تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
کد خبر : 22588

با پنتل نسل جدیدی از پیام رسانی را در گوشی و کامپیوتر تجربه کنید

با پنتل نسل جدیدی از پیام رسانی را در گوشی و کامپیوتر تجربه کنید

با پنتل نسل جدیدی از پیام رسانی را در گوشی و کامپیوتر تجربه کنید پنتل روشی نوین برای پیام رسانی و ارتباط با دیگران در دنیای آنلاین بوده و نسل آینده ارتباطات، با امنیت بالا، محسوب می‌شود. در ادامه بیشتر با Pantel آشنا خواهیم شد.
پنتل نه تنها یک پیام رسان، بلکه یک پلتفرم متشکل از قابلیت‌های متعدد محسوب می‌شود. در اینجا شاهد ترکیبی از سرویس‌های مختلف نظیر پیام رسانی، تماس صوتی و تصویری، امکان ایجاد گروه و شبکه‌های اجتماعی مرسوم، ارتباط از طریق موقعیت جغرافیایی، تجارت آنلاین و مخصوصا ایجاد کنفرانس‌ها و کلاس‌های مجازی هستیم. به همین دلیل به لطف Pantel از نصب و استفاده از چند اپلیکیشن برای کاربردهای مختلف بی‌نیاز شده و ارتباطات کاری یا دوستانه خود را تنها از طریق یک برنامه پیش خواهید برد. رایگان، ایمن و متن باز بودن را باید سه خصیصه بسیار مهم آن نام برد.
یکی از نکات بسیار مهمی که کاربران امروزی حین انتخاب یک اپلیکیشن پیام رسان به آن توجه می‌کنند، قابلیت کراس پلتفرم بودن است. به عبارتی آن‌ها دوست دارند از اپلیکیشن، روی گوشی و حتی کامپیوتر دسکتاپ و لپ تاپ بدون توجه به سیستم عامل ا..

با پنتل نسل جدیدی از پیام رسانی را در گوشی و کامپیوتر تجربه کنید

پنتل روشی نوین برای پیام رسانی و ارتباط با دیگران در دنیای آنلاین بوده و نسل آینده ارتباطات، با امنیت بالا، محسوب می‌شود. در ادامه بیشتر با Pantel آشنا خواهیم شد.

پنتل نه تنها یک پیام رسان، بلکه یک پلتفرم متشکل از قابلیت‌های متعدد محسوب می‌شود. در اینجا شاهد ترکیبی از سرویس‌های مختلف نظیر پیام رسانی، تماس صوتی و تصویری، امکان ایجاد گروه و شبکه‌های اجتماعی مرسوم، ارتباط از طریق موقعیت جغرافیایی، تجارت آنلاین و مخصوصا ایجاد کنفرانس‌ها و کلاس‌های مجازی هستیم. به همین دلیل به لطف Pantel از نصب و استفاده از چند اپلیکیشن برای کاربردهای مختلف بی‌نیاز شده و ارتباطات کاری یا دوستانه خود را تنها از طریق یک برنامه پیش خواهید برد. رایگان، ایمن و متن باز بودن را باید سه خصیصه بسیار مهم آن نام برد.

یکی از نکات بسیار مهمی که کاربران امروزی حین انتخاب یک اپلیکیشن پیام رسان به آن توجه می‌کنند، قابلیت کراس پلتفرم بودن است. به عبارتی آن‌ها دوست دارند از اپلیکیشن، روی گوشی و حتی کامپیوتر دسکتاپ و لپ تاپ بدون توجه به سیستم عامل استفاده کنند. خوشبختانه پنتل از این قابلیت بهره برده و نسخه‌ای برای اندروید، آی او اس، ویندوز، لینوکس و مک موجود است. اگر مایل به نصب اپلیکیشن نیستید، می‌توانید از وب اپلیکیشن Pantel از طریق مرورگر وب استفاده کنید. به لطف ذخیره اطلاعات در فضای کلاد کاملا امن این پلتفرم، از همه جا به پروفایل و گفتگوهایتان دسترسی خواهید داشت.

برخی قابلیت‌های مهم پلتفرم پیام رسانی پنتل

Pantel امکانات متعدد و بی‌نظیری داشته و با بهترین‌ها در دنیای پیام‌ رسان‌ها رقابت می‌کند. در ادامه به مهمترین ویژگی‌های آن اشاره خواهیم کرد.

تماشا، بحث و گفتگو درباره ترندها

پنتل

یکی از متفاوت‌ترین قسمت‌های پلتفرم پنتل ترندز محسوب می‌شود. در اینجا می‌توانید تازه‌ترین رخدادهای مهم در اطراف خود، در قالب فایل صوتی یا تصویری، را تماشا کرده و با بقیه درباره آن‌ها گفتگو کنید. اگر شما نیز بتوانید یک فایل چند رسانه‌ای جذاب ارسال کنید، کاربران زیادی آن را اشتراک‌گذاری کرده و به دیده شدن هر چه بیشتر آن، و در نتیجه افزایش محبوبیت پروفایلتان، کمک خواهند کرد.

