تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 64016

با مزایای مانیتور وب کم سامسونگ آشنا شوید

با مزایای مانیتور وب کم سامسونگ آشنا شوید

با مزایای مانیتور وب کم سامسونگ آشنا شوید مانیتور وب کم سامسونگ به مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته مجهز شده که آن را برای کار، بازی و آموزش به گزینه مناسبی تبدیل می‌کند. در ادامه با مشخصات ..

با مزایای مانیتور وب کم سامسونگ آشنا شوید

مانیتور وب کم سامسونگ به مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته مجهز شده که آن را برای کار، بازی و آموزش به گزینه مناسبی تبدیل می‌کند. در ادامه با مشخصات مانیتور S40VA سامسونگ آشنا می‌شویم.

میکروفن و وب کم جزو آن دسته از ابزارهای جانبی برای کامپیوترها محسوب می‌شوند که در گذشته فقط برخی از کاربران خاص از آنها استفاده می‌کردند، اما امروزه تغییرات محیط کار و افزایش دور کاری باعث شد تا وب کم و میکروفن به دو ابزار مهم برای کاربران کامپیوتر تبدیل شوند.

پایین بدن کیفیت صدا و تصویر در زمان یک رویداد آنلاین باعث اختلال در کار و آموزش خواهد شد و به همین دلیل انتخاب و خرید دستگاه‌های باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. هرچند دوربین، میکروفن و بلندگوها معمولا در کنار مانیتور و روی میز قرار دارند، اما سامسونگ مانیتور وب کم S40VA را معرفی کرد که تمامی این قابلیت‌های را به شکل یکپارچه ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند به آسانی از آن برای کار، بازی و آموزش استفاده کنند.

مانیتور وب کم سامسونگ

سامسونگ برای مانیتور ۲۴ اینچی S40VA وب کم، بلندگو و میکروفن داخلی را در نظر گرفته است تا کاربران دیگر به این ابزارهای جانبی نیازی نداشته باشند. این مانیتور از راهکار Windows Hello ورود یا لاگین شدن کاربر به سیستم پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند در سریع‌ترین ممکن به سیستم دسترسی داشته باشد. در این راهکار دوربین وب کم و سنسورهای بیومتریک می‌تواند چهره کاربر را تشخیص دهد تا بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور به شکل امن وارد سیستم شد.

مانیتور وب کم سامسونگ علاوه بر اینکه برای برگزاری رویدادها و کنفرانس‌های آنلاین یک گزینه مناسب محسوب می‌شود، از قابلیت‌های مختلف آن می‌توان برای بازی، آموزش و کار نیز استفاده کرد. در ادامه شما را با ۷ مزیت مانیتور ۲۴ اینچی S40VA آشنا خواهیم کرد.

مزایای مانیتور وب کم سامسونگ

ویدیو کنفرانس

مانیتور وب کم سامسونگ

با افزایش واکسیناسیون بسیاری از کارمندان به جای دور کاری به شرکت‌ها برگشتند، اما جلسه‌های آنلاین و ویدیو کنفرانس‌ها به دلیل راحتی و امنیت بیشتر کماکان برای شرکت‌ها و مدیران حائز اهمیت هستند. سامسونگ برای دوربین وب کم این مانیتور از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با وضوح FHD استفاده کرده است که با یک دوربین مادون قرمز می‌تواند شرایط مناسبی را برای حضور افراد در ویدیو کنفرانس‌ها و جلسه‌های آنلاین فراهم سازد. این مانیتور از میکروفن باکیفیت نیز بهره می‌برد. همچنین کاربران هنگامی که تمایلی به استفاده از دوربین وب کم ندارند می‌تواند آن را به سمت پایین فشار دهند تا دوربین در محفظه ویژه خود جای بگیرد.

رویدادهای آنلاین

مانیتور وب کم سامسونگ

هم‌اکنون کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها به شکل آنلاین یا به شکل مدل ترکیبی برگزار می‌شوند و کاربران می‌توانند با فناوری از بحث‌ها و گفتگوهای رویدادها استفاده کنند. نظرسنجی‌هایی که در سال ۲۰۲۰ میلادی برگزار شد حاکی از آن است ۳۱ درصد از مسافرت‌های کاری به دلیل برگزاری آنلاین کنفرانس‌ها و همچنین دور کاری کاهش یافته است. با مانیتور وب کم سامسونگ و قابلیت‌های آن با خیال آسوده می‌توان در رویداد آنلاین شرکت کرده و از بحث‌های آن بهره‌مند شد.

