تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 67679

با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ آشنا شوید

با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ آشنا شوید

با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ آشنا شویدیخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ با طراحی نوآورانه و قابلیت‌های پیشرفته خود می‌تواند به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهد. در ادامه با ویژگی‌های این..

با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ آشنا شوید

یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ با طراحی نوآورانه و قابلیت‌های پیشرفته خود می‌تواند به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهد. در ادامه با ویژگی‌های این یخچال سامسونگ آشنا می‌شویم.

کاربران در زمان خرید یخچال و فریزر تمام جوانب را در نظر می‌گیرند تا محصولی متناسب با سبک زندگی خود را خریداری کنند. یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ از سری یخچال‌های رومانو این برند کره‌ای علاوه بر این که از جدیدترین فناوری‌های روز بهره می‌برد، به دلیل طراحی نوآورانه دارای کاربری راحتی بوده و با سیستم سرمایش بهینه شده می‌تواند به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهد. در واقع یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ سطح انتظارات کاربران از ساید بای سایدها را به میزان چشمگیری افزایش داده است.

آشنایی با یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ

توانایی منحصربه‌فرد در تازه نگه داشتن مواد غذایی

یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ

کیفیت و تازگی مواد اولیه در خوش طعم شدن هر غذایی نقش زیادی دارد. در همین راستا سامسونگ برای یخچال و فریزر RF56 خود فناوری سرمایش دقیق را در نظر گرفته که می‌تواند با کنترل و کاهش نوسانات دمای یخچال مواد غذایی را همانند روزهای اول تازه نگه دارد. این یخچال سامسونگ علاوه بر فناوری سرمایش دقیق از محفظه Flex Zone نیز بهره می‌برد که می‌تواند مواد غذایی را در دمای مناسب نگه داشته و از افت کیفیت آنها تا حد امکان جلوگیری کند.

یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ

کاربران با لمس فقط یک دکمه می‌توانند دمای این محفظه را در ۴ حالت مختلف تنظیم کنند: حالت اول دمای ۵ درجه برای خنک نگه داشتن غذا‌ی پخته شده و نوشیدنی به مدت طولانی، حالت دوم ایجاد دمای ۳ درجه برای نگهداری طولانی مدت میان وعده‌ها، حالت سوم دمای ۱ درجه برای سرد نگه داشتن نوشیدنی‌ها و حالت چهارم دمای منفی ۱ درجه برای انجماد مواد گوشتی بدون از دست دادن طعم و کیفیت بافت تنظیم کنند.

طراحی کاربردی با دسترسی راحت

یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ

از دیگر ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ می‌توان به فود شوکیس اشاره کرد. در واقعا طراحان شرکت سامسونگ در بخش جلویی در یخچال فضایی را در نظر گرفتند تا کاربران به آسانی بتوانند به اقلام درون یخچال دسترسی پیدا کنند. فود شوکیس دارای ۳ قسمت مختلف برای مواد غذایی بوده تا کاربران بتوانند مواد غذایی پراستفاده و مورد علاقه خود را به آسانی از درون یخچال بردارند. همچنین دو محفظه کشویی داخل در یخچال نیز به گونه‌ای طراحی شده تا کاربران با خروج آسان بتوانند آن را بر اساس سبک زندگی و نیاز خود سفارشی‌سازی کنند

سیستم سرمایشی پیشرفته

یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ

اگر مواد غذایی به مدت بیشتری در یخچال نگهداری شود، میزان کیفیت بافت و طعم آن نیز کاهش پیدا می‌کند و حتی برخی مواد غذایی بوی سایر مواد غذایی موجود در یخچال را به خود جذب می‌کنند، اما فریزر و یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ به دلیل برخورداری از سرمایش سه‌گانه می‌تواند دما و رطوبت را بهینه‌سازی کند که نتیجه آن جلوگیری از ترکیب شدن بوها و تازه نگه داشتن مواد غذایی خواهد بود. در واقع این سیستم هوای سرد را به شکل مستقیم به محفظه‌های یخچال و فریزر می‌فرستد تا با رطوبت حداکثری مانع ترکیب شدن بومی مواد در هر یک از بخش‌های یخچال شود.

صرفه‌جویی حداکثری

یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ

این یخچال پیشرفته سامسونگ به قابلیت Metal Cooling مجهز شده تا سرمای داخل یخچال ثابت باقی بماند. از این رو اگر کاربران به شکل مرتب در یخچال را باز و بسته کنند، باز هم سرمای یخچال حفظ خواهد شد و مواد غذایی تازه باقی خواهند ماند. سامسونگ در این فناوری یک لایه فلزی را روی در یخچال قرار داده تا بتواند سرما را حتی با باز و بسته کردن متوالی در حفظ کند و مانع هدر رفتن هوای سرد در زمان باز شدن در شود. در واقع این سیستم علاوه بر این که مواد غذایی را تازه نگه می‌دارد، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز خواهد شد.

یخچال ساید بای ساید RF56 سامسونگ علاوه بر تمام قابلیت‌های و فناوری‌های پیشرفته از طراحی زیبا و جذابی نیز بهره می‌برد. در واقع یخچال‌های سری رومانو سامسونگ می‌توانند با قابلیت‌های پیشرفته و جذابیت ظاهری خود به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.