پیام رسانی متنی با قابلیت ارسال انواع فایل

پنتل

در قالب یک رابط کاربری زیبا، در گوشی یا دسکتاپ، قادر به ارسال متن، پیام‌‌های صوتی و تصویری، استیکر و اموجی، موقعیت جغرافیایی و فایل‌های دارای پسوندهای گوناگون در پنتل خواهید بود. یکی از نکات جذاب درباره پیام رسان پنتل، وجود گستره‌ای از انواع استیکرها داخل آن به شمار می‌رود.

امکان اشتراک‌گذاری یک طرفه محتوا (کانال)

پنتل

در پنتل افکار خود را بیان کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. این مطالب برخلاف گفتگوهای خصوصی‌تان با مخاطبان، عمومی و قابل جستجو بوده و سایر کاربران می‌توانند آن‌ها را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند.

یافتن کاربران جدید روی نقشه پنتل

پنتل

روی نقشه برنامه پنتل قادر خواهید بود نزدیکترین کاربران آن به خود را پیدا کرده و به گفتگو با آن‌ها بپردازید. بعد از اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود روی نقشه، محل جغرافیایی سایرین، همراه تصویر پروفایلشان، نمایش داده خواهد شد. ارتباط با دوستان جدیدتان محدودیتی نداشته و به صورت متنی، تصویری یا صوتی امکان‌پذیر است.

برقراری تماس صوتی و تصویری و کنفرانس ویدیویی با پنتل

پنتل

نه تنها می‌توانید برای دوستان خود پیام صوتی و تصویری ارسال کنید، بلکه قادر خواهید بود با آن‌ها تماس صوتی یا ویدیویی نیز برقرار کنید. این قابلیت شبیه به سایر امکانات پنتل که تا اینجا بررسی کردیم رایگان است. کیفیت بالای صوت و تصویر، برتری Pantel در این زمینه در مقایسه با رقبا محسوب می‌شود.

در شرایط کنونی که به خاطر شروع ویروس کرونا، شرکت‌ها و سازمان‌ها به دورکاری رو آورده‌اند، استفاده از یک نرم افزار برگزاری کنفرانس آنلاین بسیار کاربردی خواهد بود.

خرید و فروش از فروشگاه‌های پنتل

فروشگاه Pantel

این یکی از قابلیت‌های در دست توسعه و بسیار جذاب، کاربری و متفاوت پلتفرم پنتل به شمار می‌رود. به لطف آن می‌توانید محصولات خود را برای فروش در گوشه‌ای مخصوص از پروفایلتان قرار داده یا از فروشگاه آنلاین دیگر کاربران، اجناسی را خریداری کنید.

آموزش استفاده از پنتل

به وب سایت Pantel.me مراجعه کرده و نسخه مورد نظر را برای دسکتاپ و همچنین گوشی اندرویدی یا آیفون خود دانلود و نصب کنید. در اینجا ما با نسخه ویندوز و اندروید پنتل کار می‌کنیم.

صفحه اول Pantel

اپلیکیشن موبایل Pantel

برای ثبت نام ابتدا با اپلیکیشن موبایل ورود پیدا می‌کنیم. شبیه به دیگر پیام رسان‌ها، عضویت با شماره موبایل صورت می‌گیرد. آن را وارد کرده و سپس گزینه Next را لمس کنید. بعد از دریافت کد تایید از طریق پیامک، آن را وارد کنید. قدم بعدی وارد کردن نام و نام خانوادگی است. بعد از ورود اپلیکیشن دسترسی به فایل‌ها را برای کارکرد صحیح از شما طلب می‌کند. مجوز این دسترسی را بدهید.

ثبت نام در Pantel

به محض ورود، برنامه در قالب پنجره‌هایی کوچک، شروع به آموزش بخش‌های مختلف و چگونگی استفاده از آن‌ها خواهد کرد. در گوشه پایین و سمت چپ، با لمس آیکون خانه به محل تجمیع همه گفتگوهایتان در پنتل وارد می‌شوید. گزینه کناری آن با آیکون آتش، محل نمایش داغ‌ترین پست‌ها (ترندز) است. برای یافتن نزدیک‌ترین کاربران به خود روی نقشه، از آیکون میانی استفاده کنید. برای ایجاد کانال روی چهارمین آیکون از سمت چپ و برای دریافت خدمات اضافی از طریق ربات‌ها روی آخرین آیکون ضربه بزنید.

ثبت نام در Pantel

با لمس آیکون به علاوه در گوشه پایین و سمت راست صفحه، چند گزینه رو به رویتان قرار خواهند گرفت. این گزینه‌ها شامل ایجاد گفتگوی جدید با یک مخاطب خاص، افزودن یک مخاطب جدید، درست کردن گروه یا کانال و ایجاد سالن کنفرانس مجازی است.

پنتل

با ایجاد یک چت خصوصی جدید، فهرست مخاطبان خود در پنتل عضو شده‌اند را مشاهده خواهید کرد. روی نام یکی از آن‌ها ضربه زده و یکی از گزینه‌های تماس تصویری، تماس ویدیویی یا ارسال پیام متنی را با لمس آیکون مربوط به آن انتخاب کنید.

