تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر : 71358

با پیکاپ سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ آشنا شوید

با پیکاپ سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ آشنا شوید

با پیکاپ سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ آشنا شویدسانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ ویژه بازار استرالیا معرفی شد. این پیکاپ کره‌ای در مدل جدید از تجهیزات بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم…

با پیکاپ سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ آشنا شوید

سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ ویژه بازار استرالیا معرفی شد. این پیکاپ کره‌ای در مدل جدید از تجهیزات بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت سانگ یانگ مدل ۲۰۲۲ پیکاپ موسو را معرفی کرد. این خودرو اکنون از پشت آمپرهای دیجیتالی ارتقا پیدا کرده به همراه تجهیزات جدید بهره می‌برد. همچنین این افزایش تجهیزات باعث شده تا قیمت این پیکاپ کره‌ای با ۵۹۸ دلار افزایش در مدل پایه به ۲۶ هزار و ۷۵۵ دلار برسد. گفتنی است پیکاپ سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ در بازار استرالیا برخلاف بازارهای جهانی با موتور قدرتمند و پکیج ارتقا سطح ایمنی عرضه نخواهد شد.

مشخصات سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲

سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ از اواخر ماه می ۲۰۲۲ (اوایل خرداد ۱۴۰۱) به دست مشتریان استرالیایی خواهد رسید. این خودروساز کره‌ای به جای نمایشگر ۷ اینچی برای تمام نسخه‌های ۲۰۲۲ این پیکاپ به شکل استاندارد پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی را در نظر گرفته است. از سایر ویژگی‌های این خودرو باید به دستگیره‌های در و آینه‌های همرنگ بدنه، چراغ‌های LED داخل کابین، یادآور کمربند ایمنی، چراغ نقشه‌خوان LED و کنسول بالا سر جدید اشاره کرد.

سانگ یانگ موسو 2022

با وجود اینکه سانگ یانگ در اواسط سال ۲۰۲۱ قیمت این پیکاپ را حدود ۷۴۷ دلار افزایش داده بود، اما اکنون بازهم قیمت آن را ۵۹۸ دلار افزایش داده است. البته در اواسط سال ۲۰۲۱ برای این پیکاپ خود تغییراتی ظاهری متعددی به ویژه در بخش جلو در نظر گرفته بود. همچنین سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ در بازار استرالیا برخلاف بازار کره جنوبی از موتور ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری توربودیزل بهره نمی‌برد؛ این موتور می‌تواند قدرتی برابر با ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

سانگ یانگ موسو 2022

با توجه به اینکه این پیشرانه به مخزن نیاز دارد و ابعاد بزرگ آن نیز باعث اشغال فضای مورد نیاز لاستیک زاپاس فول سایز می‌شود، شرکت سانگ یانگ این پیکاپ را در بازار استرالیا بدون پیشرانه دیزلی عرضه می‌کند تا مالکان بتوانند از زاپاس فول سایز نیز استفاده کنند. پیشرانه استفاده شده برای سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ ویژه بازار استرالیا می‌تواند در نسخه گیربکس ۶ سرعت دستی قدرتی برابر با ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

سانگ یانگ موسو 2022

البته این پیشرانه با گیربکس اتوماتیک قدرتی برابر با ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر را به همراه خواهد داشت. قدرت تولیدی از پیشرانه نیز به تمام چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد. این پیکاپ کره‌ای از حالت دنده سنگین و دیفرانسیل عقب با قفل شوندگی اتوماتیک هم بهره می‌برد.

سانگ یانگ موسو 2022

سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ برخلاف بازارهای جهانی از ویژگی‌های ایمنی جدید نظیر هشدار ترافیک پشتی، پایش نقاط کور با ترمز خودکار و دستیار حفظ خودرو بین خطوط بهره نمی‌برد. همچنین این خودرو با کمربند ایمنی ۲ نقطه‌ای برای صندلی عقب وسطی به فروش می‌رسد. علاوه بر اینکه سانگ یانگ قیمت تمام مدل‌ها را حدود ۵۹۸ دلار افزایش داده است، مشتریان برای سفارش رنگ متالیک این خودرو باید ۴۴۵ دلار هزینه کنند.

سانگ یانگ موسو 2022

این خودرو در کنار مدل‌های استاندارد ELX و اولتیمیت در نسخه XLV نیز به فروش می‌رسد که ۱۱۲۱ دلار گران‌تر بوده و به محفظه بار طویل‌تر و فنرهای تخت عقب مجهز شده است. این پیکاپ کره‌ای بسته به مدل از ظرفیت بارگیری ۷۹۰ تا ۱۰۲۵ کیلوگرمی بهره می‌برد. مشتریان می‌توانند برای مدل اولتییمت پکیج لاکچری را سفارش دهند که مواردی چون صندلی‌های عقب گرم شونده، سانروف، صندلی‌های جلو برقی، تریم چرم نپا و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای را شامل می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.