آموزش مجازی

مانیتور وب کم سامسونگ

آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا علاوه بر حفظ سلامتی دانش آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها باعث شد تا آنها همچنان از محتواهای آموزشی بهره‌مند شوند و این شیوه به یک عادت برای آنها تبدیل شود. در حال حاضر نیز کماکان شیوه ترکیبی آموزشی به عنوان یک راهکار مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربران برای اینکه در کلاس‌های آنلاین حضور پیدا کنند و با معلمان، استاتید و سایر دانش آموزان تعامل داشته باشند باید یک دوربین، میکروفن و بلندگوی قدرتمند را تهیه کنند، اما مانیتور S40VA سامسونگ تمام این موارد را به صورت یکپارچه در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

همکاری گروهی

مانیتور وب کم سامسونگ به پنل IPS با وضوح فول‌اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای مجهز شده تا افراد بتوانند تصاویر و ویدیوها را در زوایای مختلف با وضوح بالا مشاهده کنند. از این رو گروهی از کاربران می‌توانند در کنار یکدیگر هم صفحه مانیتور را مشاهده کرده و هم کار را به شکل گروهی به انجام برسانند.

انجام همزمان چند کار

مانیتور وب کم سامسونگ

کاربرانی که در کلاس‌های آموزشی یا رویدادهای آنلاین حضور پیدا می‌کنند، مجبورند کارهای جانبی دیگری را نیز به انجام برسانند. از این رو صفحه‌نمایش ۲۴ اینچی این مانیتور سامسونگ امکانی را فراهم می‌کند تا بتوان چند کار را به شکل همزمان انجام داد.

سامسونگ با قرار دادن میکروفن و بلندگو در داخل مانیتور توانسته برای طراحی درگاه‌ها و پورت‌ها به فضای بیشتر دسترسی پیدا کند. مانیتور S40VA برای اتصال دستگاه‌های جانبی به ۲ پورت USB و پورت‌های HDMI، D-SUB و DP مجهز شده است. این پورت‌ها باعث شدند اتصال مانیتور به دستگاه‌های خارجی یا سایر ابزارهای جانبی بیش از پیش آسان شود.

ساعات کاری زیاد

مانیتور وب کم سامسونگ

لپ تاپ‌ها و تبلت‌های موجود در بازار به دلیل برخورداری از سخت افزارهای قدرتمند از توان محاسباتی بالایی بهره می‌برند، اما این بسیاری از این دستگاه‌ها برای استفاده‌های معمولی و نسبتا کوتاه مدت مناسب هستند. از این رو افرادی که قصد دارند ساعات زیادی را در روز به کارها و آموزش اختصاص دهند، استفاده از لپ تاپ باعث آسیب به گردن و کمر افراد خواهد شد.

سامسونگ در طراحی بدنه و پایه مانیتور S40VA به ارگونومیک آن به شکل ویژه توجه کرده و همین موضوع باعث شده تا امکان چرخش مانیتور به حالت عمودی و افقی نیز فراهم شد. پایه منعطف این مانیتور باعث می‌شود تا کاربر بتواند پنل را زاویه مطلوب و مورد نظر خود قرار دهد و تجربه‌ای راحت‌تری را داشته باشد.

بازی و سرگرمی

برای لذت حداکثری از انجام بازی‌های ویدیویی باید به یک مانیتور پیشرفته با صفحه‌نمایش واضح دسترسی داشت. سامسونگ برای این مانیتور خود قابلیت AMD FreeSync را در نظر گرفته است که می‌توان تصاویر بدون نقصی را با هماهنگی بیشتری میان مانیتور و گرافیک دستگاه نشان دهد.

ضمن اینکه مانیتور وب کم سامسونگ به قابلیت‌های flicker-free و کاهنده نور آبی نیز مجهز شده که می‌تواند از لرزش تصویر جلوگیری کند تا چشم‌های کاربران خسته نشود. همچنین این قابلیت تجربه بصری بهتری را به همراه خواهد داشت. مانیتور جدید سامسونگ موفق شد از موسسه معتبر TUV Rheinland نیز تاییدیه‌های مربوط به کاهش نور آبی و لرزش تصویر را دریافت کند.

به طور کلی مانیتور S40VA سامسونگ یک راهکار جامع برای انجام بازی، آموزش و کار محسوب می‌شود که با طراحی جمع‌جور خود می‌تواند فضای کاری مناسبی را نیز فراهم کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.