برنامه پنتل

در صفحه پیام متنی، با رابط کاربری آشنایی رو به رو خواهید شد. امکان ارسال اموجی، استیکر، موزیک، تصویر یا ویدیو، موقعیت مکانی و حتی دست نوشته در اینجا مهیا است. خوشبختانه از انواع فایل در اینجا پشتیبانی می‌شود.

برنامه Pantel
برنامه Pantel

در تب دوم، بخش ترندز، داغ‌ترین پست‌هایی که در پنتل منتشر شده‌اند را مشاهده خواهید کرد. اگر یکی از پست‌های شما نیز محبوب شود، در این قسمت به سمع و نظر همه کاربران Pantel خواهد رسید.

برنامه Pantel

یکی از امکانات بی‌نظیر، متفاوت و مثال‌زدنی پنتل امکان ایجاد کنفرانس‌های مجازی به شیوه‌های مختلف است. هر یک از ابزارهای Pantel در این زمینه، برای گروهی خاص کاربردی است. در صفحه اصلی بعد از لمس آیکون به علاوه و سپس انتخاب گزینه ایجاد کنفرانس جدید، با صفحه زیر مواجه خواهید شد. با انتخاب گزینه Conference گروهی مجازی ایجاد کرده که در آن همه افراد قادر به دیدن یکدیگر خواهند بود. اگر تنها شنیدن صدای یکدیگر در این بحث گروهی کافی است، گزینه Audio Conference را انتخاب کنید. دو گزینه پایینی مربوط به زمان ایجاد کلاس گروهی است که تعدادی کاربر، تنها صدا و تصویر یا صدای خالی فردی مشخص را دریافت می‌کنند.

برنامه Pantel

در صفحه اصلی، تب میانی مربوط به بخش یافتن دوستان جدید روی نقشه است. بعد از ورود جی پی اس خود را روشن کرده و چند لحظه منتظر بمانید. می‌توانید از طریق گزینه Visible / Invisible تمایل یا عدم تمایل برای نمایش موقعیت جغرافیایی خود روی نقشه پنتل را مشخص کنید.

برنامه Pantel

به منظور ایجاد پروفایل جدید برای خود، یک گروه یا کانال از تب چهارم در صفحه اصلی استفاده کنید.

برنامه پنتل

آخرین تب مربوط به محل گردآوری ابزارهای متفاوت پنتل در قالب یک سری ربات کاربری است. آن‌ها کاربردهای متفاوتی دارند. به عنوان نمونه می‌توان به ربات ترسیم کاریکاتور از روی تصویر ارسالی شما، تشبیه صورت شما به افراد معروف، دریافت عکس کارتونی و چندین سرویس کاربردی و تفریحی دیگر اشاره کرد.

برنامه پنتل

اپلیکیشن دسکتاپ Pantel

بعد از دانلود و نصب برنامه، شماره موبایل خود را همراه پیش شماره وارد کنید. اگر پیشتر با این شماره حساب کاربری ایجاد کرده باشید، اکانت جدیدی درست نشده و با همان لاگین خواهید شد. برای لاگین کردن بایستی کدی که برایتان از طریق پیامک و همچنین داخل نرم افزار موبایل ارسال می‌شود را وارد کنید.

از نظر بخش‌بندی تب‌ها، وضعیت در اپلیکیشن دسکتاپ یکسان است. از چپ به راست، تب‌ها مربوط به محل تجمیع گفتگوها، نمایش ترندز، نقشه پنتل، نمایش گروه‌ها و کانال‌های کاربر و خدمات اضافی هستند.

برنامه Pantel

مجددا با لمس آیکون به علاوه در صفحه اصلی می‌توانید گروه، کانال، کنفرانس یا چت خصوصی تازه‌ای ایجاد کنید.

برنامه Pantel

در انتها به صورت اجمالی نگاهی به ویژگی‌های پلتفرم پنتل خواهیم انداخت.

  • قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری
  • بخش ترندز برای نمایش محبوب‌ترین پست‌ها
  • قابلیت ایجاد کنفرانس صوتی و تصویری بدون محدودیت
  • امکان ذخیره‌سازی فایل کلاس یا کنفرانس صوتی و تصویری
  • امکان چت با افراد بر اساس موقعیت مکانی آن‌ها در نقشه
  • وجود صفحه‌های محلی خودکار در هر محل
  • ربات معرفی اشخاص مشهور با بیشترین شباهت
  • امکان تنظیم کردن پیام اتوماتیک در پاسخ به پیام‌ها
  • امکان تغییر تم برنامه
  • ربات رسم کاریکاتور با استفاده از هوش مصنوعی
  • ربات ترکیب چهره فرد با اشخاص مشهور
  • بازی‌های معمایی نقشه محور

دانلود اپلیکیشن پنتل برای پلتفرم‌های مختلف:

  • دانلود نسخه اندروید/Android
  • دانلود نسخه آی او اس/iOS
  • دانلود نسخه ویندوز/Windows
  • دانلود نسخه لینوکس/Linux
  • دانلود نسخه مک/Mac
  • ورود به نسخه تحت وب (اجرا در مرورگر)

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.