تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 63980

با قابلیت‌های ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ آشنا شوید

با قابلیت‌های ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ آشنا شوید

با قابلیت‌های ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ آشنا شوید ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ به قابلیت‌های نوآورانه مجهز شدند تا آسایش و راحتی بیشتری را همزمان با نهایت پاکیزگی ارائه دهند.
ان..

با قابلیت‌های ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ آشنا شوید

ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ به قابلیت‌های نوآورانه مجهز شدند تا آسایش و راحتی بیشتری را همزمان با نهایت پاکیزگی ارائه دهند.

انتخاب دقیق و درست لوازم خانگی باعث افزایش زیبایی خانه شده و احساس رضایت دوچندانی را به همراه دارد. ماشین لباسشویی نیز یکی از همین لوازم محسوب می‌شود که با انتخاب مدل مناسب آن می‌توان احساس رضایت و خوشحالی را در هر خانه‌ای به وجود آورد. ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ از قابلیت‌های نوآورانه‌ای بهره می‌برند تا چرخ زندگی را به کام کاربران بچرخانند.

قابلیت‌های ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ

آسایش و راحتی بیشتر

ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ

طراحان برای ادواش سامسونگ در دوم و کاربردی را در نظر گرفتند که به کمک آن می‌توان لباس‌های جا مانده و مایع نرم‌کننده را بعد از آغاز برنامه شستشو به ماشین لباسشویی اضافه کرد. این امکان پس از ورود ادواش‌ها به دنیای لوازم خانگی فراهم شده و توانست آسایش و راحتی بیشتری را برای کاربران به وجود آورد.

ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ از طراحی نوآورانه‌ای بهره می‌برند که نتیجه آن ارائه سبک زندگی جدیدی خواهد بود که طی آن مالکان لوازم خانگی می‌توانند آسایش و راحتی بیشتری را تجربه کنند. به طور کلی سری ادواش سامسونگ می‌تواند سبک زندگی در خانه‌ها را مدرن، سریع و توام با آرامش کند.

شستشوی دقیق و کامل

ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ

فناوری حباب‌ساز Eco Bubble به عنوان یکی از قابلیت‌های ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ محسوب می‌شود که به کمک آن حجم زیادی از لباس‌ها در دمای پایین یعنی آب سرد ۱۵ درجه به بهترین و تمیزترین حالت ممکن شسته خواهند شد. این فناوری باعث حفاظت از الیاف، رنگ و بافت پارچه می‌شود و در مصرف انرژی نیز به میزان چشمگیری صرفه‌جویی خواهد کرد.

حباب‌ها می‌توانند مواد شوینده را فعال کنند تا به سرعت داخل لباس نفوذ کرده و آلودگی را به آسانی از روی لباس‌ها حذف کنند. اگر روی لباس کاربران لکه‌های سختی باقی مانده باشد، کاربران با انتخاب دکمه Bubble Soak می‌توانند لباس‌ها را به شکل کامل در حباب خیس داده تا سرسخت‌ترین لکه‌ها را نیز از روی لباس‌ها حذف شوند.

چرخیدن بدون لرزش

ماشین‌های لباسشویی معمولی به دلیل سروصدای زیاد باعث اختلال و حواس‌پرتی در هنگام خواندن کتاب، تماشای فیلم و سریال و حتی استراحت کردن می‌شوند. در همین راستا سامسونگ برای ماشین‌های لباسشویی ادواش خود فناوری جدید VTR Plus را در نظر گرفته که باعث چرخیدن بدون لرزش می‌شود.

چرخشی با کمترین انرژی

ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ

یخچال و لباسشویی جزو آن دسته از لوازم خانگی محسوب می‌شوند که در مصرف انرژی خانه‌ها بیشترین سهم را دارند. در خصوص ماشین‌های لباسشویی با رعایت چند نکته امکان کاهش دفعات روشن کردن این دستگاه‌ها وجود دارد که نتیجه آن صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف برق خواهد بود.

بسیاری از کاربران در اکثر مواقع بعد از روش کردن ماشین لباسشویی متوجه می‌شوند که لباسی جا مانده و باید آن را درون دستگاه قرار دهند، در همین راستا ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ به دلیل طراحی خاص خود امکانی را فراهم می‌کنند تا کاربران به آسانی در هنگام چرخه شستشو لباس جامانده را درون دستگاه قرار دهند. از این رو به روشن کردن مجدد دستگاه برای لباس‌های جامانده نیازی نخواهد بود که نتیجه آن کاهش مصرف وقت و انرژی خواهد شد.

ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ

علاوه بر این، سری ادواش سامسونگ به موتور دیجیتال اینورتر، هیتر سرامیکی و قابلیتی چون Eco Bubble مجهز شده که تمام آنها باعث کاهش مصرف انرژی خواهند شد. موتورهای دیجیتال اینورتر سری ادواش سامسونگ نسبت به مدل‌های قبلی از بازده انرژی بیشتر، لرزش و صدای کمتر و همچنین طول عمر بیشتر بهره می‌برند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.