سیل و… حضور نمایشگری که در سطح شهر و میادین اصلی بتواند اطلاعات را به افراد منتقل کند، بسیاری کاربردی و ضروری است. سازمان‌ها و مراکز مدیریت بحران می‌توانند در چنین زمان‌هایی با دادن اطلاعات مهمی مثل محل‌های امن و… جان‌ بسیاری از افراد را حفظ کنند.

برای این کاربرد نمایشگرهای ویدئو وال با ابعاد و قابلیت‌های مناسب در دسترس سازمان‌ها قرار دارد. این نمایشگرها بدنه و صفحه نمایش مقاومی دارند. نمایشگرهای ساینیج یک راهکار موثر و مقرون‌به‌صرفه برای اطلاع‌رسانی به کارکنان‌ و مراجعه‌کنندگان است. با وجود این نمایشگرها اطلاعات و داده‌های لازم به روشی آسان و ایمن در اختیار افراد قرار می‌گیرد. سازمان‌ها و مراکز اداری هم امکان پردازش و تحلیل داده‌ها را خواهند داشت.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.